VW Golf GTI, GTE & GTD: Το κορυφαίο Golf με βενζίνη, diesel και ρεύμα

Λίγο πριν την επίσημη παρουσίαση των κορυφαίων εκδόσεων του Golf στην Γενεύη, η VW παρουσίασε τα μοντέλα της διαδικτυακά.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
GOLF GTI

To VW Golf όπως ήταν λογικό και αναμενόμενο, απέκτησε και τις κορυφαίες εκδόσεις με τα αρχικά GT, τα οποία συνοδεύονται από I, Ε και D. Έτσι, πλέον έχουμε ουσιαστικά το θρυλικό GTI και σε εκδόσεις εκτός από κινητήρα βενζίνης, με πετρέλαιο και ρεύμα.

Δείτε επίσης: “Ντοπαρισμένα” VW Golf GTI

Πάμε να δούμε όμως αναλυτικά τα κυριότερα σημεία της κάθε έκδοσης:

Golf GTI

  • Η 8η γενιά του μοντέλου

  • Υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης. Ο κινητήρας του GTI είναι 2.0 λτ. τούρμπο (EA888 evo4) και αποδίδει 245 ίππους και 370 Nm ροπής

  • Ταχύτερες αλλαγές σχέσεων. Το DSG 7 σχέσεων (DQ381) με νέα τεχνολογία «shiftbywire» είναι ακόμη πιο γρήγορο 

  • Νέα φώτα. Προβολείς και φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, εξωτερικός και εσωτερικός ατμοσφαιρικός φωτισμός.

  • GTI χάρισμα. «Ανοιχτός» μπροστινός προφυλακτήρας με αεροδυναμικά βοηθήματα GTI και κυψελωτή μάσκα, GTI διαχύτης με απολήξεις στα άκρα

  • Δυναμική εμφάνιση. Εντυπωσιακά μαύρα πλαϊνά μαρσπιέ σχηματίζουν μια ενιαία οπτική γραμμή από το μπροστινό σπλίτερ έως τον πίσω διαχύτη

  • GTI τιμόνι. Νέο πολυλειτουργικό σπορ τιμόνι με δερμάτινη επένδυση και χειριστήρια αφής, διάτρητο δέρμα και διακριτικό κόκκινο σήμα GTI σε χρώμιο

Golf GTE

  • Εξηλεκτρισμένο και σπορ. Το νέο υψηλών επιδόσεων plugin υβριδικό συνδυάζει ηλεκτροκίνηση και συναρπαστική εμπειρία οδήγησης

  • Υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης 1.4 λτ. με ηλεκτρικό μοτέρ. Συνδυαστική ισχύς 245 ίππους και 400 Nm ροπής, το Golf GTE έχει φτάσει στο επίπεδο ισχύος του Golf GTI

  • Μηδενικών εκπομπών ρύπων. Με 50% μεγαλύτερο ενεργειακό περιεχόμενο η μπαταρία χωρητικότητας 13 kWh διευρύνει την ηλεκτρική αυτονομία στα περίπου 60 χιλιόμετρα

  • Προνοητικός υβριδικός έλεγχος. Ο προηγμένος ηλεκτρονικός έλεγχος του GTE ενσωματώνει τα δεδομένα του GPS και της διαδρομής στη διαχείριση του κινητήριου συστήματος

  • IQ.DRIVE. Το Travel Assist προσφέρει στους οδηγούς του Golf GTE στοιχεία αυτόνομης οδήγησης με ενεργητική διεύθυνση, επιτάχυνση και επιβράδυνση

  • Εμφανισιακές διαφορές. Το GTE δεν έχει εμφανείς απολήξεις εξάτμισης (το GTI έχει στις άκρες δεξιά και αριστερά, το GTD έχει διπλή αριστερά)

  • GTE όργανα ελέγχου. Digital Cockpit και σύστημα πολυμέσων με ειδικό GTE μενού απεικονίσεων και πληροφοριών σχετικά με την ενεργειακή απόδοση και την αυτονομία

Golf GTD

  • Υπερτροφοδοτούμενος 2.0 λτ. πετρελαιοκινητήρας. Με 200 ίππους και 400 Nm ροπής

  • Διπλό SCR καταλυτικό σύστημα. Η τεχνολογία TwinDosing μειώνει σημαντικά τα οξείδια του αζώτου (NOx) σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο

  • Πάντα αυτόματο. Το νέο Golf GTD λανσάρεται στις αγορές με στάνταρ το αυτόματο 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG)

Συνοψίζοντας λοιπόν έχουμε τα εξής:

  • Βενζίνη, υβριδικό και ντίζελ. Το Golf GTI και το εξηλεκτρισμένο Golf GTE έχουν ίδια ισχύ. Το Golf GTD έχει υψηλή ενεργειακή απόδοση στις μεγάλες αποστάσεις

  • Innovision Cockpit. Τα Golf GTI, GTE και GTD έχουν στάνταρ το Innovision Cockpit, την ενιαία μονάδα ψηφιακού πίνακα οργάνων και οθόνης πολυμέσων 10 ιντσών

  • Συνδεδεμένο συνεχώς. Οι υπηρεσίες We Connect στα GTI, GTE και GTD προσφέρουν συνδεσιμότητα σε πραγματικό χρόνο, Internet Radio και άλλα online χαρακτηριστικά

  • Χαρισματικό design. Νέοι προφυλακτήρες, νέα σπόιλερ οροφής, νέος διαχύτης και νέο λογότυπο

  • GTI μιας νέας εποχής. Digital Cockpit με 30 οπίσθιους φωτισμούς πάνελ συμπεριλαμβανομένης της ιδιαίτερης επιλογής GTI

  • Φως, το χρώμιο μιας νέας εποχής. Για πρώτη φορά τα Golf GTI, GTE και GTD θα εξοπλίζονται στάνταρ με μια φωτιζόμενη λωρίδα στην μάσκα.

  • LED σε X-σχήμα. Πέντε φωτιστικά σημεία LED δημιουργούν τα φώτα ομίχλης στους προφυλακτήρες

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου. Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos.

E-mail: mdiveris@traction.gr