VW Group: Με… μαγειρικό “λάδι” θα κινούνται φορτηγά πλοία του!

Με μια κίνηση που μειώνει δραματικά τους εκπεμπόμενους ρύπους η VW ανακοίνωσε πως τα "ευρωπαϊκά" φορτηγά πλοία της θα κινούνται σύντομα με μαγειρικά λίπη.
Volkswagen Group φορτηγά πλοία

Κάθε κίνηση προς ένα πιο “καθαρό” μέλλον μετράει πόσο μάλλον όταν η δραματική μείωση των εκπομπών ρύπων συνοδεύεται και από ανακύκλωση. Με σχετική ανακοίνωση ο όμιλος της Volkswagen αναφέρει πως τα δύο φορτηγά πλοία που δραστηριοποιούνται επί “ευρωπαϊκών” υδάτων, για τη μεταφορά των καινούριων αυτοκινήτων που κατασκευάζουν οι Γερμανοί, θα χρησιμοποιούν καύσιμα που προέρχονται από την επεξεργασία υπολειμμάτων μαγειρικών λιπών!

Έναντι των συμβατικών ορυκτών καυσίμων που χρησιμοποιούνται στα φορτηγά πλοία, αυτού του τύπου τα καύσιμα μειώνουν τις εκπομπές CO2 κατά 85%, κάτι που θα αποτελέσει τεράστια “ανάσα” για το περιβάλλον ειδικά αν εφαρμοστεί σε ακόμη μεγαλύτερη κλίμακα, τόσο από τον γερμανικό όμιλο όσο και από άλλους κατασκευαστές.

Διαβάστε επίσης: Το νέο VW Golf R είναι το ισχυρότερο Golf ever

Για να καταλάβετε τι εννοούμε και τα δύο φορτηγά πλοία που χρησιμοποιεί το VW Group στην Ευρώπη μεταφέρουν για τους Γερμανούς περί τα 250.000 αυτοκίνητα στους προορισμούς τους ετησίως. Αυτό το κάνουν εκπέμποντας παράλληλα πάνω από 60.000 τόνους CO2 με τη χρήση ορυκτών καυσίμων στους κινητήρες τους.

Με το καύσιμο που προέρχεται από μαγειρικά λίπη, οι εκπομπές CO2 πέφτουν κατά 85% και φτάνουν πλέον στους 9.000 τόνους κάθε χρόνο και για τα δύο. Εξίσου σημαντικό ίσως είναι και το γεγονός πως οι εκπομπές οξειδίων του θείου σχεδόν μηδενίζονται. Το πρώτο από τα δύο πλοία εφοδιάστηκε ήδη με το νέου τύπου καύσιμο στα μέσα Νοεμβρίου.

Διαβάστε επίσης: Στην Ελλάδα το πρώτο υβριδικό Seat που μπαίνει στην πρίζα

Η αλλαγή στον τύπο καυσίμου αποτελεί μέρος της στρατηγικής του VW Group για logistics που είναι πιο φιλικά προς το περιβάλλον, ενώ στα πλάνα των Γερμανών είναι και η χρήση φυσικού αερίου (LNG) στα φορτηγά πλοία του, ειδικά για εκείνα που που ταξιδεύουν από και προς την άλλη μεριά του Ατλαντικού.

“Είμαστε ο πρώτος κατασκευαστής που χρησιμοποιεί ευρέως αυτό το καύσιμο. Με αυτό τον τρόπο χρησιμοποιούμε ξανά τα μαγειρικά λίπη με έναν τρόπο που είναι περιβαλλοντικά συμβατός. Με μείωση στους ρύπους CO2 κατά 85%, η συνεισφορά στην προστασία του κλίματος είναι τεράστια.”, δήλωσε ο Thomas Zernechel, ο επικεφαλής logistics του Volkswagen Group.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όνομα και... πράγμα η νέα έκδοση του T-Roc, καθώς προσφέρεται πλέον με εμπλουτισμένο εξοπλισμό αλλά και όφελος 5.000 ευρώ!...
Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Η παραγωγή του Ducati Monster, της πέμπτης γενιάς της εμβληματικής μοτοσυκλέτας των Ιταλών, ξεκίνησε στο εργοστάσιο του Borgo Panigale....
Είναι με διαφορά η δημοφιλέστερη μάρκα στην Ευρώπη! Δείτε την εταιρεία που πουλάει περισσότερο από την Toyota το 2025......
Ο μη κερδοσκοπικός εθελοντικός οργανισμός "Χαμόγελο του Παιδιού" θα κληρώσει ένα SUV στη Λαχειοφόρο Αγορά του με την υποστήριξη ελληνικής αντιπροσωπείας....
Η Cayenne περνά στην ηλεκτρική εποχή με την παρουσίαση του νέου SUV που είναι το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής στην ιστορία της Porsche....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα