VW: Νέο λογισμικό αναβάθμισης λειτουργιών για τα μοντέλα ID

Το νέο λογισμικό "Software 3.0" ανακοίνωσε η VW, το οποίο αναβαθμίζει τις λειτουργίες σε πολλούς τομείς και δίνει νέες δυνατότητες στα ηλεκτρικά μοντέλα ID.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Software 3.0 αναβάθμιση λογισμικού VW ID

Το νέο λογισμικό “Software 3.0” αποτελεί μέρος της δέσμευσης της Volkswagen για διαρκή αναβάθμιση των μοντέλων ID, τόσο των νέων όσο και εκείνων που κυκλοφορούν ήδη στους δρόμους με στόχο την προσφορά ακόμη περισσότερων λειτουργιών και δυνατοτήτων προς τους ιδιοκτήτες τους.

Διαβάστε επίσης: Στην Ελλάδα το ανανεωμένο VW T-Roc (τιμές, εξοπλισμός)

Το “Software 3.0″ είναι ιδιαίτερα αποδοτικό καθώς βασίζεται σε cloud και εισάγει πολλές νέες λειτουργίες. Βελτιώνει την εμπειρία του χρήστη και βελτιστοποιεί την ικανότητα φόρτισης. Παράλληλα, με την χρήση σμήνους δεδομένων (swarm data), τα μοντέλα ID. επωφελούνται της επικοινωνίας μεταξύ των οχημάτων, για πιο ασφαλή και αποδοτική οδήγηση.


Το νέο λογισμικό εγκαθίσταται άμεσα στα αυτοκίνητα που βγαίνουν από τη γραμμή παραγωγής, ενώ για τα αυτοκίνητα που έχουν ήδη παραδοθεί, θα εγκατασταθεί δωρεάν μέσω μιας over-the-air ενημέρωσης, αργότερα μέσα στη χρονιά.

Οι κύριες λειτουργίες που ενεργοποιούνται με το νέο λογισμικό είναι οι εξής:

-Το σύστημα “Travel Assist” εμπλουτίζεται με τη λειτουργία υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας στον αυτοκινητόδρομο. Αυτό υλοποιείται με τη χρήση υπερήχων και δύο ραντάρ στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, σε ταχύτητες 90 χλμ./ώρα και άνω, με προϋπόθεση οι αισθητήρες να μην έχουν εντοπίσει αντικείμενα στη γύρω περιοχή και ο οδηγός να έχει τα χέρια του στο ευαίσθητο στην αφή τιμόνι. Με τη χρήση σμήνους δεδομένων από άλλα οχήματα, το σύστημα μπορεί επίσης να παρέχει υποστήριξη σε δρόμους με ελλιπή σήμανση λωρίδας, για παράδειγμα επαρχιακούς.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή VW Polo TSI 95 PS

-Με το σύστημα “Park Assist Plus με λειτουργία μνήμης” το όχημα μπορεί να απομνημονεύσει έως και πέντε διαφορετικούς ελιγμούς στάθμευσης. Λειτουργεί σε ταχύτητες έως 40 χλμ./ώρα και για απόσταση έως 50 μέτρα. Ο οδηγός απλώς παρκάρει μία φορά αποθηκεύοντας στο σύστημα τον ελιγμό στάθμευσης, με το αυτοκίνητο να μπορεί να τον εκτελέσει όποτε ζητηθεί, με τον οδηγό απλώς να παρακολουθεί τη διαδικασία.

Η head-up οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας αναβαθμίζεται και προβάλλει επιπλέον πληροφορίες στο οπτικό πεδίο του οδηγού στο παρμπρίζ καθώς και νέα σύμβολα όπως κυκλικούς κόμβους και πληροφορίες για την απόσταση από τον προορισμό, με τα βέλη στροφής να φαίνονται πλέον πολύ πιο ενσωματωμένα στο περιβάλλον. Στο ID. Cockpit, εκτός της υπολειπόμενης αυτονομίας, εμφανίζεται και η κατάσταση φόρτισης (SOC) ως ποσοστό επί τοις εκατό, ικανοποιώντας σχετική επιθυμία μεγάλου αριθμού πελατών.

-Χάρη στην επικοινωνία με άλλα μοντέλα Volkswagen και τη χρήση σμήνους δεδομένων, τα ID. μπορούν πλέον να ενημερώνονται έγκαιρα για κρίσιμες κυκλοφοριακές καταστάσεις, που κυμαίνονται από ακινητοποιημένα λόγω βλάβης οχήματα έως προσέγγιση ασθενοφόρου, σε πραγματικό χρόνο.

Βελτιστοποίηση έχουμε και για τον φωνητικό έλεγχο με πιο γρήγορη και ακριβέστερη αναγνώριση σύνθετων φωνητικών εντολών, κάτι που αυξήννει τη φιλικότητα προς τον χρήστη όσο και την οδηγική άνεση. Το σύστημα αναγνωρίζει αν την εντολή δίνει ο οδηγός ή ο συνοδηγός, και ακολουθεί τις οδηγίες ανάλογα. Για παράδειγμα, όταν πρόκειται για διζωνικό κλιματισμό, ρυθμίζει τη θερμοκρασία αντίστοιχα ενώ είναι σε θέση να απευθύνει ερωτήσεις το ίδιο, για καλύτερη κατανόηση των εντολών. Προϋπόθεση λειτουργίας του είναι η ενεργοποίηση της υπηρεσίας We Connect Plus.

-Το νέο λογισμικό έχει επίσης σημαντικά πλεονεκτήματα όσον αφορά τη φόρτιση. Τα μοντέλα με μπαταρία 77 kWh, μπορούν πλέον να φορτίζουν με ισχύ έως 135 kW αντί για 125 kW, σε έναν αντίστοιχο ταχυφορτιστή DC. Επιπρόσθετα, οι βελτιώσεις στη θερμική διαχείριση της μπαταρίας κάνουν την οδήγηση και τη διαχείριση ενέργειας της μπαταρίας ακόμα πιο αποδοτική, αυξάνοντας την αυτονομία.

Ο online υπολογιστής διαδρομής στο σύστημα πλοήγησης των ID., προτείνει τη βέλτιστη διαδρομή λαμβάνοντας υπόψη τα δεδομένα κίνησης και διαδρομής, καθώς και την επιθυμητή κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας κατά την άφιξη στον τελικό προορισμό. Ταυτόχρονα, προτείνει και τις πιθανές αναγκαίες στάσεις για φόρτιση, όταν πρόκειται για μεγάλες διαδρομές.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.