Walter Rohrl: Με την πρώτη του αγωνιστική Porsche 40 χρόνια μετά!

Μια έκπληξη επιφύλαξε η Porsche στον Walter Rohrl που τον έσμιξε ξανά με την πρώτη του αγωνιστική 924 Carrera GTS έπειτα από τέσσερις 10ετίες.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Walter rohrl porsche 924 Carrera GTS 2021

Ο δισ. παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι και πρεσβευτής της Porsche, Walter Rohrl, έχει συνδέσει άρρηκτα το όνομα του με την γερμανική εταιρία με μια σχέση που κρατά επίσημα εδώ και τέσσερις 10ετίες.

Ο Rohrl ξεκίνησε την αγωνιστική του καριέρα με την Porsche το 1981 όταν έτρεξε για πρώτη φορά για λογαριασμό της με την 924 Carrera GTS που βλέπετε στις οθόνες σας. Ένα αγωνιστικό που έχει σήμερα πολύ μεγάλη ιστορική σημασία αφού πέρα από το γεγονός ότι ήταν το πρώτο που έφτιαξε η Porsche για τον Γερμανό θρύλο των τεσσάρων τροχών, θεωρείται και ως το πρώτο rally car που έφερε turbo κάτω από το καπό του. Αυτή ήταν επίσης η πρώτη και… τελευταία σεζόν του Rohrl ως οδηγού της Porsche σε ράλι, αφού την επόμενη χρονιά μετακόμισε στην Opel, με την 924 Carrera GTS να παραμένει ενεργή έως και τον Φεβρουάριο του 1982. Στον τελευταίο της αγώνα στο Boucles de Spa είχε στο τιμόνι της έναν ακόμη θρύλο των τεσσάρων τροχών και της Porsche, τον Jacky Ickx! Συνολικά η Porsche κατασκεύασε 59 924 Carrera GTS με βάση τις προδιαγραφές Group 4 -μαζί με τα πρωτότυπα- που έλαβαν μέρος σε αγώνες στην άσφαλτο, στο χώμα αλλά και σε σιρκουί.

Δείτε επίσης – Video Porsche: Τα πέντε πιο αστεία παρατσούκλια μοντέλων της


Σε αυτή τη μοναδική σεζόν με Porsche, ο Rohrl με συνοδηγό τον Christian Geistdοrfer τερμάτισε στη δεύτερη θέση στον παρθενικό αγώνα της 924 Carrera GTS στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Ράλι, παρά τα μηχανικά προβλήματα που αντιμετώπισε. Στον αμέσως επόμενο στο Hessen, Rohrl και Geistdοrfer πήραν και την πρώτη τους νίκη με τη σεζόν να τελειώνει με τέσσερις συνολικά επισκέψεις στο πρώτο σκαλί του βάθρου.

Η 924 Carrera GTS, μετά τον τελευταίο της αγώνα στο Βέλγιο, επέστρεψε στο εργοστάσιο και αφού επανήλθε στην αρχική της βαφή (μαύρο-χρυσό, τα χρώματα του χορηγού Monnet) “κρύφτηκε” για τα επόμενα 40 χρόνια.

Βέβαια ένα τόσο σημαντικό αυτοκίνητο για τη γερμανική εταιρία δεν μπορούσε να μείνει για πάντα στην αφάνεια και η Porsche βρήκε μάλλον την ιδανική… “δικαιολογία” για να το φρεσκάρει: να κάνει έκπληξη στον Rohlr και να την φέρει κοντά του για να την οδηγήσει έπειτα από τόσα χρόνια.

Σύμφωνα με τους Γερμανούς η συγκεκριμένη 924 Carrera GTS ήταν το πέμπτο από τα εννέα συνολικά πρωτότυπα που κατασκευάστηκαν για δοκιμές και εξέλιξη. Ο δίλιτρος turbo κινητήρας της μάλιστα δεν φέρει καν σειριακό αριθμό (!), ενώ κατάφερε να αντέξει μια αγωνιστική σεζόν χωρίς να αντικατασταθεί. Είναι ο ίδιος που υπάρχει κάτω από το καπό και σήμερα, έχοντας “γράψει” 10.371 χιλιόμετρα.

Κατά την επαναφορά της 924 Carrera GTS σε λειτουργική κατάσταση, το αγωνιστικό τμήμα της Porsche που ανέλαβε το εγχείρημα προσπάθησε να διατηρήσει όσο το δυνατό περισσότερα εξαρτήματα από εκείνη την εποχή προχωρώντας μόνο στις όποιες απαραίτητες επισκευές και συντήρηση.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετώπισαν οι άνθρωποι της Porsche σε αυτή την έκπληξη ήταν ο… ίδιος ο Rohrl που γνωρίζει πάρα πολύ κόσμο στο μουσείο της Porsche, οπότε και έχει πολλούς “κατάσκοπους”. Ωστόσο τα κατάφεραν, όπως υποστηρίζουν, με τον Γερμανό να βλέπει την 924 Carrera GTS και να μαθαίνει γι’ αυτή μόνο όταν έφτασε κοντά του οδικώς.

“Ήταν μια τεράστια έκπληξη για μένα. Βγήκα από το αυτοκίνητο πριν από 40 χρόνια και από τότε δεν το οδήγησαν ξανά…Αυτό το αυτοκίνητο άνοιξε την πόρτα της Porsche για μένα. Γι’ αυτό και εγώ νιώθω έναν ιδιαίτερο δεσμό με αυτό. Για μένα ήταν ένα ταξίδι πίσω στο χρόνο. Αμέσως ένιωσα 40 χρόνια νεότερος, είπε ο Rohrl που συνάντησε ξανά την πρώτη του αγωνιστική Porsche στα 74α γενέθλια του!

Αναφορικά με την πρώτη του υπετροφοδοτούμενη αγωνιστική εμπειρία ο μεγάλος Γερμανός σχολίασε για μια τεχνολογία που έκανε τότε το ντεμπούτο της στα ράλι: “Ως οδηγός αυτοκινήτων με ατμοσφαιρικούς κινητήρες, τα χαρακτηριστικά των turbo μοτέρ μπορούσαν να σε τρελάνουν. Η υστέρηση (του υπερσυμπιεστή) ήταν τεράστια! Για να βγεις από τη στροφή με ταχύτητα έπρεπε να επιταχύνεις ξανά λίγο πριν την είσοδο και να κρατήσεις τον κινητήρα σε ψηλότερες στροφές”, είπε ο Rohrl υπογραμμίζοντας όμως πως η 924 ήταν γρήγορη από την αρχή και τα δυνατά της σημεία δεν ήταν η πληθωρική ισχύς αλλά η συμπεριφορά της και η πρόσφυση.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]