Wrangler 4xe: Ιστορική νίκη για εξηλεκτρισμένο όχημα στο Rebelle Rally

Το νέο plug-in υβριδικό Jeep Wrangler 4xe, έγινε το πρώτο εξηλεκτρισμένο αυτοκίνητο που κατέκτησε τη νίκη στο Rebelle Rally των Ηνωμένων Πολιτειών.
2021 Rebelle Rally Jeep Wrangler 4xe

Mε πλήρωμα τις Nena Barlow και Teralin Petereit το νέο plug-in Hybrid Jeep Wrangler 4xe, έγραψε τη δική του σελίδα στην ιστορία του θεσμού ανεβαίνοντας στο πρώτο σκαλί του βάθρου στην πρώτη μάλιστα συμμετοχή του, έχοντας πίσω του ένα ακόμη Wrangler 4xe, ενώ την τρίτη θέση του αγώνα κατέκτησε ένα συμβατικό Wrangler κάνοντας έτσι το 1-2-3 για την αμερικάνικη εταιρεία στο Rebelle Rally.

Διαβάστε επίσης: Νέο Jeep Grang Cherokee, για πρώτη φορά και ως επταθέσιο (+videos)

Με μήκος σχεδόν 2.250 χλμ. σε εκτός δρόμου διαδρομές στη Καλιφόρνια και τη Νεβάδα, το Rebelle Rally αποτελεί την απόλυτη δοκιμασία για εκτός δρόμου οχήματα που δεν έχουν καμία μηχανική μετατροπή, αλλά και για τα πληρώματα τους, τα οποία δεν επιτρέπεται να έχουν μαζί τους κανένα ηλεκτρονικό σύστημα πλοήγησης. Να σημειωθεί επίσης ότι στον αγώνα τρέχουν αποκλειστικά γυναικεία πληρώματα.

Οι νικήτριες Nena Barlow και Teralin Petereit της ομάδας 4xEventure, αξιοποίησαν στο έπακρο τις δυνατότητες του Wrangler 4xe, του οποίου το υβριδικό σύστημα αποδίδει 380 ίππους και 637 Nm ροπής, προσφέροντας παράλληλα τη δυνατότητα κίνησης –ακόμα στους τέσσερις τροχούς- αμιγώς ηλεκτρικά για κάποιο διάστημα.

Η δεύτερη θέση ήταν οικογενειακή υπόθεση, με τις Christine (μητέρα) και Emily (κόρη) Benzie, να οδηγούν το Jeep Wrangler Rubicon 4xe στην τρίτη συμμετοχή τους στο Rebelle Rally.

“Ήταν πραγματική απόλαυση να οδηγείς το Rubicon 4xe στο ράλι», ανέφερε η Emily Benzie. “Η ανάρτηση απορροφούσε τους κραδασμούς ακόμα και από τις πιο δύσκολες επιφάνειες που αντιμετωπίσαμε. Την τρίτη μέρα μάλιστα, για να απολαύσουμε τη θέα στο Titus Canyon της Death Valley, ανοίξαμε την υφασμάτινη οροφή. Ευτυχώς ο ηλεκτρικός μηχανισμός της λειτουργεί και εν κινήσει και έτσι δεν χάσαμε καθόλου χρόνο. Την τελευταία ημέρα, η ροπή του υβριδικού συστήματος σε συνδυασμό με το 8αρι αυτόματο κιβώτιο μας επέτρεψε να περάσουμε με άνεση του αμμόλοφους του Glamis.”

Διαβάστε επίσης: Παρμπρίζ με Gorilla Glass για τα Jeep Wrangler και Gladiator

Από την πλευρά της η νικήτρια του αγώνα Barlow δήλωσε: “Η φετινή διαδρομή ήταν η δυσκολότερη που έχουμε αντιμετωπίσει ποτέ στην ιστορία του αγώνα, αλλά το Wrangler 4xe έκανε τα πράγματα εύκολο για εμάς», σημείωσε η κ. Barlow. «Ανεβήκαμε τους αμμόλοφους και περάσαμε μέσα από κακοτράχαλα μονοπάτια με ιδιαίτερη ευκολία, ενώ είχαμε άπλετη δύναμη κάθε στιγμή.”

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Την εποχή που οι Ιάπωνες άρχισαν να προκαλούν την ευρωπαϊκή αφρόκρεμα, η... Yamaha έφτιαξε το δικό της 12κύλινδρο supercar, το OX99-11, με τεχνολογία και μοτέρ...
Η αντιπροσωπεία της Omoda & Jaecoo δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να δει από κοντά το plug-in υβριδικό Jaecoo 7 SHS-P χωρίς να επισκεφτεί κάποια...
Το νέο Jeep Compass αποκαλύφθηκε και για πρώτη φορά είναι διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό! Δείτε τις τρεις διαθέσιμες επιλογές......
Το σκληροτράχηλο pick up με το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης κατάφερε να αποσπάσει μία ακόμη διεθνή διάκριση....
Η δράση του φετινού Χειμερινού Ράλλυ ΦΙΛΠΑ ξεκινά το πρωί του Σάββατου 29 Νοεμβρίου από το Ναύπλιο......
"Ήταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα", ανέφερε ο Θωμάς Κρασώνης σχετικά με την βράβευσή του.....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα

Mercedes CLA τιμές στην Ελλάδα 2025

Νέα Mercedes CLA: Έναρξη πωλήσεων στην Ελλάδα (+τιμές)