Ποια συστήματα ασφαλείας γίνονται υποχρεωτικά από το 2022

Όπως όλα δείχνουν, τα αυτοκίνητα της Ευρωπαϊκής αγοράς θα εφοδιάζονται υποχρεωτικά με αρκετά τεχνολογικά συστήματα ασφαλείας από το 2022, με στόχο την βελτίωση του επιπέδου προστασίας για επιβάτες, πεζούς και δικυκλιστές

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Όπως ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, οι Ευρωπαϊκοί θεσμοί (Ευρωβουλή και Ευρωπαϊκό Συμβούλιο) έφτασαν σε συμφωνία για την αναθεώρηση του Γενικού Κανονισμού Ασφαλείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αυτό σημαίνει πως από το 2022, τα αυτοκίνητα που διατίθενται στην αγορά της Ευρώπης θα πρέπει να εφοδιάζονται υποχρεωτικά με νέα αυτόματα τεχνολογικά συστήματα υποβοήθησης οδηγού.

Τα τελευταία χρόνια γίνεται σημαντική προσπάθεια στην Ευρώπη, για μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. Σε αυτό το πλαίσιο, η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει προχωρήσει σε σειρά αλλαγών, οι οποίες υπολογίζεται πως αποσόβησαν περίπου 50.000 θανάτους ετησίως τα προηγούμενα χρόνια. Σε αυτές τις ενέργειες εντάσσονται η υποχρεωτική υιοθέτηση ηλεκτρονικών συστημάτων σταθερότητας σε όλα τα αυτοκίνητα, καθώς και συστημάτων αυτόνομου φρεναρίσματος ή προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας σε φορτηγά και λεωφορεία.


Οι έρευνες έχουν δείξει ότι κάθε χρόνο, 25.000 άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους στους Ευρωπαϊκούς δρόμους, ενώ το 90% των τροχαίων ατυχημάτων, που προκαλούν θανάτους ή τραυματισμούς, οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος. Αυτός είναι και ένας λόγος που η αυτοκίνηση έχει στραφεί προς την αυτόνομη οδήγηση, ώστε οι άνθρωποι να απεμπλακούν όσο γίνεται από αυτή τη διαδικασία.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στην ανακοίνωσή της η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, “τα προηγμένα τεχνολογικά συστήματα θα μειώσουν τον αριθμό των ατυχημάτων, θα ανοίξουν το δρόμο για την αύξηση της συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας και θα ενισχύσουν την παγκόσμια καινοτομία και την ανταγωνιστικότητα της Ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας”.

Τα τεχνολογικά συστήματα που θα γίνουν υποχρεωτικά από το 2022 είναι:

  • Προειδοποίηση απόσπασης προσοχής του οδηγού, συστήματα υποβοήθησης για κίνηση με όπισθεν (κάμερα και αισθητήρες), μαύρο κουτί για καταγραφή ατυχήματος και έξυπνο σύστημα υποβοήθησης ταχύτητας (σε αυτοκίνητα, φορτηγάκια, φορτηγά και λεωφορεία)
  • Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης και βελτιωμένες ζώνες ασφαλείας (σε αυτοκίνητα και φορτηγάκια)
  • Χαρακτηριστικά για τη βελτίωση της ορατότητας των οδηγών λεωφορείων και φορτηγών με στόχο την εκμηδένιση των νεκρών γωνιών ορατότητας, καθώς και την αναγνώριση ευάλωτων χρηστών του δρόμου, ιδιαίτερα όταν ένα μεγάλο όχημα όπως φορτηγό ή λεωφορείο, βρίσκεται σε διαδικασία στροφής.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή υπολογίζει πως τα συγκεκριμένα μέτρα θα βοηθήσουν ώστε έως το 2038 να σωθούν 25.000 ζωές και να αποφευχθούν 140.000 σοβαροί τραυματισμοί. Αυτό είναι μέρος του μακροπρόθεσμου σχεδίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που ονομάζεται “Vision Zero” και προβλέπει μηδενικούς θανάτους και σοβαρούς τραυματισμούς από τροχαία, έως το 2050.

Παρακάτω μπορείτε να βρείτε ενδιαφέροντα γραφήματα σε μορφή pdf.

Κατάλογος υποχρεωτικών συστημάτων ασφαλείας

Με τη γλώσσα των αριθμών

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]