Υπόθεση Hyundai – Nandan: Ποδοσφαιρική λύση…

Η απομάκρυνση του επικεφαλής της Hyundai Motorsport, δύο μόλις εβδομάδες πριν αρχίσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, έχει αιτίες και αφορμή

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η αφορμή, η βασική αφορμή, ήταν προφανέστατα η αδυναμία κατάκτησης ενός τίτλου στα έξι χρόνια διοίκησης της πλουσιότερης αγωνιστικής ομάδας του WRC. Ήταν η απώλεια ενός τίτλου πέρυσι στην Αυστραλία, όπου Hyundai και Neuville πήγαιναν για τρία αποτελέσματα και τελικά τα έχασαν όλα…

Πώς όμως φτάσαμε σε αυτό το διαζύγιο και γιατί θα χάσουμε τη συμπαθή φυσιογνωμία του Michel Nandan (του δικαίως επονομαζόμενου από τους Έλληνες σχετικούς με το αντικείμενο «Μιχάλη Βιολάρη», λόγω της εξαιρετικής ομοιότητάς του με τον Κύπριο τραγουδοποιό!);

Και γιατί ό,τι έγινε, έγινε την τελευταία στιγμή;


Για να τα κατανοήσουμε όλα, αρκεί να αντιληφθούμε το πώς λειτουργούν οι Κορεάτες. Βασικά είναι συγκεντρωμένοι στους στόχους τους, είναι ήρεμοι σε βαθμό απάθειας, δεν εκδηλώνονται εύκολα, αλλά στις αποφάσεις τους δεν εμπεριέχονται εύκολα συναισθηματικοί παράγοντες…

Τι κατάφερε η Hyundai στην εξαετία με τον Nandan στο τιμόνι της; Δέκα νίκες σε αγώνες και να βρεθεί τρεις φορές στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών, το 2016, το 2017 και το 2018.

Η αλήθεια είναι ότι αυτά τα αποτελέσματα, για μια ομάδα που έχει τον μεγαλύτερο προϋπολογισμό από όλες τις υπόλοιπες του WRC, δεν είναι κάτι το εντυπωσιακό. Το αντίθετο θα λέγαμε…

Ωστόσο, δεν οδηγούσε ο Nandan. Και κάπου εδώ μπαίνει η ποδοσφαιρική λογική και δίνει τη λύση: όταν δεν μπορείς να διώξεις τους ποδοσφαιριστές, διώχνεις τον προπονητή. Κάπως έτσι λοιπόν πλήρωσε το μάρμαρο ο γεννημένος στο Μονακό Γάλλος μηχανολόγος, που θήτευσε στην Toyota, την Peugeot και τη Suzuki, πάντα στον θεσμό του WRC.

Αυτό που ξεχείλισε το ποτήρι ήταν η αποτυχία της κατάκτησης ενός τίτλου στο περυσινό πρωτάθλημα και το ότι το πρωτάθλημα κατασκευαστών το κατέκτησε η Toyota, με μόλις τρία χρόνια παρουσία στο WRC. Και οι Κορεάτες ήθελαν διακαώς να είναι το πρώτο εξ ανατολών εργοστάσιο που θα κέρδιζε στη νέα εποχή του WRC τον περιζήτητο τίτλο.

Και εάν το 2017 κατάπιαν (ένας Θεός ξέρει πώς…) την απώλεια του τίτλου από μία οικογενειακή-ιδιωτική ομάδα, την MSport, πέρυσι δεν το άντεξαν…

Γιατί έγινε τώρα η επιλογή; Μα είναι σαφές: για να θορυβήσουν τους οδηγούς και να τους περάσουν το μήνυμα ότι «τα ψέματα τελείωσαν. Τώρα, οι επόμενοι που θα φύγουν θα είστε εσείς».

Αυτό είναι το μήνυμα της έκτακτης καρατόμησης του Νandan, τον οποίο και θα διαδεχθεί στον θώκο ο Ιταλός Andrea Adamo, που προέρχεται από το τμήμα customer services της Hyundai Motorsport, υπεύθυνος παράλληλα για το πρόγραμμα πελατών των i20 R5 και i30 TCR.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]