Υβριδικό Honda CR-V E:HEV σε έκδοση Sportline

Η Honda διευρύνει την γκάμα του ανανεωμένου και μόνο υβριδικού Honda CR-V E:HEV με τη προσθήκη μιας νέας έκδοσης Sport Line.

Βρείτε μας στο
Honda CR-V Sportline 2021

Το ανανεωμένο Honda CR-V, το οποίο υιοθετεί την προηγμένη υβριδική τεχνολογία της Honda σε όλες τις εκδόσεις του, αποκτά επίσης νέο λογότυπο e:HEV και γίνεται μέλος της οικογένειας e:TECHNOLOGY, δίπλα το νέο Jazz e:HEV.

Η νέα έκδοση Sport Line παρουσιάζεται με αρκετές αναβαθμίσεις για όλη τη σειρά της πέμπτης γενιάς CR-V. Ο εσωτερικός διάκοσμος έχει ανανεωθεί με τη χρήση ενός μοντέρνου ασημί φινιρίσματος στην κεντρική κονσόλα, στα πάνελ των θυρών και στη χαρακτηριστική γραμμή που διατρέχει το κάτω τμήμα του ταμπλό, πάνω από το ντουλαπάκι. Ένα νέο, κομψό σχέδιο ζαντών αλουμινίου 18” και φιμέ κρύσταλλα διατίθενται τώρα για τα μοντέλα Elegance (SE), ενώ ασύρματη φόρτιση τηλεφώνου έχει προστεθεί στις κορυφαίες εκδόσεις Executive (EX).

Διαβάστε επίσης: Νέο υβριδικό Honda Jazz. Διαθέσιμο στην Ελλάδα και ως Crosstar

Εξωτερικά, η έκδοση Sport Line -διαθέσιμη σε δύο χρωματισμούς, Crystal Black ή Platinum White – ενσωματώνει σκουρόχρωμα στιλιστικά στοιχεία, μεταξύ αυτών, το ένθετο των προβολέων, οι εξωτερικοί καθρέπτες και τα πλαίσια των παραθύρων, ενώ μαύρο φινίρισμα χρησιμοποιείται επίσης στις ζάντες αλουμινίου και τα μπουλόνια.

Τα μοντέλα Sport Line ξεχωρίζουν παράλληλα από το χρωμιωμένο φινίρισμα γύρω από τα φώτα ομίχλης και τη μάσκα, και αντίστοιχες “πινελιές” στον προφυλακτήρα, τις πόρτες και την πίσω πόρτα. Φιμέ κρύσταλλα περιλαμβάνονται στο στάνταρ εξοπλισμό της δικίνητης αλλά και της 4κίνητης έκδοσης.

Στο εσωτερικό το σκούρο ξύλο αντικαθιστά την ασημί επένδυση στην κονσόλα, τα πάνελ των θυρών και πάνω από το ντουλαπάκι, ενώ piano black φινίρισμα εφαρμόζεται στο πλαίσιο του πίνακα οργάνων, του συστήματος infotainment και στη στεφάνη των αεραγωγών. Το τιμόνι, ο επιλογέας σχέσεων και οι χειρολαβές θυρών φέρουν επίσης piano black φινίρισμα, ενώ η μαύρη επένδυση οροφής, η επένδυση στις κολόνες και τα δερμάτινα καθίσματα ολοκληρώνουν την εμπειρία Sport Line.

Το CR-V e:HEV εφοδιάζεται με ένα δίλιτρο βενζινοκινητήρα i-VTEC, που αποδίδει μέγιστη ισχύ 145 ίππων στις 6.200 σ.α.λ., και έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 184 ίππων και 315 Nm ροπής. Το υβριδικό σύστημα πετυχαίνει εκπομπές CO2 από 151 γρ./χλμ. στον μικρό κύκλο του WLTP και κατανάλωση καυσίμου 6,6 λίτρα/100 χλμ. για τις δικίνητες εκδόσεις και εκπομπές 161 γρ./χλμ. και 7.1λίτρα/100 χλμ. στις 4κίνητες. Τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 8,6 δεύτερα (8,9 για το 4κίνητο CR-V) και η τελική ταχύτητα είναι και στις δύο περιπτώσεις 180 χλμ./ώρα.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr