100 Χρόνια 24 Ώρες Le Mans: Ένα 24ωρο χρυσό ιωβηλαίο!

Ο λαμπρότερος, ο μεγαλύτερος, ο πιο δύσκολος αγώνας στην ιστορία των μηχανοκίνητων σπορ, συμπληρώνει έναν αιώνα!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Le Mans

Δεν είναι απλά τα χρόνια που έγιναν 100! Είναι ότι για κάθε ένα από αυτά τα 100 χρόνια, οι «24 ‘Ωρες του Λε Μαν» δεν έπαψαν ποτέ να εμπεριέχουν όλα αυτά τα στοιχεία που τις έκαναν εμβληματικές: την χαρά της συμμετοχής, το πείσμα, τις δυσκολίες, τις χαρές, τις απογοητεύσεις, τις υποσχέσεις, τον έρωτα. Και αν όλα αυτά δεν σας είναι αρκετά, τότε να σημειώσουμε ότι σπάνια ένα σπορ με τόσο μεγάλη διάρκεια προκαλεί σε αμείωτο ενδιαφέρον ένα μεγάλο κύκλο συναισθημάτων.

Όπως μου είχε πει και παλαιότερα ένας Γάλλος αγωνιζόμενος «αν θέλεις να δεις πότε και πού κλαίνε οι περισσότεροι άντρες, έλα στον 24ωρο αγώνα στο σιρκουί της Σάρθης»…

Φέτος, συμπληρώνονται 100 χρόνια, ένας αιώνας από τότε που ξεκίνησε την πορεία του αυτός ο μνημειώδης αγώνας και εδώ στο traction.gr θα σας τον γνωρίσουμε όσο καλύτερα γίνεται, με μία σειρά αφιερωμάτων, ώστε να είστε έτοιμοι το Σαββατοκύριακο 10-11 Ιουνίου να τον απολαύσετε!


Τι πρέπει να ξέρουμε «με το καλημέρα»; Ότι διεξάγεται κάθε χρόνο την 24η εβδομάδα του χρόνου…

Εισαγωγή
Ο πρώτος αγώνας διεξήχθη 26 και 27 Μαΐου 1923 και από τότε διεξάγεται κάθε χρόνο τον Ιούνιο. Οι 24 Ώρες του Le Mans είναι ένας μυθικός αγώνας που έχει γίνει κορυφαίο γεγονός στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, και μαζί με το Grand Prix Formula 1 του Μονακό και τα 500 Μίλια της Ινδιανάπολης αποτελεί το «triple crown» των μηχανοκίνητων σπορ.

Ξεκινώντας το 1906, το Le Mans έχει φιλοξενήσει ένα Grand Prix που διοργανώθηκε από το Automobile Club de France (ACF) σε μια πίστα 103 χιλιομέτρων. Το 1922 ξεκίνησε η ιδέα ενός 24ωρου αγώνα, σε πολύ μικρότερη πίστα.

Στις 26 Μαΐου 1923, 33 αυτοκίνητα ξεκίνησαν τον αγώνα υπό βροχή σε μια χωμάτινη πίστα. Παρά τις εξαντλητικές συνθήκες, μόνο τρία αυτοκίνητα εγκατέλειψαν, ενώ τον αγώνα κέρδισε οι Γάλλοι André Lagache και René Léonard, οι οποίοι οδηγούσαν ένα ChenardWalcker με το οποίο κάλυψαν 2.209 χλμ. με μέσο όρο 92 χ.ά.ώ. σε μια πίστα 17.262 χλμ.

Να σημειώσουμε εδώ ότι τότε όλοι οι αγωνιζόμενοι ξεκινούσαν μαζί. Τα αυτοκίνητα ήταν παραταγμένα στην γραμμή εκκίνησης σε σειρές των δύο με φθίνουσα σειρά χωρητικότητας κινητήρα, με περιττούς αριθμούς στα δεξιά και ζυγούς αριθμούς στα αριστερά.

Ιστορία
Ο πρώτος αγώνας διεξήχθη στις 26 και 27 Μαΐου 1923 και έκτοτε διεξάγεται κάθε χρόνο τον Ιούνιο, με εξαίρεση το 1956, που διεξήχθη τον Ιούλιο, όπως και το 1968 και το 2020, όπου αναβλήθηκαν για τον Σεπτέμβριο. Στην πρώτη περίπτωση, οφειλόταν στις γνωστές γαλλικές απεργίες του Μαΐου και στη δεύτερη περίπτωση, οφειλόταν στην πανδημία COVID-19, αντίστοιχα.

Επίσης ο αγώνας ακυρώθηκε το 1936 για οικονομικούς λόγους και μεταξύ 1940 και 1948 λόγω του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου.

Σήμερα διεξάγεται σε μια ημιμόνιμη πίστα αγώνων, η οποία, με τη σημερινή της διαμόρφωση, έχει μήκος 13.626 μέτρα. Χρησιμοποιούν κυρίως τμήματα δρόμου που παραμένουν ανοιχτά για το κοινό τον υπόλοιπο χρόνο.

Με τα χρόνια, έχουν κατασκευαστεί διάφορα ειδικά τμήματα για να αντικαταστήσουν τα κανονικά οδικά τμήματα, με πιο χαρακτηριστικό το Porsche Curves, το οποίο αντικατέστησε το επικίνδυνο τμήμα Maison Blanche. Το τμήμα μόνιμης πίστας που αποκαλείται Bugatti παρέχει τις εγκαταστάσεις εκκίνησης και τερματισμού για τον αγώνα.

Κανονικά, περίπου 50 οχήματα αγωνίζονται ταυτόχρονα σε διαφορετικές κατηγορίες σπορ πρωτότυπων και grand tourers. Νικητής είναι το όχημα που διανύει τη μεγαλύτερη απόσταση σε 24 ώρες συνεχούς αγώνα.

Αυτός ο κανόνας, που φαίνεται προφανής, προκάλεσε κάτι περίεργο να συμβεί το 1966. Στο τέλος του αγώνα, τα δύο Ford GT40 Mark II πέρασαν τη γραμμή ταυτόχρονα, αλλά το μονοθέσιο που είχε σημειώσει τον χειρότερο χρόνο στην πράξη ήταν νικηφόρο, καθώς είχε ξεκινήσει πιο πίσω στην γραμμή εκκίνησης, έχοντας καλύψει περισσότερα μέτρα.

Για να βαθμολογηθεί ένα αυτοκίνητο επιβάλλεται στο τέλος του αγώνα, να διασχίσει τη γραμμή τερματισμού μετά από 24 ώρες αγώνα.

Αυτό σημαίνει ότι, σε ορισμένες περιπτώσεις, τα μονοθέσια που έχουν αντιμετωπίσει πολλά προβλήματα εγκαταλείπουν τα pits για να περάσουν το σιρκουί για τελευταία φορά, ή ακόμα και να σταματήσουν κοντά στη γραμμή τερματισμού και, αφού περάσουν οι 24 ώρες, ξεκινούν ξανά για να καλύψουν τα λίγα μέτρα που λείπουν (ένας ελιγμός χρησιμοποιήθηκε το 2007 από την ομάδα της Peugeot για να πετύχει τη λεγόμενη φωτογραφία δημοσιότητας περνώντας τη γραμμή τερματισμού λίγα μέτρα από το Audi, νικητή του αγώνα).

Τα τελευταία χρόνια, κάθε αυτοκίνητο έχει μια ομάδα τριών οδηγών. Πριν από το 1970 επιτρέπονταν μόνο δύο οδηγοί ανά όχημα και στην αρχή επιτρεπόταν μόνο ένας οδηγός.

Μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 1980, οι περισσότερες ομάδες αγωνίζονταν με δύο οδηγούς. Το 1950, ο Louis Rosier κέρδισε τον αγώνα με τον γιο του JeanLouis Rosier, ο οποίος οδήγησε μόνο για δύο γύρους. Το 1952, ο Γάλλος Pierre Levegh (ο οποίος θα πέθαινε αργότερα στο καταστροφικό ατύχημα του Le Mans του 1955) έτρεξε μόνος του και έφτασε κοντά στη νίκη, αλλά ένα λάθος την τελευταία ώρα έδωσε τη νίκη σε μια MercedesBenz 300 SL.

Στη δεκαετία του 1990, λόγω της ταχύτητας των αυτοκινήτων και του άγχους που δέχονται οι συμμετέχοντες, προστέθηκαν κανόνες για τη βελτίωση της ασφάλειας των οδηγών: Οι οδηγοί δεν μπορούν να οδηγήσουν για περισσότερες από τέσσερις συνεχόμενες ώρες και κανένας οδηγός δεν μπορεί να οδηγεί περισσότερες από δεκατέσσερις ώρες συνολικά.

Φέτος
Μια πολύ ιδιαίτερη έκδοση του 24 Hours of Le Mans θα πραγματοποιηθεί στις 10 και 11 Ιουνίου 2023, καθώς θα διεξαχθεί 100 χρόνια μετά τον πρώτο αγώνα στο Circuit de La Sarthe και με συνεχείς εκδηλώσεις που θα διαρκέσουν περισσότερο από μια εβδομάδα. Συγκεκριμένα από την Πέμπτη 1 Ιουνίου, το Μουσείο του 24ωρου αγώνα θα φιλοξενήσει μια έκθεση αφιερωμένη στη δόξα της διοργάνωσης, με στόχο να συγκεντρώσει περισσότερα από 60 αυτοκίνητα που κέρδισαν ή συμμετείχαν στο 24 Hours of Le Mans. Η παραδοσιακή ζύγιση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 2 Ιουνίου και το Σάββατο 3 Ιουνίου, πάντα στην Place de la République στο Le Mans, επιτρέποντας στους θεατές να θαυμάσουν τα αυτοκίνητα από κοντά και να χαιρετήσουν τους οδηγούς. Το Σάββατο θα πραγματοποιηθεί πάρτι παρουσίασης προς τιμήν των εθελοντών της εκδήλωσης, η οποία θα περιλαμβάνει και την παραδοσιακή παρέλαση των πληρωμάτων. Οι πρώτοι γύροι του 24ωρου Circuit θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή 4 Ιουνίου με την Ημέρα Δοκιμών.

Εδώ και έναν αιώνα, οι αυστηροί κανονισμοί και η αυστηρή εφαρμογή τους αποτελούν χαρακτηριστικό γνώρισμα των 24 Ωρών του Λε Μαν. Το Le Mans είναι το ιδανικό πεδίο δοκιμών, με την τεχνολογία που ακολουθεί να ωφελεί τα αυτοκίνητα και τους οδηγούς τους. Αυτό ισχύει από το 1923, όπως αποδεικνύεται από τη σειρά καινοτομιών που προέκυψαν από τον αγώνα εκείνο. Σήμερα επτά κατασκευαστές θα διεκδικήσουν τη νίκη στον αγώνα Centenary το 2023 – Toyota, Porsche, Ferrari, Vanwall, Cadillac, Peugeot και Glickenhaus. Είναι ο υψηλότερος αριθμός κατασκευαστών εδώ και πολλά χρόνια, επιβεβαιώνοντας ότι το 24 Hours of Le Mans παραμένει πιο επίκαιρο από ποτέ σε μια εποχή μεγάλων αλλαγών στην αυτοκίνηση.

Δείτε το σχετικό video για «ζέσταμα»…

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]