128 χρόνια από τον πρώτο αγώνα αυτοκινήτων

Πέρασαν 128 χρόνια από τη διοργάνωση του πρώτου αγώνα αυτοκινήτων της ιστορίας, στη Γαλλία. Ας θυμηθούμε όμως ακριβώς τα κοσμοϊστορικό αυτό γεγονός

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Ήταν 13 Ιούνη του 1895, στην πόλη των Παρισίων, όταν έλαβε χώρα ο πρώτος επίσημος αγώνας αυτοκινήτων στην ιστορία. Διοργανωτές του αγώνα ήταν δύο Γάλλοι, ο Emile Levassor και ο Renè Panhard, συνέταιροι και έμποροι αυτοκινήτων, που στα πλαίσια του marketing και της διαφήμισης της επιχείρησής τους, σκέφτηκαν να μεταφέρουν τις ιπποδρομίες στον κόσμο της αυτοκίνησης, ο οποίος ακόμα έκανε δειλά τα πρώτα του βήματα. Οι δυο τους μάλιστα κατασκεύαζαν δικούς τους κινητήρες, τους περίφημους Panhard-Levassor, με τους οποίους εξόπλιζαν αυτοκίνητα της Daimler, απ´ την οποία είχαν πάρει τα δικαιώματα της πατέντας της για την κατασκευή αυτοκινήτων στη Γαλλία.
Ο αγώνας διήρκησε 48 ώρες, εκκίνησε από το Παρίσι στις 13 Ιούνη με προορισμό το Μπορντώ και τερμάτισε ξανά στο Παρίσι, στις 14 Ιούνη, έχοντας καλύψει μια απόσταση 1174 χιλιόμετρων, με μέγιστη ταχύτητα τα 24 χλμ./ώρα. Οι συμμετέχοντες του πρώτου αυτού αγώνα αυτοκινήτων ήταν 46 και μάλιστα πολύ ενθουσιασμένοι, γι αυτό το πρωτοφανές γεγονός, που όπως ήταν φυσικό, τράβηξε τα φώτα της δημοσιότητας και απασχόλησε τον τύπο της εποχής.
Στον αγώνα έτρεξε και ο ίδιος ο Emile Levassor, οδηγώντας το δικής του κατασκευής αυτοκίνητο μάρκας Daimler, εφοδιασμένο ωστόσο με έναν δικύλινδρο κινητήρα Panhard-Levassor, 1205 κ.εκ. Μάλιστα, στον τύπο της εποχής αναφέρεται πως Levassor έτρεξε έχοντας μαζί του ένα μπωλ με σούπα, δύο σάντουιτς και ένα ποτήρι σαμπάνιας. Μεγάλος του αντίπαλος, ο επίσης κατασκευαστής αυτοκινήτων De Dion, ο οποίος έτρεχε με το ατμοκίνητο αυτοκίνητό του. Μάλιστα όταν ο De Dion σταμάτησε για ανεφοδιασμό νερού, ο Levassor που τον ακολουθούσε βρήκε την ευκαιρία να τον προσπεράσει.
Εν τέλει, πρώτος στον αγώνα τερμάτισε ο ίδιος ο Levassor, ολοκληρώνοντας τη διαδρομή σε 48 ώρες και 48 λεπτά. Έξι ώρες αργότερα τερμάτισε ο δεύτερος – και νικητής του αγώνα – Armand Peugeot, με ένα Peugeot Type-7, καθώς η συμμετοχή του Levassor ακυρώθηκε, λόγω παραβίασης των τεχνικών κανονισμών που συμφωνήθηκαν μεταξύ των διαγωνιζόμενων και απαγόρευαν τις μετατροπές, καθώς το αυτοκίνητο του Levassor είχε αρκετές μετατροπές σε σχέση με το πρωτότυπο της Daimler. Τρίτος κατέληξε ο De Dion με το ομώνυμο ατμοκίνητο του αυτοκίνητο.
Το αποτέλεσμα είναι να καταγραφεί ένα Peugeot ως ο πρώτος νικητής αγώνων αυτοκινήτου της ιστορίας και μάλιστα η γαλλική φίρμα πολλές φορές χρησιμοποιεί στα πλαίσια του ανταγωνισμού και του δικού της marketing τη φράση “τότε που η Peugeot νίκησε την Daimler”. Όσον αφορά τους Levassor και Panhard, σαφώς και δε στενοχωρήθηκαν για την ακύρωση, αντιθέτως αυτό ακριβώς ήθελαν. Να μαθευτούν και να συζητηθούν οι βελτιώσεις τους και έτσι, μαζί με το όνομα της Daimler, είδαν τις πωλήσεις και τις περιουσίες τους να εκτοξεύονται. Για την ιστορία, σήμερα το αυτοκίνητο του Levassor βρίσκεται στο μουσείο Louwman, στην Ολλανδία.
ΥΓ. Πολλοί θεωρούν τον αγώνα Paris-Rouen που διοργανώθηκε από την εφημερίδα “Le Petit Journal” στις 22 Ιουλίου 1894 τον πρώτο αγώνα στην ιστορία, ωστόσο σε εκείνον τον αγώνα έλαβαν μέρος πέραν των αυτοκινήτων, αφενός μοτοσικλέτες και αφετέρου ιππήλατες άμαξες, γεγονός που δεν τον καθιστά τον πρώτο επίσημο αγώνα αυτοκινήτων στην ιστορία.
tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.