Το τελευταίο Ford GT MK IV είναι και το πιο ακραίο

H Ford λέει "αντίο" στο εμβληματικό της supercar με τη νέα και πιο ακραία έκδοση του μοντέλου της που προορίζεται μόνο για περιβάλλον πίστας και αποδίδει πάνω από 800 ίππους.
νέο Ford GT MK IV 2022

Χωρίς τους περιορισμούς που προϋποθέτει η νόμιμη χρήση στον δρόμο, το νέο και κατάλληλο μόνο για περιβάλλον πίστας Ford GT MK IV αποτελεί την πιο ακραία έκδοση του supercar των Αμερικανών μέχρι σήμερα και θα παραχθεί σε μόλις 67 αντίτυπα με την τιμή του να ξεκινά από τα 1,596 εκατ . ευρώ, άνευ φόρων.

Διαβάστε επίσης – Ford Escort Mark I Twin Cam: Ο “μπαμπάς” των RS!

Η Ford επέλεξε να κατασκευάσει μόλις 67 GT MK IV για να τιμήσει το αυθεντικό μοντέλο του 1967, το οποίο οι Αμερικάνοι σχεδίασαν σχεδόν από λευκό χαρτί. Στόχος τους ήταν να επαναλάβουν την επιτυχία τους στο Le Mans του 1966, όταν κατάφεραν να κερδίσουν στον θρυλικό γαλλικό αγώνα αντοχής κάνοντας παράλληλα το 1-2-3.

Το νέο Ford GT Mk IV δε έχει τέτοιες βλέψεις, ωστόσο το φυσικό του περιβάλλον είναι εκείνο της πίστας. Η τελευταία έκδοση του supercar της Ford, η οποία κατασκευάζεται σε συνεργασία με την καναδική Multimatic στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στον Καναδά, φέρει ένα ολοκαίνουργιο αμάξωμα με πολύ μεγάλες διαφορές έναντι του μοντέλου δρόμου των Αμερικανών.

Τα νέα και μεγάλα αεροδυναμικά βοηθήματα που είναι κάτι παραπάνω από εμφανή τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος συνοδεύονται και από αλλαγές τόσο στην ανάρτηση όσο και στον κινητήρα Ecoboost με τα δύο turbo, ο οποίος αποδίδει περισσότερο από κάθε άλλη φορά και ξεπερνά τους 800 ίππους.

Διαβάστε επίσης – Euro NCAP: Ας δούμε πώς τα πήγε το νέο Ford Ranger (+video)

Το πιο αποδοτικό GT MK IV όλων των εποχών, εκτός από το νέο ανθρακονημάτινο “κοστούμι” του έχει δεχτεί τροποποιήσεις και το πλαίσιό του με αποτέλεσμα να έχει μεγαλώσει το μεταξόνιο ώστε να προσφέρει καλύτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Η χωρητικότητα του κινητήρα είναι πλέον μεγαλύτερη σε σχέση με το παρελθόν και το κιβώτιο είναι αγωνιστικού τύπου, με τη Ford να μην μπαίνει αυτή τη στιγμή σε λεπτομέρειες για την τελευταία “πολεμική” έκδοση του GT.

“Είμαστε περήφανοι που αποτελούμε “μέρος” της τρίτης γενιάς GT από τη σύλληψή της ως ιδέα έως και το σημερινό κύκνειο άσμα και το θεωρούμε ως ένα σημαντικό κομμάτι της ιστορίας της Multimatic”, δήλωσε σχετικά ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος των Καναδών, Larry Holt.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Συνδυαστική ισχύς που θα ξεπερνά τους 650 ίππους! Δείτε τις πρώτες επίσημες εικόνες από το supercar της Toyota......
Την εποχή που οι Ιάπωνες άρχισαν να προκαλούν την ευρωπαϊκή αφρόκρεμα, η... Yamaha έφτιαξε το δικό της 12κύλινδρο supercar, το OX99-11, με τεχνολογία και μοτέρ...
Το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής, όταν παρουσιάστηκε, η Lamborghini Diablo καταφέρνει και κολάζει ακόμη και σήμερα 33 χρόνια μετά....
Οι οδηγοί Ford μπορούν να βελτιώσουν το μοντέλο τους αισθητικά και χρηστικά μέσω της νέας ιστοσελίδας που παρουσίασε η ελληνική αντιπροσωπεία....
Το σκληροτράχηλο pick up με το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης κατάφερε να αποσπάσει μία ακόμη διεθνή διάκριση....
Ευέλικτες λύσεις χρηματοδότησης και μίσθωσης από την Ford! Δείτε πιο αναλυτικά τι ισχύει και ποιοι είναι οι όροι......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα