Το νέο Volkswagen ID.7 αποκαλύφθηκε επίσημα από τους Γερμανούς στην διεθνή τεχνολογική έκθεση Consumer Electronics Show (CES) στο Las Vegas των Η.Π.Α., η οποία τα τελευταία χρόνια συγκεντρώνει το ενδιαφέρον όλο και περισσότερων κατασκευαστών αυτοκινήτων, ειδικά εκείνων που παρουσιάζουν αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.
Διαβάστε επίσης – VW Golf MK1: Κάπως έτσι ξεκίνησαν… όλα (+video)
Το νέο ID.7 το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό sedan στην ιστορία της VW αποκαλύφθηκε στο κοινό ως πρωτότυπο με μια πολύ ενδιαφέρουσα βαφή-καμουφλάζ, η οποία επιτρέπει σε κάποια από τα 40 στρώματά της να φωτίζονται, ενώ κάποια από αυτά λειτουργούν ως μόνωση.
Οι Γερμανοί δεν προχώρησαν στην αποκάλυψη όλων των τεχνικών χαρακτηριστικών του ηλεκτρικού μοντέλου που βασίζεται στην κλιμακωτή πλατφόρμα MEB, κάτι που αναμένεται να γίνει με την παρουσίαση της έκδοσης παραγωγής. Η τελευταία δεν αναμένεται να έχει αλλαγές έναντι του πρωτότυπου sedan με τα liftback στοιχεία στη σχεδίαση του πίσω μέρους του.
Τα στοιχεία που ανακοίνωσε η Volkswagen αφορούν στο μεταξόνιο του ID.7, το οποίο φτάνει στα 2.970 χιλιοστά με το μήκος και το πλάτος να είναι 4.940 και 1.859 χλστ. αντίστοιχα και το ύψος να φτάνει στα 1.529 χλστ. Οι διαστάσεις μας δείχνουν ότι το μοντέλο των Γερμανών θα τοποθετείται στη μεσαία-μεγάλη κατηγορία, ενώ η αυτονομία που θα προσφέρει η αγνώστων λοιπών στοιχείων συστοιχία μπαταριών θα φτάνει περίπου στα 700 χιλιόμετρα.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμάζουμε το οικολογικό “hot-hatch” των 245 ίππων
Στο εσωτερικό του ID.7 η σχεδίαση της καμπίνας ακολουθεί τη φιλοσοφία των υπόλοιπων μοντέλων της οικογένειας ID που έχουμε γνωρίσει μέχρι σήμερα με την έμφαση να δίνεται στην αίσθηση ευρυχωρίας και την χρηστικότητα. Στη μέση του ταμπλό κάνει την εμφάνισή της η νέα οθόνη αφής της VW των 15 ιντσών, με τον οδηγό να πληροφορείται από μία σαφώς μικρότερη που βρίσκεται ακριβώς μπροστά του, πίσω από το τιμόνι.
Για την πληροφόρηση του οδηγού, εκτός από την μικρή οθόνη, θα φροντίζει και μια νέα μονάδα head-up display επαυξημένης πραγματικότητας, ενώ για την άνεσή του ένας νέος «έξυπνος» κλιματισμός θα αναγνωρίζει το κλειδί καθώς αυτό πλησιάζει προς το αυτοκίνητο και θα ενεργοποιείται πριν οι επιβαίνοντες μπουν στην καμπίνα.
Παράλληλα, μέσω αισθητήρων ο κλιματισμός θα μπορεί να στρέφει τους νέας σχεδίασης αεραγωγούς απευθείας στα σώματά τους, εάν κρίνει ότι πρέπει να ζεσταθούν ή να δροσιστούν γρήγορα. Τόσο ο κλιματισμός, ο οποίος δέχεται και φωνητικές εντολές, όσο και η νέα μονάδα HUD θα περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό του ID.7 παραγωγής.
Το ID.7 είναι το δεύτερο παγκόσμιο μοντέλο της οικογένειας ID, έπειτα από το ID.4 που βασίζεται στην πλατφόρμα MEB, ενώ η έκδοση που θα διατίθεται στις ευρωπαϊκές αγορές θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της VW στο Emden της Γερμανίας -εκεί κατασκευάζεται και το ID.4. Τέλος, θα είναι διαθέσιμο σε δικίνητη και 4κίνητη έκδοση, ενώ η μικρότερη από τις διαθέσιμες συστοιχίες μπαταριών του –όχι εκείνη που θα προσφέρει 700 χλμ. αυτονομίας- αναμένεται να έχει ενεργειακή χωρητικότητα στα 77 kWh.