BMW M: Αυτά είναι τα πρώτα ήπια υβριδικά μοντέλα στην ιστορία της (+video)

Για πρώτη φορά στην ιστορία, η BMW M "λανσάρει" δύο μοντέλα με ήπια υβριδικό μοτέρ! Πάμε να τα γνωρίσουμε τα νέα "θωρηκτά" των 625 ίππων....
BMW X5 M Competition

H εποχή του εξηλεκτρισμού της αυτοκίνησης έχει ξεκινήσει εδώ και χρόνια, λίγα ήταν τα αυτοκίνητα που “αντιστέκονταν” σε αυτή την τάση, όπως για παράδειγμα η γκάμα της BMW M. Τώρα, έφτασε η στιγμή να δούμε τα πρώτα εξηλεκτρισμένα μοντέλα της BMW M και η αρχή έγινε με τις BMW X5 M και Χ6 Μ Competition.

Διαβάστε επίσης: Έτσι παράγεται η επετειακή BMW 3.0 CSL

Ξεκινάμε από τον κινητήρα που τροφοδοτεί τα δύο αυτά μοντέλα, μιας και εκεί κρύβεται το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Ο TwinPower Turbo V8 κινητήρας χωρητικότητας 4,4 λτ., συνοδεύεται από έναν ηλεκτροκινητήρα 48V που είναι εγκατεστημένος επάνω στο οκτατάχυτο M Steptronic κιβώτιο. Αποδίδει επιπλέον ισχύ 12 ίππων, αλλά και 200 Nm ροπής. Το ήπια υβριδικό σύστημα λειτουργεί ως μίζα-γεννήτρια και φορτίζει μία μικρή μπαταρία που βρίσκεται στον χώρο του κινητήρα, μέσω της άκρως αποδοτικής προσαρμοζόμενης ανάκτησης κατά την πέδηση και το ρολάρισμα.

Κάπως έτσι, η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 625 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή των 750 Nm έρχεται σε ένα μεγάλο εύρος από 1.800 έως 5.800 σ.α.λ. Η κίνηση περνά ασφαλώς και στους τέσσερις τροχούς (στο 4WD Sport δίνεται μεγαλύτερο ποσοστό ροπής στον πίσω άξονα), ενώ πίσω υπάρχει και ενεργό διαφορικό M. Οι επιδόσεις είναι καταιγιστικές για τα ογκώδη SUV, αφού και τα δύο εκτοξεύονται στα 0-100 χλμ./ώρα μέσα σε μόλις 3,9 δλ.

Πάμε και στο αισθητικό κομμάτι, με τις BMW X5 M Competition και Χ6 Μ Competition να διαφοροποιούνται σημαντικά από τις υπόλοιπες εκδόσεις. Εξωτερικά, βλέπουμε σκουρόχρωμες επιφάνειες, ενώ δεν απουσιάζουν και τα carbon διακοσμητικά στοιχεία, όπως για παράδειγμα τα καπάκια στους καθρέφτες και η διακριτική πίσω αεροτομή (προαιρετικά). Όσο για τους τροχούς, τα δύο μοντέλα προσφέρονται με ζάντες 21 ιντσών μπροστά και 22 πίσω. Στο εσωτερικό “πρωταγωνιστεί” το λεγόμενο BMW Curved Display, το οποίο απαρτίζεται από οθόνη 12,3 ιντσών πίσω από το τιμόνι και μία 14,9 ιντσών σε ρόλο infotainment. Ασφαλώς, στοιχεία όπως το δερμάτινο Μ τιμόνι με carbon χειριστήρια και τα καθίσματα πολλαπλών λειτουργιών M δεν γίνεται να περάσουν απαρατήρητα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ολοκληρωμένη στρατηγική απανθρακοποίησης σε όλο τον κύκλο ζωής, με σκοπό την επίτευξη μηδενικών εκπομπών ρύπων......
Η θερμοκρασία μειώνεται! Έχετε προετοιμαστεί σωστά για τον χειμώνα; Η Volkswagen μας δίνει πέντε χρήσιμες συμβουλές συντήρηση αλλά και οδήγησης!...
Ευτυχώς ο τροχονόμος δεν τραυματίστηκε σοβαρά! Δείτε το video που κατέγραψε η κάμερα ασφαλείας στην Αττική Οδό......
Το συναντάμε δίπλα από τον επιλογέα σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Ώρα να γνωρίσουμε το Shift Lock!...
Η τετρακίνηση και τα "αργά" είναι δύο συστήματα που ακούμε συχνά. Πάμε να δούμε τα οφέλη τους με τον πλέον απλουστευμένο τρόπο!...
Το BMW Motorrad Vision CE φέρει "κλωβό" που καταργεί την ανάγκη χρήσης κράνους ή προστατευτικού ρουχισμού....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ford Ranger pick up PHEV 2025

Το πρώτο PHEV pick up στην Ευρώπη – Τώρα 1ο και στην οδήγηση χωρίς χέρια

Audi Q5 and Audi A6 with new V6 TDI engines:

299 ίπποι, 580 Nm και από 5,3 λτ./100 χλμ.: Ο νέος κινητήρας που το καταφέρνει, σε ποια μοντέλα μπαίνει

Ferrari 250 GTO

Ferrari 250 GTO: Για αυτό είναι ανεκτίμητη