Έτσι παράγεται η επετειακή BMW 3.0 CSL

Η νέα επετειακή BMW 3.0 CSL, η αποκλειστική επανερμηνεία του "Batmobile" των Βαυαρών θα κατασκευαστεί μέσα σε μια περίοδο αρκετών εβδομάδων στο εργοστάσιο στο Dingolfing.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Παραγωγή BMW 3.0 CSL Γερμανία 2023

Η νέα και εξαιρετικά περιορισμένης παραγωγής BMW 3.0 CSL δημιουργήθηκε για τα 50α γενέθλια της BMW M και αποτελεί ένα ξεχωριστό μοντέλο με ιδιαίτερες απαιτήσεις και στον τομέα της παραγωγής. Γι’ αυτό και οι Βαυαροί επέλεξαν, για την δημιουργία της το εργοστάσιό τους στο Dingolfing.

Διαβάστε επίσης: Φόρος τιμής στην BMW M3 E30 από τη “ναυαρχίδα” της Samsung

Το εργοστάσιο στην Κάτω Βαυαρία επιδεικνύει έτσι την τεχνογνωσία του στην κατασκευή αποκλειστικών προτάσεων περιορισμένης παραγωγής και οχημάτων της BMW M. Οι BMW M4 Coupé και Cabrio, η M5 και οι M8 Coupé, Cabrio και Gran Coupé βγαίνουν ήδη από τις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου. Μαζί με τα μοντέλα M Performance, η παραγωγή οχημάτων M έφτασε περίπου τις 50.000 μονάδες μόνο το 2022.


Παρόλο που το αμάξωμα του ειδικού μοντέλου βασίζεται σε εκείνο της BMW M4 CSL, τροποποιείται σε ειδικό σταθμό εργασιών του τμήματος αμαξωμάτων του Dingolfing – στον ίδιο χώρο όπου κατασκευάζεται το αμάξωμα της BMW M4 GT4. Για παράδειγμα, οι χαρακτηριστικοί θόλοι των τροχών διευρύνονται με ειδικές διαδικασίες διαμόρφωσης και συγκόλλησης και προετοιμάζονται για συναρμολόγηση.

Διαβάστε επίσης- BMW Group Hellas: Με πρωτιές στην ελληνική αγορά το2022

Στη συνέχεια, το αμάξωμα περνάει από τη συνήθη διαδικασία παραγωγής του βαφείου. Σε επόμενο στάδιο, σε ειδικούς σταθμούς εργασίας, οι εξειδικευμένοι βαφείς του Dingolfing χρησιμοποιούν στένσιλ για να εφαρμόσουν με το χέρι την ειδική βαφή M – το ειδικό livery της 3.0 CSL με τις τρεις χρωματιστές λωρίδες M.

Παράλληλα, τα ειδικά εξαρτήματα του οχήματος, όπως τα μπροστινά πλαϊνά πάνελ και οι προφυλακτήρες, το καπό και η οροφή από ανθρακονήματα, βάφονται στο τμήμα εξωτερικών πλαστικών του γειτονικού εργοστασίου εξαρτημάτων του BMW Group στο Landshut.

Η 3.0 CSL συναρμολογείται σε ένα εργαστήριο-χειροτεχνείο που έχει δημιουργηθεί ειδικά για το σκοπό αυτό στο Moosthenning. Πρόκειται για μία εξωτερική εγκατάσταση που ελέγχεται από το εργοστάσιο του BMW Group στο Dingolfing, κοντά στο κύριο εργοστάσιο οχημάτων.

Εδώ, το coupe συναρμολογείται σταδιακά και τοποθετούνται τα ειδικά εξαρτήματα αυτής της ειδικής έκδοσης από μια ομάδα 30 έμπειρων, εξειδικευμένων τεχνιτών. Για παράδειγμα, για την 3.0 CSL, οι άξονες από το εργοστάσιο εξαρτημάτων 02.10 του Dingolfing τροποποιούνται επιτόπου ώστε να λειτουργούν με το σύστημα μπλοκέ διαφορικού. Τα ειδικά στοιχεία του εσωτερικού φιλοτεχνούνται ξεχωριστά σε εργαστήρια στο Garching και το Dingolfing.

Η διαδικασία συναρμολόγησης μίας 3.0 CSL διαρκεί σχεδόν δύο εβδομάδες. Υπάρχουν συνολικά οκτώ βασικά στάδια συναρμολόγησης, καθένα από τα οποία ολοκληρώνεται σε μία εργάσιμη ημέρα. Διάφορα εξαρτήματα, όπως τα πλευρικά πάνελ και το καπό από CFRP, τοποθετούνται στη ροή της διαδικασίας. Στο τέλος, το χαρακτηριστικό πίσω τμήμα και άλλα εξωτερικά μέρη συναρμολογούνται σε ξεχωριστό σταθμό.

Αφού ολοκληρωθούν οι εργασίες στο Moosthenning, η επετειακή BMW επιστρέφει στο μεγάλο εργοστάσιο οχημάτων στο Dingolfing, όπου υποβάλλεται σε εκτεταμένες τυποποιημένες δοκιμές – για παράδειγμα, σε πάγκους δοκιμών κύλισης ή σε δυναμόμετρα πέδησης. Στη συνέχεια, κάθε μία 3.0 CSL περνά από μια πρόσθετη διαδικασία τελικού ελέγχου που περιλαμβάνει υποχρεωτικά ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα οδήγησης στην πίστα δοκιμών του εργοστασίου.

Τέλος, το νέο μοντέλο των Βαυαρών προετοιμάζεται για τον πελάτη και μεταφέρεται στο BMW Welt στο Μόναχο προκειμένου να αποσταλεί ή να παραδοθεί προσωπικά στον ιδιοκτήτη του.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]