Volkswagen ID.7: Με τον ισχυρότερο ηλεκτρικό κινητήρα των Γερμανών

Λίγες ημέρες απέμειναν για το επίσημο ντεμπούτο του νέου σεντάν Volkswagn ID.7 και η γερμανική εταιρεία ανακοίνωσε περισσότερες λεπτομέρειες για την ηλεκτρική της ναυαρχίδα.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Νέο Volkswagen ID.7 περισσότερες λεπτομέρειες

Συγκεκριμένα και με το παγκόσμιο ντεμπούτο του ID.7 να πραγματοποιείται στις 17 Απριλίου, η Volkswagen παρέχει τώρα περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τον ηλεκτρικό κινητήρα, το μηχανολογικό σύνολο και τα στοιχεία εξοπλισμού άνεσης του σεντάν που έχει σχεδιαστεί για οδήγηση μεγάλων αποστάσεων.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμάζουμε το γερμανικό SUV με την κορυφαία πρακτικότητα

Το ID.7 είναι το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στην πλατφόρμα MEB και θα φέρει τον ισχυρότερο και με την υψηλότερη ροπή ηλεκτροκινητήρα που έχει εξελίξει μέχρι στιγμής η γερμανική εταιρεία. Η μονάδα ισχύος με την εσωτερική ονομασία APP550 αναπτύχθηκε από την Volkswagen Group Components στο Κάσελ και παράγεται επίσης εκεί.


Ο νέος ηλεκτροκινητήρας έχει βελτιστοποιηθεί πάνω απ’ όλα όσον αφορά την κατανάλωση ενέργειας: ανάλογα με το μέγεθος της μπαταρίας, προβλέπεται αυτονομία κατά WLTP έως και 700 χλμ. και δυνατότητα φόρτισης έως 200 kW. Το ID.7 υπογραμμίζει έτσι την καταλληλόλητα του για μεγάλες αποστάσεις, ειδικά για οδηγούς που διανύουν πολλά χιλιόμετρα και εταιρικούς πελάτες.

Διαβάστε επίσης – Volkswagen: Περισσότερα ανακυκλωμένα υλικά για τα μοντέλα της

Η νέα ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση DCC και ο διαχειριστής δυναμικής οδήγησης του γερμανικού σεντάν έχουν βελτιωθεί εκ βάθρων. Χάρη στη δυνατότητα επιλογής τρόπου οδήγησης, προσφέρουν μεγάλη διαφορά μεταξύ άνεσης και σπορ συμπεριφοράς. Μαζί με το νέο προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, τα συστήματα εξασφαλίζουν σύμφωνα με την Volkswagen ακριβή οδηγική συμπεριφορά και μέγιστη σταθερότητα. Αυτές οι τεχνολογίες έχουν επίσης δοκιμαστεί διεξοδικά ως μέρος των οδηγικών δοκιμών στην Ισπανία.

Μεγάλη προσοχή δόθηκε και στην αξιοποίηση της καμπίνας αναφορικά με τους διαθέσιμους χώρους και την εργονομία. Το ευρύχωρο και υψηλής ποιότητας εσωτερικό προσφέρει άφθονο χώρο τόσο στα μπροστινά όσο και στα πίσω καθίσματα. Το πιλοτήριο έχει επανασχεδιαστεί πλήρως και το μέγεθος των κλασικών οργάνων έχει μειωθεί σημαντικά.

Όλες οι απαραίτητες τυπικές πληροφορίες και προειδοποιήσεις εμφανίζονται πίσω από το τιμόνι στο κόκπιτ του ID.. Ο οδηγός λαμβάνει άλλες σημαντικές πληροφορίες μέσω της στάνταρ head-up οθόνης επαυξημένης πραγματικότητας. Η καρδιά της οθόνης και της λειτουργίας της είναι η οθόνη του συστήματος Infotainment, στον βασικό εξοπλισμό στο ID.7: με διαγώνιο 15 ιντσών, η φιλοσοφία λειτουργίας της έχει επανασχεδιαστεί ριζικά. Για παράδειγμα, με βάση τα σχόλια των πελατών, η λειτουργία του κλιματισμού έχει ενσωματωθεί μόνιμα στο ανώτατο επίπεδο λειτουργίας. Υπάρχουν επίσης ελεύθερα ρυθμιζόμενα κουμπιά άμεσης πρόσβασης.

Για το ID.7 η Volkswagen εξέλιξε μια νέα γενιά καθισμάτων οδηγού και συνοδηγού. Ανάλογα με την έκδοση, αυτά τα νέα καθίσματα προσφέρουν έως και 14 επιλογές ηλεκτρικής ρύθμισης. Εκτός από το προσαρμοζόμενο κάθισμα Climatronic, διαθέτουν επίσης μια εντελώς νέας σχεδίασης λειτουργία μασάζ.

Εκτός από τις μεμονωμένες ρυθμίσεις, ο οδηγός και ο συνοδηγός μπορούν να ενεργοποιήσουν μια αυτόματη λειτουργία για την κλιματική λειτουργία των καθισμάτων. Εδώ, οι αισθητήρες θερμοκρασίας και υγρασίας στα καθίσματα ανιχνεύουν την απαίτηση ψύξης ή θέρμανσης και ελέγχουν ανάλογα την θερμοκρασία. Η νέα λειτουργία μασάζ των προαιρετικών καθισμάτων ergoActive Premium για οδηγό και συνοδηγό αυξάνει τα επίπεδα άνεσης. Στην κατηγορία του ID.7, τα νέα καθίσματα ορίζουν ένα πρότυπο που παλαιότερα ήταν διαθέσιμο μόνο στα πολυτελή μοντέλα.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.