Στην ανανέωση της Porsche Cayenne προχώρησε η γερμανική εταιρεία, με τις περισσότερες αλλαγές να εντοπίζονται στην εξωτερική εμφάνιση. Ανανεωμένη έρχεται και η Cayenne Coupe που ξεχωρίζει με την κεκλιμένη οροφή. Από τις πρώτες εικόνες είναι εμφανές ότι το SUV δέχθηκε επιρροές από την Porsche Taycan, κυρίως στα πίσω φωτιστικά σώματα.
Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, οι κυριότερες αλλαγές εντοπίζονται στους νέους προφυλακτήρες και τα φωτιστικά σώματα εμπρός/πίσω. Διευρυμένη είναι επιπλέον η χρωματική παλέτα, με την προσθήκη τριών χρωμάτων, αλλά και τα σχέδια ζαντών αλουμινίου, με τα μεγέθη να διαμορφώνονται από 20 έως 22 ίντσες. Περνώντας στο εσωτερικό, για πρώτη φορά σε Porsche Cayenne συναντάμε μία τρίτη οθόνη στην πλευρά του συνοδηγού. Συνολικά υπάρχουν τρεις, μία σε ρόλο πίνακα οργάνων μεγέθους 12,6 ιντσών, η γνωστή οθόνη αφής 12,3 ιντσών στο κέντρο και η νέα οθόνη 10,9 ιντσών στην πλευρά του συνοδηγού.
Στην ευρωπαϊκή αγορά θα δούμε τόσο την Porsche Cayenne, όσο και την Cayenne Coupe σε τρεις εκδόσεις. Στη βάση της γκάμας βρίσκεται ένας τρίλιτρος V6 κινητήρας με 353 ίππους και 500 Nm ροπής. Ακολουθεί η Cayenne S με τετράλιτρο V8 biturbo κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 474 ίππους και 600 Nm ροπής. Κάπως έτσι, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 4,7 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει στα 273 χλμ./ώρα.
Plug-In υβριδική έκδοση με έως 90 χλμ.
Ασφαλώς δεν απουσιάζει και μία Plug-In υβριδική έκδοση για την Porsche Cayenne. H Cayenne E-Hybrid συνδυάζει V6 κινητήρα και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 176 ίππων. Αποτέλεσμα είναι η ισχύς να φτάνει τους 470 ίππους, ενώ η χωρητικότητα της μπαταρίας έχει αυξηθεί σημαντικά (από τις 17,9 τις 25,9 kWh). Κάπως έτσι, η Porsche Cayenne E-Hybrid είναι σε θέση να διανύσει έως και 90 χλμ. χωρίς σταγόνα βενζίνης. Όσο για την φόρτιση, σε wallbox 11 kW αρκούν λιγότερες από δυόμισι ώρες για να φτάσει στο 100%.