Δοκιμή MINI Cooper S 178 PS 5d

Δοκιμάζουμε το νέο MINI Cooper στην γρήγορη έκδοση S με το πεντάθυρο αμάξωμα! Πάμε να διαβάσουμε τα πάντα για αυτό και πως είναι σε πραγματικές συνθήκες.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Είναι αναμφισβήτητα ένα από τα πιο ιδιαίτερα αυτοκίνητα εκεί έξω, κυρίως λόγω της εμφάνισης και του διαφορετικού του χαρακτήρα. Το MINI Cooper έχει καταφέρει να διατηρήσει την διαχρονική του ταυτότητα και να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της αγοράς. Αυτή τη φορά, είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε την ανανεωμένη εκδοχή του ΜΙΝΙ Cooper στην… δυνατή του έκδοση με το διακριτικό S και αυτή την φορά με το πιο πρακτικό 5θυρο αμάξωμα. Και σε αυτή την περίπτωση κάτω από το καπό της έχει μοτέρ 2.0 λτ. το οποίο αποδίδει 178 ίππος και 289 Nm ροπής και συνοδεύεται από αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων!

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή MINI Cooper 5d Steptronic 136 PS 

Ξεκινώντας από την εξωτερική του εμφάνιση, το 5θυρο MINI Cooper S συγκεντρώνει όλα εκείνα τα στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει διαχρονικά και συνδυάζονται με σύγχρονες, sportive “πινελιές”. Το εμπρός τμήμα διακρίνεται για την εκτεταμένη χρήση μαύρων γυαλιστερών λεπτομερειών γύρω από τη μάσκα, αλλά και τα LED φωτιστικά σώματα. Το ίδιο ισχύει και στο πλαϊνό τμήμα, με ανάλογες λεπτομέρειες. Παράλληλα, η σπορ φιλοσοφία της εταιρείας και δει του συγκεκριμένου μοντέλου επιτυγχάνεται με τις λωρίδες που διατρέχουν το καπό, τις ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18 ιντσών με χαμηλό προφίλ ελαστικού διαστάσεων 205/40, τη διχρωμία του αμαξώματος και την διακριτική αεροτομή στο πίσω μέρος. Τα πίσω LED φωτιστικά σώματα που απεικονίζουν τη σημαία του Ηνωμένου Βασιλείου είναι ιδιαίτερα και όμορφα.


Φινετσάτο και… ψηφιακό!
Αφήνοντας την εξωτερική εμφάνιση, προχωράμε στην καμπίνα του MINI Cooper S, η οποία μας υποδέχεται με την φωτεινή απεικόνιση του σήματος της εταιρείας. Από την πρώτη κιόλας στιγμή γίνεται εμφανής η ποιότητα των επενδύσεων, αφού στα περισσότερα σημεία συναντάμε μαλακά στην υφή πλαστικά και δερμάτινες επιφάνειες. Η εργονομία χαρακτηρίζεται μέτρια, λόγω κυρίως σχεδιασμού και τοποθέτησης διακοπτών στην κεντρική κονσόλα, δεν προβληματίζει όμως ιδιαίτερα και συνηθίζεται. Στα θετικά η ύπαρξη φυσικών διακοπτών για το σύστημα κλιματισμού. Οι περισσότερες λειτουργίες του αυτοκινήτου, βέβαια, γίνονται μέσω της κεντρικής οθόνης αφής που περιβάλλεται από την κλασσική πλέον κυκλική, φωτιζόμενη στεφάνη και το μέγεθός της φτάνει τις 8,8 ίντσες, ενώ μπορεί να λειτουργήσει και με εντολές από τον πιεζοπεριστροφικό διακόπτη στην κεντρική κονσόλα. Μία δεύτερη οθόνη συναντάμε και πίσω από το τιμόνι σε ρόλο πίνακα οργάνων. Έχει οβάλ σχήμα και προσφέρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό, όπως για παράδειγμα την κατανάλωση και το πρόγραμμα οδήγησης που έχει επιλεχθεί (θα αναφερθούμε σε αυτό στη συνέχεια). Αν και δεν έχει κάποια προστασία για τον ήλιο, το ματ φινίρισμά της δεν επιτρέπει αντανακλάσεις και έτσι έχει καλή ορατότητα.

Αναφορικά με την πρακτικότητα, σίγουρα σε αυτόν τον τομέα το MINI Cooper δεν υπερέχει, αλλά στην πεντάθυρη έκδοσή του ωστόσο είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα από ότι στην τρίθυρη. Ο όγκος στις “τσέπες” των εμπρός θυρών είναι περιορισμένος, ενώ ο χώρος εμπρός από τις δύο ποτηροθήκες δεν αρκεί για την αποθήκευση των μικροαντικειμένων, τα οποία καταλήγουν να κάνουν… κατάληψη στις ποτηροθήκες. Κατά τα άλλα, τέσσερις ενήλικες επιβάτες θα βολευτούν με τους πίσω χάρη στις δύο επιπλέον πόρτες να εισέρχονται/εξέρχονται πιο εύκολα. Από την άλλη ο χώρος αποσκευών είναι 278 λτ. (211 λίτρα στην τρίθυρη) και με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων φτάνει στα 941 λίτρα.

Δύσκολα θα βρεις 2.0 λτ. μοτέρ σε αυτό το μέγεθος!
Η έκδοση S του MINI Cooper σε αυτή την τρίτη γενιά της έχει κάτω από το καπό της τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.0 λτ. ο οποίος αποδίδει 178 ίππους στις 5.000 – 5.500 σ.α.λ. και 280 Nm ροπής από τις 1.350 έως και τις 4.200 σ.α.λ. Το μεγάλο εύρος απόδοσης της μέγιστης τιμής της ροπής του αυτοκινήτου καθώς και το γεγονός πως αυτή αποδίδει μόλις από τις 1.350 σ.α.λ. κάνει το μοτέρ να αποκρίνεται άμεσα στο βύθισμα του γκαζιού με με διαρκή ένταση. Κάτι που αποτυπώνεται και στα νούμερα των επιδόσεων, καθώς για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 6,7 δευτερόλεπτα, την στιγμή που η τελική του ταχύτητα είναι στα 235 χλμ./ώρα. Πολύτιμος αρωγός στην επίτευξη των παραπάνω τιμών και το 7άρι αυτόματο κιβώτιο με τις ακαριαίες αλλαγές. Από την άλλη η επίσημη κατανάλωση είναι στα 6,2 λίτρα/ 100 χλμ. την στιγμή που εμείς στην πράξη είδαμε 8,2 λίτρα/100 χλμ.

Ένα καρτ για τον… δρόμο!
Γνήσιο MINI Cooper! Δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς… καθώς μιλάμε για έκδοση S! Αυτή είναι η ουσία και το αυτοκίνητο της δοκιμής μας το επιβεβαίωσε. Μπορεί με τα χρόνια να μεγάλωσε σε διαστάσεις και να πήρε κάποια “παραπανήσια” (οδηγικά πάντα) κιλά, αλλά δεν παύει να είναι ένα αυτοκίνητο που θα μοιράσει απλόχερα χαμόγελα όταν βρεθεί σε περιφερειακό δίκτυο με απανωτές καμπές. Το τιμόνι είναι όσο βαρύ πρέπει και προσφέρει εξαιρετική πληροφόρηση από το φορτίο που δέχονται οι εμπρός τροχοί, ενώ τα φρένα είναι γραμμικά και ισχυρά, ακόμα και σε καταπόνηση διαρκείας. Το γκάζι είναι διαθέσιμο πάντα και έτσι το αυτοκίνητο επιταχύνει με την… σκέψη. Σε αυτό, βέβαια, συμβάλλει και το ταχύτατο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Το πλαίσιο είναι… τσιμέντο και σε συνδυασμό με την σφικτή ρύθμιση της ανάρτησης, χαρίζει ξυραφένιες αντιδράσεις στις εντολές του οδηγού από το τιμόνι. Οι μετατοπίσεις φορτίου είναι ανεπαίσθητες και το ίδιο ισχύει και για τις κλίσεις του αμαξώματος. Το τίμημα είναι πως στους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης δεν βρίσκεται στο στοιχείο της και όσο και αν προσπαθεί να αποσβέσει τις κακοτεχνίες του δρόμου κάποιες γίνονται έντονα αισθητές (κυρίως όταν αυτές είναι κοφτές και εγκάρσιες). Πάντως δεν είναι σε καμία περίπτωση κουραστική, αλλά σίγουρα έχει θυσιαστεί σε έναν βαθμό για χάρη των δυναμικών οδικών χαρακτηριστικών. Αυτή είναι εξάλλου και η ουσία της έκδοσης αυτής. Τέλος, δεν πρέπει να παραμελήσω να αναφερθώ και στα τρία προφίλ οδήγησης (Eco, Mid και Sport) που επεμβαίνουν στην χαρτογράφηση του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων για να επιλέξετε ανάλογα με τις οδηγικές σας ορέξεις!

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]