Automatic Charging Robot (ACR) ονομάζεται ο νέος αυτόματος φορτιστής ρομπότ της Hyundai που μπορεί να συνδέσει ένα καλώδιο στη θύρα φόρτισης ενός ηλεκτρικού οχήματος και να το αφαιρέσει ξανά μόλις ολοκληρωθεί η φόρτιση.
Διαβάστε επίσης: Αλλαγές “στα σημεία” για το ανανεωμένο Hyundai i20
Το σχετικό βίντεο ξεκινά με μια σκηνή στην οποία το Hyundai Ioniq 6 παρκάρει αυτοματοποιημένα σε μια θέση φόρτισης ηλεκτρικών (EV) οχημάτων. Μόλις το όχημα ακινητοποιηθεί, το ACR επικοινωνεί με το όχημα για να ανοίξει τη θύρα φόρτισης, υπολογίζοντας την ακριβή θέση και τη γωνία μέσω κάμερας που είναι τοποθετημένη στο εσωτερικό.
Στη συνέχεια, το ρομπότ παίρνει τον φορτιστή και τον στερεώνει στη θύρα φόρτισης του οχήματος, ξεκινώντας έτσι τη φόρτιση. Μόλις ολοκληρωθεί η φόρτιση, το ρομπότ αφαιρεί τον φορτιστή, τον επιστρέφει στη θέση του και κλείνει το κάλυμμα της θύρας φόρτισης του οχήματος.
Διαβάστε επίσης: Η Hyundai βάζει “πλώρη”… για τη Σελήνη
“Το ACR θα φροντίσει να γίνει η φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων ευκολότερη και πιο βολική, ειδικά σε σκοτεινούς χώρους. Θα βελτιώσει επίσης την προσβασιμότητα, ιδιαίτερα για άτομα με δυσκολία στην κίνηση, καθώς τα καλώδια φόρτισης γίνονται παχύτερα και βαρύτερα με σκοπό να επιτευχθεί φόρτιση υψηλής ταχύτητας” δήλωσε ο κ. Dong Jin Hyun, επικεφαλής του εργαστηρίου ρομποτικής των Κορεατών και πρόσθεσε ότι θα συνεχίσει να εξελίσσει το ACR για να βελτιώσει ακόμη περισσότερο τςι δυνατότητές του.
Το εργαστήριο Robotics της Hyundai έχει εξετάσει διάφορες μεταβλητές κατά την ανάπτυξη του ACR, όπως η θέση στάθμευσης του οχήματος, το σχήμα της θύρας φόρτισης, ο καιρός, τα πιθανά εμπόδια και το βάρος του καλωδίου φόρτισης.
Προκειμένου ένα ρομπότ να στερεώσει έναν φορτιστή στη θύρα φόρτισης με ασφάλεια, απαιτείται τεχνολογία λογισμικού που μπορεί να υπολογίσει ταυτόχρονα αυτές τις πολλαπλές μεταβλητές.
Για το σκοπό αυτό, ο κορεάτικος όμιλος έχει αναπτύξει έναν αλγόριθμο που εφαρμόζει τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης (AI) βασισμένη σε 3D κάμερα σε ρομπότ και η τεχνολογία ελέγχου επόμενης γενιάς που βασίζεται σε αυτήν την εφαρμογή επιτρέπει στα ρομπότ να χειρίζονται με ακρίβεια φορτιστές μεγάλου βάρους.
Δεδομένου ότι οι περισσότεροι φορτιστές ηλεκτρικών (EV) οχημάτων εγκαθίστανται σε εξωτερικούς χώρους χωρίς κάλυμμα προστασίας, οι μηχανικοί του ομίλου κατασκεύασαν έναν ειδικό υπαίθριο σταθμό φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στο Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης και αξιολόγησαν την απόδοση του σε διάφορες συνθήκες.
Επιπλέον, οι μηχανικοί έχουν εγκαταστήσει έναν πόλο ασφαλείας με ενσωματωμένο αισθητήρα λέιζερ γύρω από το ρομπότ για την πρόληψη πιθανών ατυχημάτων, επιτρέποντάς του να ανιχνεύει σταθερά και κινούμενα εμπόδια.