Δοκιμή Peugeot 2008 130 PS EAT8

Δοκιμάζουμε το Peugeot 2008 στην βενζινοκίνητη έκδοση των 130 ίππων και με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.

Η Peugeot τα τελευταία χρόνια τα πηγαίνει περίφημα εμπορικά! Έχει καταφέρει να δημιουργήσει αυτοκίνητα τα οποία εμφανισιακά ξεχωρίζουν και αρέσουν ταυτόχρονα και ταυτόχρονα είναι ολοκληρωμένα σύνολα. Δεν είναι τυχαίο προφανώς το γεγονός πως βλέπει το μερίδιό της σε κάθε κατηγορία να αυξάνεται και τα SUVs δεν είναι εξαίρεση. Εδώ και χρόνια έχει καταφέρει να κερδίσει μεγάλο μερίδιο στην κατηγορία των SUV, με πρωταγωνιστές τα μοντέλα της 2008 και 3008, ενώ υπάρχει και το 5008, το οποίο είναι στο άνω άκρο της κατηγορίας. Η γκάμα της σε μια από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες της αγοράς είναι ολοκληρωμένη, προσφέροντας πολλές επιλογές σε μεγέθη ή κινητήρια σύνολα. Το Peugeot 2008, είναι το πιο μικρό εκ των SUV της, το οποίο μάλιστα έχει σημειώσει εμπορική επιτυχία και στην χώρα μας. Εμείς εδώ το δοκιμάζουμε στην έκδοση με τον 1.200άρη τούρμπο βενζινοκινητήρα απόδοσης 130 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο EAT8 (8 σχέσεων).

Έντονη σχεδιαστική προσωπικότητα
Το Peugeot 2008 είναι πλέον γνώριμη εικόνα στους δρόμους της χώρας μας. Είναι ένα αυτοκίνητο με έντονη σχεδιαστική προσωπικότητα, το οποίο φωνάζει από την πρώτη στιγμή την καταγωγή του. Μάλιστα, αυτό το καταφέρνει ανεξαρτήτων οπτικής γωνίας. Εμπρός η μάσκα είναι εντυπωσιακή και κυριαρχεί, σε συνδυασμό με τα κάθετα LED φώτα ημέρας. Στο πλάι το έντονο ανάγλυφο των πάνελ των θυρών κάνει την διαφορά, ενώ πίσω είναι εξαιρετικά στιβαρό χάρη στη μεγάλη μεταλλική επιφάνεια και τα λεπτά φώτα. Όσον αφορά στις διαστάσεις του, το μήκος του είναι στα 4.300 χλστ. ενώ πλάτος και ύψος είναι στα 1.770 και 1.530 χλστ. αντίστοιχα. Το μεταξόνιό του από την άλλη είναι στα 2.605 χλστ.

Ψηφοποίηση και πρακτικότητα
Το Peugeot 2008 διαθέτει το γνωστό i-cockpit στην τελευταία γενιά του, με το οποίο εφοδιάζονται τα μοντέλα της γαλλικής μάρκας. Το μικρό τιμόνι δημιουργεί θετική εντύπωση και προδιαθέτει τον οδηγό να “διασκεδάσει” την οδήγηση καθώς έχει μικρή διάμετρο και παχιά στεφάνη. Βέβαια, οι πιο ψηλοί θα πρέπει να συνηθίσουν να το τοποθετούν ελαφρώς χαμηλότερα, για να έχουν έτσι απροβλημάτιστη ορατότητα προς τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Ένας πίνακας οργάνων από τους εντυπωσιακότερους που έχουμε δει, καθώς διαθέτει τριασδιάστατη προβολή (όχι τρισδιάστατα γραφικά απλώς). Ο έλεγχος του συστήματος συνδεσιμότητας, γίνεται μέσω οθόνης αφής φυσικά η οποία είναι 10 ιντσών. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ποιοτικά, ενώ υπάρχουν αρκετές θήκες μικροαντικειμένων καθώς και χωροταξικές λύσεις. Ο χώρος αποσκευών είναι στα 434 λίτρα, έχει διπλό πάτο, ενώ με την αναδίπλωση των καθισμάτων φτάνει στα 1.496 λίτρα. Στην πράξη τέσσερις ενήλικες θα ταξιδέψουν άνετα, ενώ πέμπτος (τρίτος στο κέντρο του πίσω καθίσματος) θα χωρέσει μόνο αν είναι μικρόσωμος και θα πρέπει να κάνει περιορισμούς.

Λιοντάρι οικονομίας και ροπής!
To Peugeot 2008 της δοκιμής μας ήταν εφοδιασμένο με τον βενζινοκινητήρα 1.2 PureTech. Πρόκειται για μοτέρ τριών κυλίνδρων, που αποδίδει 130 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm ροπής μόλις από τις 1.750 σ.α.λ. Στην πράξη το μοτέρ αυτό είναι πρόθυμο και ορεξάτο και σε συνδυασμό με την σωστή κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων των 8 σχέσεων, τραβάει από χαμηλά. Η λειτουργία του είναι πολιτισμένη καθώς απουσιάζουν οι κραδασμοί, ενώ και ο θόρυβός του γίνεται αντιληπτός μετά τις 4.000 σ.α.λ. χωρίς πάντως να γίνεται ενοχλητικός. Το γεμάτο τράβηγμά του πάντως συνεχίζεται μέχρι και λίγο μετά τις 5.000 σ.α.λ. κάτι που με εξέπληξε ευχάριστα. Όσον αφορά την κατανάλωση, η Peugeot ανακοινώνει 5,6 λτ./100 χλμ. μέση κατανάλωση. Εμείς είδαμε στην πράξη 6,6 λίτρα/100 χλμ.

Απολαυστικό οδηγικά
Το νέο Peugeot 2008 στην βενζινοκίνητη έκδοσή του είναι πραγματικά ιδανικό για όποιον το προορίζει για μοναδικό αυτοκίνητο της οικογένειας. Θα κάνει τα πάντα. Θα κινηθεί οικονομικά εντός και εκτός πόλης, θα έχει αξιόλογες επιδόσεις και μια οδική συμπεριφορά από άνετη έως και δυναμική. Η άνεση στο Peugeot 2008 είναι σε υψηλό επίπεδο, καθώς η ανάρτηση τα καταφέρνει πολύ καλά στην απόσβεση των κραδασμών, χάρη και στη μεγάλη διαδρομή της. Κάτι που εκτιμάς και στις διαδρομές όπου δεν υπάρχει άσφαλτος. Στις κοφτές/απότομες ανωμαλίες του οδοστρώματος κάνει καλή δουλειά. Στην πιο γρήγορη οδήγηση το αυτοκίνητο σου εμπνέει ασφάλεια, καθώς μπορεί να χαρακτηριστεί φιλικό και με προβλέψιμες αντιδράσεις. Τα φρένα είναι ισχυρά, ενώ το τιμόνι είναι αρκετά άμεσο και με καλή πληροφόρηση. Θα έλεγα όμως πως πρωταγωνιστείς είναι το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων με τις γρήγορες και ομαλές αλλαγές, το οποίο διαθέτει και χειροκίνητη λειτουργία.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δοκιμάζουμε το μοντέλο με το οποίο μας συστήθηκε στην Ελλάδα η Dongfeng. Πάμε να δούμε πως είναι σε πραγματικές συνθήκες αλλά και πόσο κοστίζει....
Είναι με διαφορά η best seller μάρκα της Ελλάδας για το 2025! Στα 100 νέα αυτοκίνητα, σχεδόν τα 16 είναι δικά της......
Το Peugeot 208 επέστρεψε πιο ώριμο, πιο αποδοτικό και πιο σύγχρονο από ποτέ και εμείς το δοκιμάζουμε στην υβριδική του έκδοση με τους 145 ίππους!...
Η Skoda ανακοίνωσε τα Skoda Offers με ειδικές τιμές και σημαντικά οφέλη για τους ενδιαφερόμενους, για τα πιο δημοφιλή μοντέλα της εταιρείας....
Όνομα και... πράγμα η νέα έκδοση του T-Roc, καθώς προσφέρεται πλέον με εμπλουτισμένο εξοπλισμό αλλά και όφελος 5.000 ευρώ!...
C-SUV, από Ευρωπαίο κατασκευαστή με τιμή εκκίνησης κάτω από 19.000 ευρώ; Κι όμως υπάρχει και εμείς το δοκιμάζουμε! Πάμε να δούμε ποιο είναι και πως...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Toyota C-HR+

Το SUV της Toyota με 11ετή εγγύηση και έως 343 ίππους – Που θα το δείτε από κοντά

Honda

Ελληνική αγορά μοτοσικλέτας: Άνοδος στο 11μηνο του 2025 – Οι εταιρείες που “σάρωσαν”

smart #2 δοκιμές εξέλιξης 2025

Ξεκίνησαν οι δοκιμές για το εμβληματικό διθέσιο πόλης – Πότε παρουσιάζεται