Το νέο εργοστάσιο συναρμολόγησης μπαταριών υψηλής τάσης του BMW Group θα ανεγερθεί στο Woodruff της Νότιας Καρολίνας και θα παράγει μπαταρίες έκτης γενιάς που θα τοποθετούνται σε ηλεκτρικά οχήματα από το κοντινό εργοστάσιο της BMW στο Spartanburg. Το νέο εργοστάσιο θα δημιουργήσει παράλληλα περισσότερες από 300 νέες θέσεις εργασίας με την προοπτική να αυξηθούν στο μέλλον.
Διαβάστε επίσης – Top Secret: Οι BMW M CSL που… δεν γνωρίζει κανείς! (+video)
“Η σημερινή θεμελίωση είναι η αρχή μιας νέας εποχής στο εργοστάσιο του Spartanburg, καθώς ετοιμαζόμαστε για την παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων BMW X για όλο τον κόσμο”, δήλωσε σχετικά ο Robert Engelhorn, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του εργοστασίου παραγωγής της BMW Manufacturing στο Spartanburg, ενώ πρόσθεσε: “Ο δρόμος προς το μέλλον ξεκινά εδώ στη Νότια Καρολίνα. Το εργοστάσιο του Woodruff θα είναι κορυφαίο όσον αφορά τη βιωσιμότητα, την ευελιξία και την ψηφιοποίηση”.
Τον Οκτώβριο του 2022, το BMW Group ανακοίνωσε μία νέα επένδυση ύψους 1,6 δισ. ευρώ στις δραστηριότητές του στις ΗΠΑ, με το μισό περίπου κεφάλαιο να αφορά στην προετοιμασία του εργοστασίου του Spartanburg για την παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων.
Διαβάστε επίσης: Νέα BMW X1 M35i xDrive: Η ισχυρότερη έκδοση των 300 ίππων είναι γεγονός
Παράλληλα πάνω από 640 εκατ. ευρώ θα διατεθούν για την κατασκευή του νέου εργοστασίου συναρμολόγησης μπαταριών υψηλής τάσης. Η εγκατάσταση του Woodruff θα καταλαμβάνει μία έκταση περίπου 100 εκταρίων όπου θα κατασκευαστούν ένα κτίριο τεχνολογίας και βοηθητικά κτίρια όπως μία καφετέρια, πυροσβεστική υπηρεσία και κέντρο ενέργειας.
Local for Local: Μικρές αποστάσεις μεταξύ παραγωγής μπαταριών και οχημάτων
Στο πλαίσιο της προσέγγισης “local for local” του BMW Group, η εταιρεία θα αγοράζει κυψέλες μπαταριών για τα ηλεκτρικά οχήματά της από την AESC, η οποία κατασκευάζει ένα νέο εργοστάσιο κυψελών μπαταριών 30 GWh στην πόλη Florence της Ν. Καρολίνας. Εκεί θα παράγονται πρόσφατα εξελιγμένες στρογγυλές κυψέλες μπαταριών ιόντων λιθίου, ειδικά σχεδιασμένες για την έκτη γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive. Η νέα μορφή μπαταρίας θα αυξήσει την ενεργειακή πυκνότητα πάνω από 20% και θα βελτιώσει την ταχύτητα φόρτισης και την αυτονομία έως και 30%.
Το BMW Group εστιάζει ιδιαίτερα στη διατήρηση του ανθρακικού αποτυπώματος και της κατανάλωσης πόρων στην παραγωγή σε όσο το δυνατόν πιο χαμηλά επίπεδα, ξεκινώντας από την αλυσίδα εφοδιασμού. Οι κατασκευαστές κυψελών θα χρησιμοποιούν κοβάλτιο, λίθιο και νικέλιο που περιέχουν ένα ποσοστό δευτερογενών υλικών, δηλαδή πρώτες ύλες που δεν εξορύσσονται πρωτογενώς, αλλά βρίσκονται ήδη στο βρόχο, στην παραγωγή κυψελών μπαταρίας. Σε συνδυασμό με τη δέσμευση να χρησιμοποιεί μόνο πράσινη ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές για την παραγωγή των κυψελών μπαταρίας, το BMW Group θα μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα της παραγωγής κυψελών μπαταρίας έως και κατά 60%.
Δέσμευση CO 2 κατά την έγχυση σκυροδέματος
Ως το επόμενο BMW iFactory το εργοστάσιο στο Woodruff θα πληροί υψηλά οικολογικά πρότυπα. Η εγκατάσταση θα λειτουργεί χωρίς ορυκτά καύσιμα και θα χρησιμοποιεί 100% πράσινη ηλεκτρική ενέργεια. Το BMW Group έχει θέσει ως στόχο τη μείωση των εκπομπών CO2 στο παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής του κατά 80% έως το 2030 σε σύγκριση με το 2019. Οι στέγες των εργοστασίων προετοιμάζονται για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων.
Ο έξυπνος φωτισμός LED με ανιχνευτές κίνησης και μια στρατηγική ορθολογικής χρήσης της έντασης φωτισμού μειώνουν στο ελάχιστο την κατανάλωση ενέργειας και τις εκπομπές ρύπων που οφείλονται σε αυτόν. Η συναρμολόγηση μπαταριών υψηλής τάσης δεν απαιτεί ουσιαστικά καθόλου νερό. Το βρόχινο νερό συλλέγεται και χρησιμοποιείται για σκοπούς εκτός της παραγωγής.
Στην κατασκευή του εργοστασίου θα χρησιμοποιηθεί μια καινοτόμος τεχνολογία που περιλαμβάνει την έγχυση CO2 που έχει δεσμευτεί στο φρέσκο σκυρόδεμα κατά τη διαδικασία ανάμιξης. Αυτό δεσμεύει μόνιμα το CO2 σε μοριακό επίπεδο και αυξάνει την αντοχή του σκυροδέματος.