Με την ολοκλήρωση του επταμήνου (Ιανουάριος-Ιούλιος), ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων προχώρησε στην δημοσίευση των στοιχείων της αγοράς και τα αποτελέσματα είναι πέρα για πέρα θετικά. Συγκριτικά με το διάστημα Ιανουάριος-Ιούλιος του 2022, καταγράφεται μία αύξηση της τάξης του 26%, ενώ τα νέα επιβατικά αυτοκίνητα έφτασαν τα 82.752 στον απόλυτο αριθμό (65.672 πέρυσι).
Διαβάστε επίσης: Δοκιμάζουμε το ιαπωνικό “best-seller” στην κατηγορία των B-SUV
Πάμε και στις επιμέρους κατηγορίες, με την δημοφιλέστερη στην Ελλάδα στους πρώτους 7 μήνες να είναι αυτή των B-Segment (τα supermini τα λεγόμενα) με ποσοστό 27,7%. Ακολουθεί η κατηγορία B-SUV με ποσοστό 25,5%, ενώ λίγο πιο πίσω βρίσκονται τα μεγαλύτερα C-SUV που έφτασαν στο 20,9%. Αξιοσημείωτο είναι επίσης και το γεγονός ότι συνολικά όλα τα SUV έχουν φτάσει να καλύπτουν το 54% του συνόλου της αγοράς.
Τι καύσιμο προτιμούν οι Έλληνες;
Στην πρώτη θέση για το πρώτο 7μηνο του 2023 βρίσκεται η βενζίνη με ποσοστό 44,1%. Ακολουθούν τα υβριδικά με 29,3%, ενώ στην τρίτη θέση βρίσκονται τα πετρελαιοκίνητα με 14,1%. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι τα Plug-In υβριδικά και τα ηλεκτρικά είναι από τις κατηγορίες που κατέγραψαν αύξηση, με το ποσοστό να φτάνει στο 9,8% (+2,7% συγκριτικά με το ίδιο διάστημα του 2022).
Πηγή: ΣΕΑΑ