Διακοπές με το Volkswagen Taigo των 150 ίππων (+video)

Τα Κύθηρα εμείς τα βρήκαμε με το νέο Volkswagen Taigo των 150 ίππων. Σχεδόν 2.000 χλμ. με το... "εναλλακτικό", coupe SUV των Γερμανών!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Volkswagen Taigo

Τι ζητάς από ένα αυτοκίνητο που θα σε “συντροφεύσει” στις καλοκαιρινές σου διακοπές σε ελληνικό νησί; Σίγουρα να είναι άνετο, ευρύχωρο, ευκολοδήγητο και άμα τύχει… να μπορεί να πατήσει και λίγο στο χώμα. Φέτος, το Volkswagen Taigo βρέθηκε στα χέρια μου την κατάλληλη στιγμή και ήταν το αυτοκίνητο με το οποίο διένυσα σχεδόν 2.000 χλμ. μέσα σε ένα μήνα, κινούμενος κυριολεκτικά σε… κάθε είδους τερέν, από χωμάτινες διαδρομές, μέχρι αυτοκινητόδρομο.

Τα Κύθηρα εμείς τα βρήκαμε… με VW Taigo!
Όπως καταλάβατε από τον υπότιτλο που παραφράζει το γνωστό άσμα, πρώτος προορισμός του Volkswagen Taigo ήταν τα Κύθηρα. Το ταξίδι ξεκίνησε από την πρωτεύουσα και ολοκληρώθηκε στο μικρό λιμάνι της “Νεάπολης”. Από εκεί, τα Κύθηρα απείχαν μόλις μία ώρα και κάτι με το πλοίο. Τα πρώτα 300+ χλμ., λοιπόν, ολοκληρώθηκαν σε μία διαδρομή κυριολεκτικά δύο κόσμων. Μέχρι την Τρίπολη κινήθηκα στον σύγχρονο αυτοκινητόδρομο με ταχύτητα κοντά στα 130 χλμ./ώρα. Από εκεί και πέρα, ξεκίνησε ο “Γολγοθάς” των ελληνικών, επαρχιακών δρόμων. Σχεδόν παντού επικρατούσε απόλυτο σκοτάδι και ευτυχώς τα Matrix Led σώματα με τα οποία εξοπλιζόταν το Taigo, έκαναν τη νύχτα μέρα. Σε κάποια ανηφορικά τμήματα του άγνωστου για εμένα δρόμου, το εξαιρετικό, αυτόματο DSG έκανε την οδήγηση πολύ πιο άνετη. Θετικό στοιχείο και οι 150 ίπποι του τετρακύλινδρου TSI που επέτρεπαν στο Taigo να κινηθεί σβέλτα, όταν το επιθυμούσα.

Πάτησε άνετα και στο χώμα
Πέρα από την άνεση που μας προσέφερε η ευρύχωρη καμπίνα, το Volkswagen Taigo αποδείχθηκε εξαιρετικά άνετο και στους δρόμους του νησιού. Αρκετές παραλίες προσεγγίζονται μέσω χωμάτινης διαδρομής για μερικά χιλιόμετρα. Τα crossover στοιχεία του Taigo, όπως οι πλαστικές επενδύσεις στο κάτω τμήμα του αμαξώματος, έδωσαν μία άνεση στα “περάσματα”, ενώ η καλορυθμισμένη ανάρτηση “φίλτραρε” αποτελεσματικά τις ομολογουμένως… αρκετές κακοτεχνίες των επαρχιακών οδών του νησιού. Μιας και αναφερόμαστε στις μετακινήσεις στα Κύθηρα, να τονίσω για ακόμα μία φορά την κορυφαία λειτουργία του DSG κιβωτίου. Πραγματικά, ειδικά σε άγνωστες διαδρομές, η οδήγηση γίνεται πολύ πιο άνετη και ξεκούραστη. Η “αποστολή” του Volkswagen Taigo στα Κύθηρα ολοκληρώθηκε με το οδόμετρο να γράφει μόλις επιστρέψαμε περίπου 1.200 χλμ. και μέση κατανάλωση 6,2 λτ./100 χλμ.


 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη traction.gr (@traction.gr)

Άνετο και στον αυτοκινητόδρομο
Έπειτα από την επιστροφή στην πρωτεύουσα, είχε προγραμματιστεί ακόμα ένα ταξίδι εντός Αυγούστου στην μακρινή, αλλά πάντα “γοητευτική” Θεσσαλονίκη. Εντελώς διαφορετικές συνθήκες οδήγησης και πολύ πιο εύκολο το ταξίδι. Το Volkswagen Taigo απέδειξε τον “ολοκληρωμένο” χαρακτήρα του μιας και “κρατούσε” υψηλή μέση ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο χωρίς σε καμία περίπτωση να δημιουργήσει έντονους αεροδυναμικούς θορύβους ή “τάσεις πλεύσης”. Στα 130 χλμ./ώρα ταξίδευε άνετα και σχετικά οικονομικά, μιας και η μέση κατανάλωση από την Αθήνα μέχρι την Θεσσαλονίκη διαμορφώθηκε στα 6,3 λτ./100 χλμ.

Ολοκληρώνοντας σχεδόν ένα μήνα πίσω από το τιμόνι του Volkswagen Taigo, διαπίστωσα ξανά τι σημαίνει “ολοκληρωμένο” αυτοκίνητο. Καλοί χώροι χωρίς να ξεφεύγει σε διαστάσεις, εξαιρετικές επιδόσεις από τον 1,5 TSI με ικανοποιητική διαχείριση καυσίμου και άνεση κυριολεκτικά σε όλα τα τερέν, από την Αθηνών-Θεσσαλονίκης μέχρι τις επαρχιακές οδούς των ελληνικών νησιών.

Λίγα ακόμα στοιχεία για το VW Taigo 1.5 TSI (DSG)
To Volkswagen Taigo της δοκιμής εξοπλίζεται με τον γνωστό, τετρακύλινδρο 1.5 TSI. Αποδίδει 150 ίππους από τις 5.000 έως τις 6.000 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή των 250 Nm εμφανίζεται από τις 1.500 έως και τις 3.500 σ.α.λ. H κίνηση περνά ασφαλώς στον εμπρός άξονα μέσω στάνταρ αυτόματου DSG 7 σχέσεων, το οποίο φέρει και paddles πίσω από το τιμόνι για πιο “συμμετοχική” οδήγηση. Στον τομέα των επιδόσεων, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 8,3 δλ. για το αμάξωμα των 1.304 κιλών και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 212 χλμ./ώρα.

Tο μήκος του πρώτου coupe SUV των Γερμανών είναι 4.266 χλστ., απόρροια της σχεδιαστικής προσέγγισης του αμαξώματος, την στιγμή που πλάτος και ύψος είναι στα 1.757 χλστ. και 1.515 χλστ. αντίστοιχα. Το μεταξόνιό του από την άλλη είναι στα 2.554 χλστ. Όσο για τον χώρο αποσκευών, αυτός είναι στα 440 λίτρα (1.222 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων). Επιπλέον, αξιοσημείωτα στοιχεία όσον αφορά στην καμπίνα είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 8 ιντσών, αλλά και η οθόνη αφής μεγέθους 9,2 ιντσών σε ρόλο infotainment (μέγεθος 8″ στην βασική έκδοση).

Όσο για την τιμή του, η έκδοση στην οποία αναφερόμαστε ξεκινά στην Ελλάδα από τα 30.250 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.