Τι έδειξε για την μπαταρία του VW ID.3 το τεστ των 100.000 χλμ. της ADAC;

Περισσότερα από 100.000 χλμ. σε δυόμιση χρόνια διένυσαν οι μηχανικοί στο Κέντρο Δοκιμών και Τεχνολογίας στο Landsberg am Lech της γερμανικής ADAC με ένα VW ID.3.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η γερμανική ADAC, η μεγαλύτερη λέσχη αυτοκινήτου στην Ευρώπη, προχώρησε σε μία δοκιμή μακράς διαρκείας του αμιγώς ηλεκτρικού Volkswagen ID.3 έχοντας στα χέρια της συγκεκριμένα το ID.3 Pro S με ωφέλιμο ενεργειακό περιεχόμενο μπαταρίας 77 kWh.

Διαβάστε επίσης: Από τη Γενεύη στην Ντόχα με δύο Volkswagen ID. Buzz

Για το συγκεκριμένο μοντέλο, όπως και για τα υπόλοιπα που απαρτίζουν την οικογένεια ID, η Volkswagen εγγυάται ότι η μπαταρία θα εξακολουθεί να έχει τουλάχιστον το 70% της αρχικής καθαρής χωρητικότητάς της μετά από οκτώ χρόνια λειτουργίας ή 160.000 χιλιόμετρα οδήγησης.


Σύμφωνα και με τη σχετική ανακοίνωση οι δοκιμαστές της ADAC δεν χαρίστηκαν στη μπαταρία. Για να φτάσει στον αριθμό των 100.000 χιλιομέτρων όσο το δυνατόν γρηγορότερα, το ID.3 φορτιζόταν συχνά στο 100% σε ταχυφορτιστές συνεχούς ρεύματος.

Επιπλέον, σε αντίθεση με τη σύσταση, το όχημα ήταν συνήθως έτοιμο για τον επόμενο δοκιμαστή στον σταθμό φόρτισης με επίπεδο φόρτισης 100%, σε αναμονή μερικές φορές για αρκετές ημέρες. Παρόλα αυτά η μπαταρία υψηλής τάσης εξακολούθησε να έχει καθαρή χωρητικότητα 93% μετά το πέρας των 100.000 χλμ.

Διαβάστε επίσης: Αποκάλυψη για το νέο VW Tiguan (+video)

Η συγκεκριμένη δοκιμή αντοχής είναι η πρώτη του είδους της για όχημα της οικογένειας μοντέλων ID. Μεταξύ των περιόδων δοκιμών, το ID.3 περνούσε επανειλημμένα ελέγχους από μηχανικούς στο Κέντρο Δοκιμών και Τεχνολογίας Landsberg am Lech. Η ADAC εξετάζει οκτώ βασικά κριτήρια και περισσότερα από 300 δευτερεύοντα σε τομείς όπως το επίπεδο ελέγχου του οχήματος, η ευκολία χειρισμού και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις.

Η ADAC έχει μια σαφή σύσταση για τους πελάτες: Οι ενημερώσεις λογισμικού θα πρέπει να εγκαθίστανται πάντα. Κατά τη διάρκεια της μακράς δοκιμής αντοχής, το ID.3 έλαβε αρκετές ενημερώσεις λογισμικού. Εκτός από διάφορες διορθώσεις σφαλμάτων, οι ενημερώσεις εξασφάλισαν, μεταξύ άλλων, αύξηση της ισχύος φόρτισης μέχρι τα 170 kW.

Οι ενημερώσεις είχαν επίσης θετική επίδραση στην ενεργειακή κατανάλωση και συνεπώς στην αυτονομία. Πιο συγκεκριμένα, το νέο λογισμικό βελτίωσε σημαντικά την κατανάλωση ενέργειας για μικρές αποστάσεις και λειτουργία σε χειμερινές θερμοκρασίες από 0 έως 5°C.

Το ευφυές σύστημα Electric Vehicle Route Planner, το οποίο εγκαταστάθηκε στο ID.3 μέσω ενημέρωσης λογισμικού, επαινέθηκε από τους δοκιμαστές της ADAC. Σε μεγαλύτερες διαδρομές, το σύστημα σχεδιάζει τις στάσεις φόρτισης με τέτοιο τρόπο ώστε το αυτοκίνητο να φτάνει στον προορισμό του όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Οι άνθρωποι της ADAC ανέφεραν επίσης ότι σε περιβάλλον αυτοκινητόδρομου η αυτονομία που πέτυχαν ήταν της τάξης των 400 χιλιομέτρων, ενώ σε θερμοκρασίες υπό του μηδενός η αυτονομία με μία φόρτιση έφτασε στα 300-320 χλμ.

Η επόμενη αναφορά της ADAC για την μπαταρία του ID.3 θα πραγματοποιηθεί όταν το αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της γερμανικής εταιρείας φτάσει στα 160.000 χλμ. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε σε αυτόν εδώ τον σύνδεσμο.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.