Μέχρι πρότινος, το Peugoet 5008 ήταν διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με κινητήρα βενζίνης και πετρελαίου. Τώρα, έφτασε η ώρα για τον εξηλεκτρισμό του θηριώδους SUV με τις 7 θέσεις. Πάμε να δούμε το νέο του μοτέρ και ασφαλώς πόσο κοστίζει στην ελληνική αγορά.
Διαβάστε επίσης: Ήρθαν νωρίς οι Black Friday προσφορές της Peugeot
Αρχικά, να ξεκαθαρίσουμε ότι πρόκειται για ένα ήπια υβριδικό σύστημα στο οποίο “πρωταγωνιστεί” ο τρικύλινδρος κινητήρας με χωρητικότητα 1,2 λτ. Ο τελευταίος, συνεργάζεται με το e-DCS6, ένα αυτόματο σασμάν διπλού συμπλέκτη με έξι σχέσεις. Αυτό φέρει ηλεκτροκινητήρα ισχύος 29 ίππων και τροφοδοτείται από μπαταρία 48V. Κάπως έτσι, η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 136 ίππους και η μέγιστη ροπή των 230 Nm έρχεται από τις 1.750 σ.α.λ.
Αναφορικά με τις επιδόσεις, η γαλλική εταιρεία ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 200 χλμ./ώρα. Επίσης, σημαντικό είναι να αναφέρουμε την μείωση κατά 15% της κατανάλωσης συγκριτικά με το γνωστή αμιγώς βενζινοκίνητο μοτέρ. Για την ακρίβεια, η μέση κατανάλωση διαμορφώνεται στα 5,7 λτ./100 χλμ. βάσει WLTP.
Ακολουθούν οι τιμές για τις τρεις εκδόσεις εξοπλισμού στις οποίες είναι διαθέσιμο:
Peugeot 5008 Hybrid 136 e-DCS6 Active Plus: 44.500 ευρώ
Peugeot 5008 Hybrid 136 e-DCS6 Allure Plus: 49.800 ευρώ
Peugeot 5008 Hybrid 136 e-DCS6 GT: 51.800 ευρώ