Η Hyundai δημιούργησε το σποτ “Pixel by Pixel” ως μέρος μιας διαδικτυακής καμπάνιας που παρουσιάζει τη σχεδιαστική υπογραφή Parametric Pixel των ηλεκτρικών της μοντέλων. Το σποτ προβάλλεται στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης της κορεάτικης εταιρείας παγκοσμίως και στο Youtube έχει συγκεντρώσει περισσότερες από 19 εκατ. προβολές.
Διαβάστε επίσης: Η πατέντα που αλλάζει ό,τι ξέραμε για το τιμόνι -Η εταιρεία που βρίσκεται από πίσω
Σύμφωνα με τη Hyundai το σενάριο του σποτ εμπνέεται από τη μοναδική ιστορία του pixel ως κοινό “νήμα” που συνδέει την προηγούμενη (αναλογική), την παρούσα και τη μελλοντική (ψηφιακή) εποχή. Ως εκ τούτου, το pixel αντιπροσωπεύει τη σχεδιαστική φιλοσοφία των ηλεκτροκίνητων (EV) οχημάτων της Hyundai και το όραμα της εταιρείας να δημιουργήσει μελλοντικά οχήματα αντλώντας έμπνευση από την κληρονομιά της.
“Στοχεύοντας να γίνουμε σημείο αναφοράς στην εποχή των ηλεκτροκίνητων (EV) οχημάτων, θέλουμε να οπτικοποιήσουμε αυτή τη μνημειώδη αλλαγή και το πώς επηρέασε την εμβληματική σχεδίαση της μάρκας Ioniq” δήλωσε ο SangYup Lee, εκτελεστικός αντιπρόεδρος και επικεφαλής του Hyundai και Genesis Global Design και πρόσθεσε: “Πιστεύω ότι τα pixels που εμπνέονται από το Hangul (Κορεατικό αλφάβητο) έχουν ενσωματώσει το δημιουργικό μας πνεύμα και παρέχουν ένα κοινό νήμα που συνδέει το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον ως σύμβολο για όλες τις γενιές”.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμάζουμε το SUV με τρεις σειρές καθισμάτων που έκαψε 3,2 λτ. στα πρώτα 100 χλμ.
Η Hyundai Motor παρουσίασε για πρώτη φορά τη σχεδίαση Parametric Pixel στο πρωτότυπο μοντέλο EV “45”, τον προκάτοχο και την έμπνευση για το Ioniq 5, στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2019, καθιστώντας την πρώτη μάρκα αυτοκινήτων που εφάρμοσε το pixel light ως μέρος μια συνεπούς σχεδιαστικής γλώσσας στα ηλεκτροκίνητα (EV) οχήματά της. Η καμπάνια “Pixel by Pixel” γιορτάζει αυτή την καινοτομία.
Τα Parametric Pixels αντιπροσωπεύουν την σχεδιαστική ταυτότητα όλων των ηλεκτρικών οχημάτων Hyundai. Είναι ενσωματωμένα τόσο στο μπροστινό όσο και στο πίσω μέρος των Ioniq 5 και 6. Τα μπροστινά φώτα με parametric pixels παρέχουν μια αδιαμφισβήτητα μοναδική σχεδιαστική υπογραφή στη γκάμα των ηλεκτρικών (EV) οχημάτων της εταιρείας. Αυτές οι μικρές κυβικές φωτεινές ομάδες εμφανίζονται επίσης στο πίσω μέρος του οχήματος και στο εσωτερικό της πόρτας φόρτισης για να επιδεικνύουν την κατάσταση φόρτισης.
Αφήγηση της ιστορίας των pixels μέσω του χορού
To σποτ “Pixel by Pixel” περιστρέφεται γύρω από μια χορογραφημένη παράσταση στην οποία κάθε χορευτής συμβολίζει ένα μεμονωμένο pixel, που χαρακτηρίζεται από έναν κύβο LED στο κεφάλι του. Σε όλο το σποτ, αναπτύσσεται η απρόσκοπτη σύνδεση της ανθρώπινης τέχνης και της τεχνολογικής καινοτομίας καθώς οι χορευτές περιηγούνται με χάρη στα χρονικά της ιστορίας των pixels για να μεταφέρουν τον θεατή σε ένα ταξίδι στο χρόνο, αποκαλύπτοντας μερικές από τις πιο εμβληματικές στιγμές στην εξέλιξη του pixel.
Σε μια μαγευτική οθόνη τρεις χορευτές pixel που φορούν κόκκινους, πράσινους και μπλε κύβους LED παρουσιάζουν τη μοναδική τους χορογραφία. Καθώς οι κόκκινοι και πράσινοι χορευτές εναρμονίζουν τις κινήσεις τους, ένα ζωηρό κιτρινωπό φως αναδύεται, δημιουργώντας ένα εκπληκτικό σκηνικό σε μια LED οθόνη. Η άφιξη του μπλε χορευτή και η επακόλουθη σύγκρουσή τους έχουν ως αποτέλεσμα τον σχηματισμό ενός ενιαίου λευκού κύβου.
Το σποτ αναδεικνύει σύμφωνα με τους Κορεάτες το μήνυμα ότι η συλλογική ισχύς πολλαπλών pixels όχι μόνο αποδίδει ένα φάσμα φρέσκων χρωμάτων, αλλά δημιουργεί επίσης μια πολύ ισχυρή δύναμη, φωτίζοντας μια ακόμη πιο φωτεινή πορεία εμπρός. Αυτό το καθηλωτικό οπτικό ταξίδι αντηχεί βαθιά με το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας: “Ένα pixel μπορεί μόνο να αναβοσβήνει, περισσότερα pixels μαζί μπορούν να δημιουργήσουν κάτι εξαιρετικό”.
Ο συμβολικός λευκός κύβος φέρνει στη συνέχεια στο επίκεντρο ένα νοσταλγικό παιχνίδι Pong, που θυμίζει το αγαπημένο βιντεοπαιχνίδι με θέμα το πινγκ-πονγκ που κάποτε κοσμούσε τους πρώτους υπολογιστές στην αυγή της ψηφιακής εποχής. Αυτή η μαγευτική οπτική αφήγηση υπογραμμίζει την αμετάβλητη αρχή πίσω από τις σημερινές ψηφιακές έγχρωμες οθόνες, υπονοώντας ότι το pixel μπορεί να αποτελέσει μια σύνδεση με διαφορετικές εποχές.
Προς το τέλος της ταινίας, ο θεατής βυθίζεται στη δυναμική και φουτουριστική ατμόσφαιρα από την πόλη του αύριο και στα pixel φώτα του concept Seven της Hyundai.