Το αμιγώς ηλεκτρικό αγωνιστικό Audi RS Q e-tron είναι πλέον έτοιμο για την πρόκληση του ερχόμενου Ράλι Dakar έπειτα και από τις τελικές δοκιμές που πραγματοποίησαν οι Γερμανοί στη Γαλλία έχοντας παρόντα και τα τρία πληρώματα της ομάδας, Mattias Ekstrom/Emil Bergkvist, Stephane Peterhansel/Edouard Boulanger και Carlos Sainz/Lucas Cruz.
Διαβάστε επίσης: Ίσως το Audi TT πρώτης γενιάς με τα λιγότερα χιλιόμετρα -Δείτε πόσο πωλείται
Κατά τη διάρκεια της πενθήμερης δοκιμής που φιλοξενήθηκε στο Château de Lastours, τα πληρώματα διένυσαν μια συνολική απόσταση που ξεπέρασε τα 900 χιλιόμετρα. “Εκπληρώσαμε έτσι τις απαιτήσεις εξέλιξής μας και τώρα επικεντρωνόμαστε πριν από τον Ιανουάριο στις εργασίες των logistics που απομένουν”, σχολίασε ο Rolf Michl, επικεφαλής της Audi Motorsport και συμπλήρωσε: “Έχουμε προετοιμαστεί όσο το δυνατόν καλύτερα, αλλά το Ράλι Dakar παραμένει η πιο φιλόδοξη και με διαφορά η πιο δύσκολη αποστολή στο πρόγραμμά μας και το προσεγγίζουμε με μεγάλο σεβασμό. Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλη την ομάδα, καθώς και στους οδηγούς και συνοδηγούς μας για τη δουλειά που έχουν κάνει μέχρι σήμερα για αυτή την πολύ απαιτητική πρόκληση”.
Υπό την ηγεσία του Τεχνικού Διευθυντή Dr. Leonardo Pascali, το επίκεντρο των μηχανικών ήταν η επιβεβαίωση των προτύπων ποιότητας. Το RS Q e-tron χαρακτηρίζεται από το ηλεκτρικό σύστημα κίνησής του με μπαταρία υψηλής τάσης και μετατροπέα ενέργειας. Το σύστημα της μπαταρίας και τα άλλα εξαρτήματα του εξαιρετικά αποδοτικού και χαμηλών εκπομπών ρύπων concept έπρεπε να περάσουν τις τελικές δοκιμές αντοχής στην περιοχή μεταξύ Narbonne και Perpignan, στις γαλλικές ακτές της Μεσογείου.
Διαβάστε επίσης: Το γερμανικό μοντέλο που αποχαιρετά και τις Η.Π.Α. με ειδική έκδοση
“Από πλευράς logistics, η τοποθεσία αυτή ήταν ιδανική για να ταξιδέψουμε μέχρι εκεί, ενώ επέτρεπε σύντομους χρόνους απόκρισης αν χρειαζόμασταν κάτι από τη Γερμανία”, ανέφερε ο Pascali και συνέχισε προσθέτοντας: “Εξετάσαμε όλα τα εξαρτήματα και τα συστήματα, τόσο αυτά που υπήρχαν στο προηγούμενο μοντέλο και χρησιμοποιήθηκαν εκ νέου όσο και αυτά που εξελίχθηκαν από την αρχή. Το ζητούμενο ήταν η τήρηση των προκαθορισμένων προτύπων ποιότητας σε όλους τους τομείς”.
Ταυτόχρονα, οι οδηγοί είχαν τη δυνατότητα να επιβεβαιώσουν για άλλη μια φορά το στήσιμο και τις ρυθμίσεις του RS Q e-tron για το Ράλι Dakar, που είχαν εξελίξει σε διαφορετικά εδάφη κατά τη διάρκεια της σεζόν.
“Κατορθώσαμε να διεκπεραιώσουμε όλα τα απαραίτητα σημεία της λίστας ελέγχου μας”, δήλωσε ο Sven Quandt, επικεφαλής της ομάδας της Q Motorsport. “Οι οδηγοί και οι μηχανικοί μας έθεσαν τα αυτοκίνητα σε δοκιμασία εν όψει του Ράλι Dakar. Ο Carlos, ο Mattias και ο Stéphane είναι ευχαριστημένοι. Δοκίμασαν στα αυτοκίνητά τους ακόμη και κάποια από τα ανταλλακτικά. Θα πάμε στο Ράλλυ Ντακάρ με ενθουσιασμό, αλλά και με ηρεμία. Όλοι έχουν δείξει ότι είναι πραγματικά παίκτες που λειτουργούν για την ομάδα. Προσεγγίζουν τα καθήκοντά τους στοχευμένα και με συνέπεια, κάτι που αυξάνει την αυτοπεποίθησή μας για το Ράλι Dakar”.