H κορεάτικη εταιρεία που αύξησε την αξία της για 13η σερί χρονιά

Στα 18,5 δισ. ευρώ αποτιμήθηκε η αξία της για το 2023 από την Interbrand με την κορεάτικη εταιρεία να σημειώνει ανοδική πορεία για 13 συναπτά έτη...

Ειδικότερα, η Hyundai ανακοίνωσε ότι η αξία του brand Hyundai έφτασε τα 18,5 δισ. ευρώ στην αξιολόγηση “Best Global Brands 2023” της Interbrand με την αύξηση έναντι του 2022 να είναι της τάξης του 18%, η τρίτη υψηλότερη μεταξύ 100 μαρκών από έτος σε έτος.

Δείτε επίσης: Η Hyundai γιορτάζει τα pixel με νέο τηλεοπτικό σποτ (Video)

Η μάρκα ανέβηκε από την 35η στην 32η θέση της κατάταξης και κατέχει την 6η θέση μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών – βασισμένη κατά κύριο λόγο στην επιταχυνόμενη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και το όραμα της μελλοντικής κινητικότητας της Hyundai Motor.

Το 2014, η αξία του brand Hyundai ανήλθε στα 9,1 δισ. ευρώ και για τα πρώτα έξι χρόνια, η αποτίμησή της αυξήθηκε κατά 9,64 δισεκατομμύρια. Ωστόσο, μετά την τοποθέτηση του Euisun Chung ως εκτελεστικού προέδρου του κορεάτικου ομίλου η αποτίμησή της αυξήθηκε κατά 5,46 δισ. ευρώ σε μόλις τρία χρόνια. Από την είσοδό της το 2005 στην κατάταξη «Best Global Brands» της Interbrand με αποτίμηση 3,18 δισ. ευρώ η αξία της έχει σχεδόν εξαπλασιαστεί.

Διαβάστε επίσης: Η πατέντα της Hyundai που καταργεί τις αλυσίδες χιονιού – Πώς λειτουργεί

Η κινητήρια δύναμη πίσω από αυτόν τον μετασχηματισμό είναι η προοδευτική προσέγγιση των Κορεατών στην καινοτομία, την τεχνολογία και την ανάπτυξη νέων προϊόντων.

“Καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία υφίσταται μετασχηματισμό, η Hyundai Motor διερευνά μελλοντικές λύσεις κινητικότητας για να ανταποκριθεί στις ταχέως μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών”, δήλωσε ο Sungwon Jee, ανώτερος αντιπρόεδρος και παγκόσμιος επικεφαλής μάρκετινγκ της Hyundai.

Η Interbrand απέδωσε τη θετική της αξιολόγηση για τη Hyundai Motor στην ευέλικτη ανταπόκριση της εταιρείας στη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, στην ηγετική της θέση στη μελλοντική κινητικότητα και στις ειλικρινείς δραστηριότητες γύρω από το όραμα της μάρκας “Πρόοδος για τον Άνθρωπο”.

“Η Hyundai Motor Company κάνει μεγάλα βήματα προόδου στην προώθηση του οράματός της “Πρόοδος για τον Άνθρωπο” μέσω της μάρκας IONIQ» δήλωσε o εκπρόσωπος της Interbrand και πρόσθεσε: “Η Hyundai συνεχίζει να εντυπωσιάζει με την αυθεντική της επικοινωνία σχετικά με τις βασικές ανθρώπινες αξίες, όπως η βιωσιμότητα. Ανυπομονούμε για την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας στην εξελισσόμενη αυτοκινητοβιομηχανία”.

Η δύναμη της Hyundai και οι πωλήσεις της έχουν αυξηθεί σημαντικά στη Β. Αμερική και την Ευρώπη. Στην Ινδία σημειώθηκε επίσης μια αξιοσημείωτη άνοδος στην αξία του brand, που αποδίδεται στο σχεδιασμό και τις καινοτομίες της. Αυτή η ανάπτυξη συνέβαλε στην κατάταξή της στην τρίτη θέση σε πωλήσεις παγκοσμίως με σημαντικά κέρδη και έσοδα, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης 21,2% των ετήσιων εσόδων, 47% των ετήσιων λειτουργικών κερδών και των καθαρών κερδών από έτος σε έτος πάνω από 40% το 2022.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Σύνοδος Κορυφής των Ηγετών της G20 πραγματοποιήθηκε στο Γιοχάνεσμπουργκ της Νότιας Αφρικής. Η εταιρεία που ανέλαβε τις μετακινήσεις......
Το Hyundai Group εγκαινίασε στη Γερμανία το Square Campus που αποτελεί την σημαντικότερη επένδυση στο τεχνικό κέντρο του ομίλου την τελευταία 20ετία....
Η Hyundai επιβεβαιώνει το υψηλού επιπέδου εργασιακό περιβάλλον που προσφέρει στους υπαλλήλους της λαμβάνοντας πιστοποίηση ως Κορυφαίος Εργοδότης....
Μία εταιρεία κατάφερε να ξεχωρίσει για έκτη συνεχόμενη φορά σε μελέτη στην άλλη μεριά του Ατλαντικού ως εκείνη που "ακούει" καλύτερα το κοινό....
Η Hyundai ανακοίνωσε αλλαγή και νέο πρόσωπο στη θέση του Διευθυντή Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας για την Ευρώπη....
Ένα από τα C-SUV με την πιο πλήρη γκάμα κινητήρων! Αυτή τη φορά το δοκιμάζουμε στην full hybrid έκδοση που συνδυάζει και τετρακίνηση......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Traction trailer 3

TractioN: Δείτε το επίσημο trailer του 3ου επεισοδίου της 27ης σεζόν

τετρακίνηση

Έτσι θα κατανοήσεις τετρακίνηση και “αργά”! (+video)

Ζέσταμα κινητήρα

Μύθοι και αλήθειες για το ζέσταμα του κινητήρα