Δοκιμάζουμε τo υβριδικό, γερμανικό coupe SUV με μπαταρία και πετρέλαιο

Κινείται με ρεύμα στην πόλη και με πετρέλαιο στο ταξίδι, οικονομικά και χωρίς άγχος! Δείτε τις εντυπώσεις μας από το Plug-In υβριδικό SUV με coupe σχεδίαση.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Mercedes GLE

Ρεύμα στην πόλη και πετρέλαιο στο ταξίδι! Αυτός είναι κατ’ εμέ ο απόλυτος συνδυασμός τη δεδομένη χρονική στιγμή και η Mercedes προσφέρει αυτή την δυνατότητα σε αρκετά μοντέλα της. Ένα εξ’ αυτών είναι και η εντυπωσιακή Mercedes GLE, η οποία πρόσφατα ανανεώθηκε και τώρα έφτασε η ώρα να της δοκιμής. Στα χέρια μας βρέθηκε η Mercedes GLE 350 de 4MATIC Coupe, δηλαδή η Plug-In υβριδική έκδοση που συνδυάζει θερμικό μοτέρ πετρελαίου και ηλεκτροκινητήρα.

Ξεκινάμε από την εξωτερική εμφάνιση του best seller της κατηγορίας στην ευρωπαϊκή αγορά, το οποίο φέρει ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω, νέα μάσκα εμπρός και διαφοροποιημένα “γραφικά” στα κάτοπτρα των φώτων τη νύχτα. Στην περίπτωση της coupe έκδοσης αμαξώματος, χαρακτηριστικό στοιχείο είναι η κεκλιμένη οροφή, που δημιουργεί ένα άκρως δυναμικό αποτέλεσμα. Το αποτέλεσμα “διχάζει” το κοινό, μιας και άλλη θα το βρουν εξαιρετικό και άλλοι… ασύμμετρο, αλλά το μόνο σίγουρο είναι πως η GLE Coupe τραβά όλα τα βλέμματα στο πέρασμά της. Επιπλέον αξιοσημείωτα στοιχεία είναι τα πλευρικά σκαλοπάτια, τα νίκελ διακοσμητικά στοιχεία, αλλά και οι εντυπωσιακές ζάντες 21 ιντσών (ελαστικά με πέλμα 315 χλστ. παρακαλώ!). Αναφορικά με τις διαστάσεις, το μήκος της Mercedes GLE Coupe αγγίζει τα 4.941 χλστ., το πλάτος τα 1.947 (χωρίς τους καθρέπτες) και το ύψος τα 1.716 χλστ.


Εσωτερικό: Πανδαισία από Οθόνες, head-up display και κρυφό φωτισμό!
Στο εσωτερικό η σημαντικότερη αλλαγή αφορά στην ενσωμάτωση του συστήματος MBUX δεύτερης γενιάς της Mercedes. Το νέο MBUX προσφέρει στον οδηγό μεταξύ άλλων επιπλέον λειτουργίες ελέγχου των συστημάτων του αυτοκινήτου, φωνητικές εντολές, απομακρυσμένο έλεγχο ακόμη και του “έξυπνου” σπιτιού και ασύρματες ενημερώσεις. Για την ενημέρωση του οδηγού και τον έλεγχο των λειτουργιών φροντίζουν δύο οθόνες με την κεντρικά τοποθετημένη να είναι αφής, ενώ και οι δύο έχουν διαγώνιο 12,3 ιντσών. Στο παρμπρίζ είναι ενσωματωμένο το head-up display, ενώ τα κουμπιά στο τιμόνι είναι αφής και σίγουρα απαιτούν μία εξοικείωση. Δεν είναι όμως μόνο ο εξοπλισμός που κάνει την GLE Coupe καλύτερη από τον προκάτοχό της. Αυτό είναι το ορεκτικό… Το κυρίως πιάτο περιλαμβάνει νέες επενδύσεις, στο σαλόνι, αλλά και αλλαγές στις φάσες που διατρέχουν το ταμπλό, δίνοντας ακόμη περισσότερο χαρακτήρα στο εσωτερικό και μεγαλύτερη δυνατότητα εξατομίκευσης. Αξιοσημείωτη είναι και η βραδινή εμπειρία οδήγησης, με τον οδηγό να ανοίγει την πόρτα και να τον υποδέχεται το “φωτεινό αστέρι” στο έδαφος και ο κρυφός φωτισμός της καμπίνας (από την κεντρική οθόνη επιλέγεται το χρώμα). Εννοείται ότι δεν απουσιάζουν και άλλες ανέσεις που θα χρειαστούν 5.000 λέξεις για να τις αναλύσουμε, όπως τα θερμαινόμενα / αεριζόμενα καθίσματα, η κάμερα 360 μοιρών για απόλυτο έλεγχο που ογκώδους οχήματος, αλλά και η ρυθμιζόμενη ανάρτηση AIRMATIC που αυξάνει την απόσταση από το έδαφος κατά 30 χλστ.

Diesel και ρεύμα – Η “χρυσή” τομή 
Πάμε στο υβριδικό σύστημα της Mercedes GLE Coupe 350 de, που συνδυάζει θερμικό μοτέρ χωρητικότητας 1.993 κ.εκ. και ηλεκτροκινητήρα. H συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 197+136 ίππους και η μέγιστη ροπή την εντυπωσιακή τιμή των 750 Nm. Η κίνηση περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου σασμάν 9G-Tronic και το αμάξωμα των 2.730 κιλών είναι σε θέση να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα εντός 6,9 δλ. Η δε τελική ταχύτητα φτάνει στα 210 χλμ./ώρα. Την τροφοδοσία του ηλεκτρικού μοτέρ αναλαμβάνει μία μπαταρία χωρητικότητας 31,2 kWh, η οποία εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 94-109 χλμ. και κατανάλωση μόλις 0,6-0,8 λτ./100 χλμ. στα πρώτα 100 χλμ. Εμείς στη διάρκεια της δοκιμής διαπιστώσαμε ότι τα 95 χλμ. στην πόλη είναι μία εφικτή τιμή, ενώ η κατανάλωση στα πρώτα 100 χλμ. δεν θα ξεπεράσει τα 1,5 λτ. σε μεικτές συνθήκες. Μόλις η μπαταρία αδειάσει, ωστόσο, θα δείτε την κατανάλωση να αυξάνεται κοντά στα 8,5 λτ./100 χλμ. (ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο με 130 χλμ./ώρα).

Για τη φόρτιση στο οικιακό δίκτυο εναλλασσόμενου ρεύματος ή στο τριφασικό wallbox περιλαμβάνεται ένας φορτιστής 11 kW ως βασικός εξοπλισμός, ενώ, προαιρετικά, προσφέρεται ένας ταχυφορτιστής συνεχούς ρεύματος 60 kW. Πρακτικά, με ένα οικιακό wallbox χρειάζονται λίγες ώρες για την φόρτιση, συνεπώς οι καθημερινές μετακινήσεις είναι εφικτό να γίνονται αποκλειστικά με ρεύμα, χωρίς να χρειάζεται φόρτιση κάθε μέρα (αν γίνονται περίπου 50 χλμ. ημερησίως).

Στην πράξη: Ταξίδια σε άλλη διάσταση!
Έχοντας πλέον μία “σφαιρική” εικόνα για την Mercedes GLE, έφτασε η ώρα του απολογισμού και θα σταθούμε περισσότερο στο υβριδικό της σύστημα. Κακά τα ψέματα, μέσα στην πόλη η κατάσταση πίσω από το τιμόνι της GLE δεν είναι και η πιο ιδανική. Οι διαστάσεις της απαιτούν εξοικείωση και “λεπτούς” χειρισμούς, ενώ η ορατότητα προς τα πίσω είναι περιορισμένη λόγω της σχεδίασης του πίσω παρμπρίζ. Παρ’ όλα αυτά, η μεγάλη αυτονομία της μπαταρίας εξασφαλίζει ηλεκτρικές μετακινήσεις στο 100% των αστικών μετακινήσεων, δημιουργώντας απόλυτη ησυχία και ηρεμία στην καμπίνα. Μόλις ο οδηγός εγκαταλείψει την πόλη, θα κάνει την εμφάνισή του το diesel μοτέρ, το οποίο λόγω της κορυφαίας ηχομόνωσης δεν θα επηρεάσει καθόλου το κυριολεκτικά “ατσαλάκωτο” ταξίδι. Με το κιβώτιο 9 σχέσεων, η GLE 350 de θα κινηθεί στα 130 χλμ./ώρα με μόλις λιγότερες από 2.000 σ.α.λ. συμβάλλοντας στη διατήρηση της κατανάλωσης σε χαμηλά επίπεδα. Η αίσθηση που αφήνει στον οδηγό είναι στιβαρή, ενώ τα εκπληκτικά φρένα και η AIRMATIC ανάρτηση κάνουν το ομολογουμένως μεγάλο βάρος να εξαφανίζεται. Το τιμόνι στο “Normal Mode” είναι σχετικά ελαφρύ, πράγμα που διορθώνεται στο Sport ή στον Individual (με την κατάλληλη ρύθμιση). Αξίζει να αναφέρουμε ότι το γερμανικό SUV θα κινηθεί και απροβλημάτιστα σε εκτός δρόμου διαδρομές, μιας και είναι εφικτή η αύξηση της απόστασης από το έδαφος. Επίσης, υπάρχει και η “έξυπνη” κάμερα που προβάλλει την κατάσταση που επικρατεί ανάμεσα στους εμπρός τροχούς, προκειμένου ο οδηγός να γνωρίζει με ακρίβεια τι συμβαίνει μπροστά του.

Στο ταμείο
Η τιμή της νέας Mercedes GLE Coupe ξεκινά στην Ελλάδα από τα 111.415 ευρώ, ενώ για την απόκτηση της έκδοσης δοκιμή με το Plug-In υβριδικό σύστημα που συνδυάζει diesel κινητήρα και ηλεκτρικό μοτέρ η τιμή εκκίνησης ορίζεται στα 118.350 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.