Η έλευση του κινεζικού κολοσσού BYD στην Ευρώπη δεν είναι κάτι το καινούριο. Μάλιστα, όπως πρόσφατα σας ενημερώσαμε (δείτε περισσότερα εδώ), η συγκεκριμένη εταιρεία πλέον θα βρίσκεται κάτω από την “ομπρέλα” του ομίλου Σφακιανάκης στην Ελλάδ. Τη νέα εποχή της BYD στη Γηραιά Ήπειρο σηματοδοτεί και η “μεγάλη απόβαση” του Explorer No. 1. Τι είναι το Explorer No. 1; Το πρώτο πλοίο της εταιρείας! Ναι καλά καταλάβατε, οι Κινέζοι θα έχουν το δικό τους πλοίο για μεταφορές των οχημάτων τους στην Ευρώπη.
Δείτε επίσης: Το πρώτο ιαπωνικό μοντέλο που “καίει” υδρογόνο αλλά μπαίνει και στην πρίζα
Η πρώτη “απόβαση” του πλοίου των 200 μέτρων στην Ευρώπη έγινε στο λιμάνι του Bremerhaven της Γερμανίας την περασμένη Τρίτη (27/2), εκεί όπου παραδόθηκαν 3.000 αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα της εταιρείας (συνολική χωρητικότητα 7.000 αυτοκίνητα). To ταξίδι θα συνεχιστεί με επόμενη στάση το Zeebrugge στο Βέλγιο και έπειτα θα επιστρέψει στην Κίνα. Σύμφωνα με την κινέζικη εταιρεία, σε πρώτη φάση θα δημιουργηθεί ένας στόλος οκτώ Ro/Ro πλοίων μεταφοράς αυτοκινήτων.
“Φουντώνει” ο ανταγωνισμός για την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία
Μπορεί η γκάμα αυτοκινήτων της BYD να γίνεται αυτό το διάστημα γνωστή στην Ελλάδα, αλλά η εταιρεία μόνο τυχαία δεν είναι. Πρόκειται για έναν κολοσσό που φέτος κατάφερε για πρώτη φορά να μπει στο Top-10 των εταιρειών παγκοσμίως βάσει πωλήσεων. Ταυτόχρονα, το 2023, για δεύτερη χρονιά αναδείχθηκε No.1 στις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε παγκόσμιο επίπεδο, ξεπερνώντας τον στόχο των 3 εκατ. οχημάτων. Κάτι τέτοιο μεταφράζεται σε αύξηση κατά 61,9% συγκριτικά με το 2022. Ακόμα πιο απίστευτα είναι τα στοιχεία που αφορούν στις εξαγωγές της εταιρείας, εκεί όπου καταγράφηκε απίστευτη ετήσια αύξηση κατά 334,2%.
Full επίθεση στην Ευρώπη
Εννοείται πως η κινέζικη εταιρεία επιθυμεί να κάνει αίσθηση κατά την είσοδό της στην Ευρώπη, γι’ αυτό και θα είναι ο επίσημο μεγάλος χορηγός του Euro 2024 που θα λάβει χώρα σε δέκα γήπεδα της Γερμανίας από τις 14 Ιουνίου έως τις 14 Ιουλίου 2024. Με αυτόν τον τρόπο έρχεται BYD να αντικαταστήσει την Volkswagen ως συνεργάτης της UEFA. Η εταιρεία με έδρα το Βόλφσμπουργκ έχει αποφασίσει να μην επεκτείνει το συμβόλαιο χορηγίας για λόγους κόστους, καθώς αυτή τη στιγμή εφαρμόζει ένα πρόγραμμα περικοπής δισεκατομμυρίων.