Τα Ford Fiesta EcoBoost Hybrid και Focus EcoBoost Hybrid, θα είναι οι νέες προσθήκες στην γκάμα της μάρκας και θα βασίζονται σε μία προηγμένη, ήπια υβριδική αρχιτεκτονική, ειδικά προσαρμοσμένη σε αυτά.
Συγκεκριμένα θα εφοδιάζονται με μία μίζα/γεννήτρια που με κίνηση μέσω ιμάντα αντικαθιστά τον κλασσικό εναλλάκτη, επιτρέποντας την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα, σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.
Το σύστημα αυτό λειτουργεί και σαν μοτέρ χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.
Έτσι, οι υβριδικές εκδόσεις των Ford Fiesta και Ford Focus, οι οποίες θα κυκλοφορήσουν το 2020, θα έχουν να επιδείξουν βελτιωμένες επιδόσεις, καλύτερη απόκριση, ειδικά στις χαμηλότερες στροφές και φυσικά βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου (από 4,9 λίτρα/100 χλμ. για το Fiesta και από 4,7 για το Focus).
Μάλιστα, οι μηχανικοί της Ford αύξησαν την ισχύ του 1.0 λτ. EcoBoost κινητήρα με τη χρήση ενός μεγαλύτερου υπερσυμπιεστή, περιορίζοντας έτσι την υστέρηση στην απόκριση (turbo-lag).
Να θυμίσουμε σε αυτό το σημείο πως η Ford έχει ήδη ανακοινώσει ότι όλα τα νέα μοντέλα της ή νέες εκδόσεις αυτών, που λανσαρίστηκαν από το νέο Focus και μετά, θα περιλαμβάνουν στο μέλλον μία ή περισσότερες εξηλεκτρισμένες προτάσεις. Έτσι, από το Fiesta έως και το Transit, θα προσφέρονται ήπιες υβριδικές (mild-hybrid), πλήρως υβριδικές (full-hybrid), plug-in υβριδικές ή αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις με μπαταρία.