Το Cupra Tavascan δοκιμάζεται στους -35 βαθμούς Κελσίου

Στη μακρινή και παγωμένη Λαπωνία βρέθηκε το νέο Cupra Tavascan για δοκιμές, με τον μοντέλο της ισπανικής εταιρείας να έχει στον τιμόνι του αγωνιζόμενο Lucas di Grassi.
licas di grassi και cupra tavacan στη Λαπωνία

Η Λαπωνία είναι ένας σημαντικός προορισμός για όλους τους κατασκευαστές που πραγματοποιούν δοκιμές εξέλιξης σε ακραίες συνθήκες και η Cupra δεν αποτελεί εξαίρεση.

Διαβάστε επίσης: Κερδοφορία ρεκόρ το 2023 για τη Seat

Και τα νέα μοντέλα της Cupra δοκιμάζονται στις αφιλόξενες συνθήκες της Λαπωνίας πριν λανσαριστούν στην αγορά, προκειμένου να επιδοθούν σε ακραία τεστ και να διασφαλίσουν τη μέγιστη δυνατή απόδοση.

Το τελευταίο μοντέλο που βρέθηκε στους παγωμένους δρόμους της Β. Ευρώπης ήταν το νέο Tavascan, με οδηγό πίσω από το τιμόνι τον Βραζιλιάνο Lucas di Grassi,
οδηγό αγώνων της ABT Cupra Formula E και πρεσβευτή της μάρκας. Ο di Grassi ένιωσε από πρώτο χέρι πως είναι να οδηγεί κανείς το αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε παγωμένες επιφάνειες και χιονισμένες διαδρομές.

Διαβάστε επίσης: Cupra και FC Barcelona θα συνεχίσουν να “παίζουν μπάλα” μαζί

“Έχω οδηγήσει σε όλο τον κόσμο, αλλά αυτή ήταν η πρώτη φορά που οδήγησα σε ακραίες, παγωμένες συνθήκες.”, δήλωσε σχετικά ο Βραζιλιάνος και αυτή ήταν μια πρόκληση που δεν δίστασε να αποδεχτεί, ενώ ήταν η πρώτη του φορά πίσω από το τιμόνι του ηλεκτρικού Tavascan.

Το CUPRA Tavascan εκτέθηκε σε σκληρές καιρικές συνθήκες σε μια περιοχή όπου η θερμοκρασία μπορεί να πέσει κάτω από μείον 35 βαθμούς Κελσίου. Οι ακραίες συνθήκες βοήθησαν τους μηχανικούς της ισπανικής εταιρείας να δουν μέχρι που μπορεί να φτάσει το 100% ηλεκτρικό SUV.

Ο di Grassi βοήθησε επίσης του μηχανικούς να ολοκληρώσουν αρκετά τεστ, ξεκινώντας με τη δοκιμή φρένων, συνδυάζοντας μια ασφάλτινη και παγωμένη επιφάνεια, όπου αξιολόγησαν το κράτημα και τον έλεγχο του αυτοκινήτου.

Περισσότεροι από 100 μηχανικοί του τμήματος Έρευνας και Εξέλιξης ανταπεξέρχονται σε αυτή τη δύσκολη δοκιμασία να συμπληρώσουν πάνω από 1,000 ώρες δοκιμών, από τον Νοέμβριο μέχρι τον Μάρτιο. Ανάμεσα σε αυτούς ήταν και ο αντιπρόεδρος R&D, Dr. Werner Tietz, όπου επέβλεπε ο ίδιος την εξέλιξη του Tavascan.

To αυτοκίνητο υποβλήθηκε σε εκατοντάδες απαιτητικά τεστ, όπως αυτό της αντοχής, όπου πρέπει να καλύψει 30.000 χλμ., μέρα νύχτα, για να φανεί η συμπεριφορά του σε διαφορετικές επιφάνειες και να αξιοποιηθεί η απόδοσή του.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η αντιπροσωπεία της Omoda & Jaecoo δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να δει από κοντά το plug-in υβριδικό Jaecoo 7 SHS-P χωρίς να επισκεφτεί κάποια...
Μπορεί να μην βρίσκονται στις κορυφαίες θέσεις, αλλά αυτές οι εταιρείες καταγράφουν την μεγαλύτερη αύξηση μέσα στο 2025......
Το σκληροτράχηλο pick up με το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης κατάφερε να αποσπάσει μία ακόμη διεθνή διάκριση....
Η κινέζικη εταιρεία ήρθε στην ελληνική αγορά και παρουσιάζει το πρώτο μοντέλο που θα φέρει στην Ελλάδα, σε έναν πολύ δημοφιλή προορισμό....
Ένα μοντέλο ξεχώρισε από την οργάνωση Automotive Researchers and Journalists Conference of Japan και πήρε το Ειδικό Βραβείο “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026”....
Το υβριδικό B-SUV της κινέζικης εταιρείας ξεχώρισε στην ελληνική αγορά από την επιτροπή του θεσμού “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026” και είναι υποψήφιο για τον τίτλο....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής