Δοκιμάζουμε το ηλεκτρικό που διακρίθηκε με τον τίτλο του Παγκόσμιου Αυτοκινήτου

Το μοντέλο που διακρίθηκε σε παγκόσμιο επίπεδο! Το δοκιμάζουμε στην τετρακίνητη έκδοση των 325 ίππων, δείτε τις εντυπώσεις μας και την πραγματική αυτονομία!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Hyundai Ioniq 6

Το Hyundai Ioniq 6 ήταν ένα αυτοκίνητο που πολυσυζητήθηκε την χρονιά που μας πέρασε λόγω της άκρως φουτουριστικής του σχεδίασης, αλλά και της κορυφαίας αεροδυναμικής συμπεριφοράς (μόλις 0,21 Cd). Έτσι, κατάφερε να διακριθεί με το καλημέρα, “κατακτώντας” το βραβείο του Παγκόσμιου Αυτοκινήτου της Χρονιάς για το 2023. Τώρα, έφτασε η στιγμή να το δοκιμάσουμε στην κορυφαία έκδοση, δηλαδή την τετρακίνητη με τους δύο ηλεκτροκινητήρες και την συνδυαστική ισχύ 325 ίππων.

Ξεκινάμε από την εξωτερική εμφάνιση, η οποία “τραβά” όλα τα βλέμματα στο δρόμο! Στο εμπρός τμήμα την παράσταση “κλέβουν” οι προβολείς τεχνολογίας Intelligent Front-Lighting System (IFS). Διαθέτουν τεχνολογία Matrix Beam LED που προσαρμόζεται αυτόματα στις οδικές συνθήκες, μεγιστοποιώντας τη χρήση της μεγάλης σκάλας χωρίς τον κίνδυνο
να ενοχλεί τους αντίθετα ερχόμενους οδηγούς. Συνεχίζοντας προς το πλάι, βλέπουμε τις κρυφές χειρολαβές που συμβάλλουν στην κορυφαία αεροδυναμική, αλλά και τους εντυπωσιακούς τροχούς μεγέθους 20 ιντσών. Το πιο εντυπωσιακό τμήμα βέβαια, είναι το πίσω, εκεί όπου το αμάξωμα δημιουργεί μία fastback αισθητική. Όσο για την διπλή αεροτομή, σίγουρα στη θέα της πολλοί θα θυμηθούν Porsche του παρελθόντος. Όπως εμπρός, έτσι και πίσω, τα φώτα είναι εντυπωσιακά με την LED λωρίδα δημιουργεί μία εντυπωσιακή εικόνα το βράδυ. Το νέο μοντέλο της κορεάτικης εταιρείας αξιοποιεί την πλατφόρμα E-GMP παρέχοντας ένα εξαιρετικά μακρύ μεταξόνιο 2.950 χλστ. Αναφορικά με τις διαστάσεις, το συνολικό μήκος αγγίζει τα 4.855 χλστ., το πλάτος τα 1.880 και ύψος 1.495 χλστ.


Εσωτερικό: Ευρύχωρο και άκρως ψηφιακό
Το εσωτερικό του Ioniq 6 είναι ειδικά σχεδιασμένο για να χρησιμεύσει σύμφωνα με τη Hyundai ως ένα άνετο και εξατομικευμένο καταφύγιο. Ο ατμοσφαιρικός φωτισμός (Dual Color Ambient Lighting) επιτρέπει στον οδηγό να προσαρμόσει την εμφάνιση και την αίσθηση της εσωτερικής καμπίνας επιλέγοντας από ένα φάσμα 64 χρωμάτων και έξι προεπιλεγμένων θεμάτων. Η λειτουργία Speed ​​Sync Lighting προσθέτει συναίσθημα στην οδηγική εμπειρία αλλάζοντας τη φωτεινότητα του εσωτερικού φωτισμού με βάση την ταχύτητα του οχήματος. Αναφορικά με το ψηφιακό περιβάλλον, το Ioniq 6 ενσωματώνει οθόνη αφής 12 ιντσών και μία οθόνη ίδιας διάστασης σε ρόλο πίνακα οργάνων πίσω από το τιμόνι. Θετικές εντυπώσεις αφήνει το ηλεκτρικό μοντέλο και όσον αφορά στους χώρους, με την καμπίνα να είναι σε θέση να “φιλοξενήσει” άνετα τέσσερις επιβάτες, ενώ αρκετές είναι και οι θήκες για μικροαντικέιμενα. Όσο για τον διαθέσιμο όγκο αποσκευών, αυτός αγγίζει τα 401 λτ., ενώ στο εμπρός τμήμα υπάρχει δεύτερος χώρος (frunk) που αγγίζει τα 45 λτ.

Αυτονομία που ξεπερνά τα 500 χλμ.
Όπως αναφέραμε και στην εισαγωγή, στα χέρια μας βρέθηκε η ισχυρή έκδοση του Hyundai Ioniq 6, η οποία εξοπλίζεται αποκλειστικά με την μεγάλη μπαταρία. Το κορεάτικο μοντέλο κινείται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, τα οποία αποδίδουν συνδυαστικά 325 ίππους και 605 Nm ροπής. Κάπως έτσι, το αμάξωμα των 2.020 κιλών είναι σε θέση να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα εντός 5,1 δλ. Η δε τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 185 χλμ./ώρα. Πάμε και στην πηγή τροφοδοσίας, την μπαταρία με χωρητικότητα 77 kWh, η οποία στην διάρκεια της δοκιμής απέδειξε ότι τα 500 χλμ. αυτονομίας είναι ένας άκρως ρεαλιστικός αριθμός σε μεικτές συνθήκες (η εταιρεία ανακοινώνει 583 για τα αυτοκίνητα με ζάντες 18″ και 519 χλμ. αν επιλεχθούν οι μεγαλύτερες ζάντες 20 ιντσών). Κατά τη διάρκεια της δοκιμής είδαμε την μέση κατανάλωση να διαμορφώνεται στις 17,2 kWh/100 χλμ. (16,9 ανακοινώνει η εταιρεία).

Όσον αφορά τώρα στην φόρτιση της μπαταρίας, οι χρόνοι ποικίλουν ανάλογα με την εξωτερική πηγή που θα χρησιμοποιήσει ο χρήστης. Το αυτοκίνητο δέχεται μέγιστη ισχύ φόρτισης που αγγίζει τα 350 kW και σε αυτή την περίπτωση μόλις 18 λεπτά αρκούν για πλήρωση από 10 έως 80%. Στους περισσότερους φορτιστές που θα συναντήσετε στον ελληνικό αυτοκινητόδρομο (50 kW), απαιτούνται 73 λεπτά για πλήρωση από 10 έως 80%, ενώ σε οικιακό wallbox 11 kW θα χρειαστείτε 7 ώρες και 10 λεπτά. Τώρα στην περίπτωση του “παραδοσιακού” σούκο, εκεί θα παρκάρετε και θα περιμένετε… περίπου 37 ώρες!

Στην πράξη: Οικονομία και επιδόσεις… “εις σάρκα μίαν”
Το Hyundai Ioniq 6 απέδειξε ότι καταφέρνει με έναν εξαιρετικό τρόπο να ενώνει δύο διαφορετικούς κόσμους της οδήγησης. Από την μία πλευρά, απολαύσαμε άνετες και αθόρυβες μετακινήσεις σε αστικό περιβάλλον. Σε αυτές τις συνθήκες, το κορεάτικο μοντέλο έδειξε την “πράσινη” φιλοσοφία του, με την κατανάλωση ενέργειας να διαμορφώνεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα, ειδικά με ενεργοποιημένο το ECO Mode και το One Pedal drive που απαιτεί χρήση του πεντάλ φρένου σε ελάχιστες περιπτώσεις. Η κορυφαία αεροδυναμική προσφέρει εξαιρετική διαχείριση της ενέργειας, ακόμα και στον αυτοκινητόδρομο. Από την άλλη, μόλις ο οδηγός το θελήσει, το Ioniq 6 μετατρέπεται σε ένα αθόρυβο μηχάνημα πίστας, με τους ηλεκτροκινητήρες να παρέχουν “ατελείωτη” ροπή ακαριαία. Η ανάρτηση με υλοποίηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω διαχειρίζεται εκπληκτικά το βάρος του αμαξώματος και τα ελαστικά προσφέρουν αστείρευτη πρόσφυση. Τα φρένα αποδείχθηκαν επίσης ισχυρά, αν και το πεντάλ δεν προσφέρει καλή αίσθηση. Το ίδιο ισχύει και για το τιμόνι, το οποίο ακόμα και στο Sport Mode δεν διακρίνεται για την πληροφόρηση που παρέχει στον οδηγό.

Στο ταμείο
Η τιμή του τετρακίνητου Hyundai Ioniq 6 με τους 325 ίππους ξεκινά στην Ελλάδα από τα 58.490 στην έκδοση Premium. Για την πιο πλούσια, όπως αυτή της δοκιμής, το ποσό αυξάνεται στα 63.790 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.