Ένα ακόμη μικρό φρεσκάρισμα δέχεται η BMW M3 και στις δύο εκδόσεις της (Sedan και Touring) με τους Βαυαρούς να προχωρούν σε κάποιες πολύ μικρές σχεδιαστικές αλλαγές στη σχεδίαση του εμβληματικού τους μοντέλου, οι οποίες συνοδεύονται από αναβάθμιση του λειτουργικού και του multimedia του σπορ μοντέλου τους αλλά και περισσότερη ισχύ για τις κορυφαίες εκδόσεις.
Διαβάστε επίσης: Η BMW XM “συναντά” την υψηλή ραπτική και τη… Naomi Campbell!
Συγκεκριμένα η BMW M3 φέρει πλέον ανασχεδιασμένα ως προς το εσωτερικό τους φωτιστικά σώματα τα οποία συνδυάζουν πλέον τη μεσαία και τη μεγάλη σκάλα σε μία ενιαία μονάδα, ενώ χαρακτηριστική είναι και η κατακόρυφη διάταξη των LED, την οποία βλέπουμε πλέον και σε άλλα μοντέλα των Βαυαρών.
Αυτή είναι και η μοναδική σχεδιαστική εξωτερική αλλαγή σε σχέση με τη M3 που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα, με την “δράση” να συνεχίζεται στην καμπίνα της M3. Εκεί βλέπουμε ένα νέο τιμόνι τριών ακτίνων, επίπεδο στο κάτω μέρος του, αλλά και νέα χειριστήρια για τον κλιματισμό που περιορίζουν ακόμη περισσότερο τα φυσικά κουμπιά.
Διαβάστε επίσης: Εξαψήφιο ποσό για την πανέμορφη BMW M3 E46 με μόλις 46.600 χλμ.
Οι νέες εκδόσεις της BMW M3 υιοθετούν επίσης την τελευταία γενιά του συστήματος απεικόνισης και ελέγχου/λειτουργίας iDrive που βασίζεται στο λειτουργικό σύστημα των Βαυαρών Operating System 8.5.
Σύμφωνα με την BMW, με την υψηλής ανάλυσης κυρτή οθόνη Curved Display που είναι στραμμένη προς τον οδηγό και τον αναβαθμισμένο Personal Assistant, η αλληλεπίδραση μεταξύ οδηγού και αυτοκινήτου βασίζεται καθαρά στον χειρισμό μέσω του ελέγχου αφής και της φυσικής γλώσσας.
Ο οδηγός πληροφορείται από οθόνη με διαγώνιο στις 12,3 ίντσες, ενώ η οθόνη αφής βρίσκεται στις 14,9 ίντσες. Προαιρετικά, διατίθεται το BMW Head-Up Display που προβάλλει πληροφορίες σχετικές με την οδήγηση – συμπεριλαμβανομένου ενός πολύχρωμου στροφόμετρου, των Shift Lights και του M View – στο παρμπρίζ και σε αποκλειστικά “M” γραφικά.
Παράλληλα, ο στάνταρ εσωτερικός φωτισμός περιλαμβάνει τώρα και περιμετρικό φωτισμό ενσωματωμένο στην επένδυση γύρω από τους κεντρικούς αεραγωγούς με επιλογή μεταξύ εννέα διαφορετικών χρωμάτων.
Αναφορικά με τον εν δειρά εξακύλινδρο κινητήρα των τριών λίτρων και δύο υπερσυμπιεστών οι άνθρωποι της BMW αύξησαν ακόμη περισσότερο την απόδοσή του στις κορυφαίες 4κίνητες εκδόσεις Competition. Η μέγιστη ισχύς φτάνει πλέον τους 530 ίππους και έχει αυξηθεί κατά 20 έναντι του υπάρχοντος μοντέλου, ενώ αυξημένη παρουσιάζεται και η ροπή στα 650 Nm, τα οποία αποδίδονται σταθερά μεταξύ 2.750 και 5.730 σ.α.λ.
Η BMW M3 Competition Sedan με M xDrive χρειάζεται μόλις 3,5 δεύτερα για να ολοκληρώσει τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα με την Touring να προσθέτει ένα δέκατο του δευτερολέπτου, ενώ ακόμη πιο εντυπωσιακός είναι βελτιωμένος κατά μισό δευτερόλεπτο χρόνος για τα 0-200 χλμ./ώρα: 11,8 δεύτερα για τη Sedan και 12,4 για την Touring.
Η τελική σε όλες τις εκδόσεις της M3 περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα και μπορεί να φτάσει έως τα 290 χλμ./ώρα με την επιλογή του προαιρετικού πακέτου M Driver. Το Στάνταρ κιβώτιο σε όλες τις εκδόσεις είναι το αυτόματο 8τάχυτο M Steptronic, ενώ προαιρετικά είναι διαθέσιμο χειροκίνητο εξάρι για την “απλή” πισωκίνητη M3 των 480 ίππων, με την απόδοση στην πισωκίνηση M3 Competition να βρίσκεται στους 510 ίππους.
Όλες οι εκδόσεις της νέας M3 Sedan και Touring θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του BMW Group στο Μόναχο και θα λανσαριστούν σε όλο τον κόσμο έπειτα από την έναρξη της παραγωγής που θα ξεκινήσει σταδιακά από τον ερχόμενο Ιούλιο.