“Σταθμός” στην ιστορία της – Αυτή είναι η πρώτη υβριδική Porsche 911

Η Porsche 911 ανανεώθηκε και για πρώτη φορά έρχεται και ως εξηλεκτρισμένη. Ας γνωρίσουμε το πρώτο υβριδικό σύστημα στην ιστορία της...
Porsche 911

Η Porsche 911 ανανεώθηκε και για πρώτη φορά απέκτησε έκδοση παραγωγής που εξοπλίζεται με υβριδικό σύστημα. Αναμφισβήτητα μία στιγμή “σταθμός” στην μακρά ιστορία του μοντέλου. Πάμε να την γνωρίσουμε πιο αναλυτικά, δίνοντας έμφαση ασφαλώς στην έκδοση με το T-Hybrid σύστημα.

Δείτε επίσης: Το υβριδικό SUV με αυτονομία… diesel – 900 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα!

Η υβριδική έκδοση του μοντέλου ονομάζεται Porsche 911 Carrera GTS και την “καρδιά” της αποτελεί ένας νέος κινητήρας boxer 3,6 λίτρων. Το συγκεκριμένο μοτέρ δέχθηκε μία αύξηση τόσο στη διαδρομή, όσο και στη διάμετρο των εμβόλων, κερδίζοντας 0,6 λίτρα σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Ο κινητήρας διαθέτει επίσης έλεγχο εκκεντροφόρου VarioCam και διατηρεί την ιδανική αναλογία μίγματος καυσίμου και αέρα σε ολόκληρο τον χάρτη λειτουργίας.

Το ελαφρύ και ισχυρό σύστημα T-Hybrid διαθέτει έναν πρόσφατα αναπτυγμένο ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή καυσαερίων. Ο ηλεκτροκινητήρας στον υπερσυμπιεστή καυσαερίων λειτουργεί και ως γεννήτρια, ενώ η ισχύς του αγγίζει τους 15 ίππους. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης περιλαμβάνει επίσης έναν σύγχρονο κινητήρα μόνιμου μαγνήτη ενσωματωμένο στο νέο κιβώτιο οκτώ σχέσεων διπλού συμπλέκτη (PDK).

Ακόμη και στο ρελαντί, υποστηρίζει τον κινητήρα boxer με επιπλέον ροπή κίνησης έως και 150 Nm και παρέχει ώθηση ισχύος έως και 40 kW. Η Porsche συνδυάζει και τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες με μια ελαφριά και συμπαγή μπαταρία υψηλής τάσης. Αντιστοιχεί σε μέγεθος και βάρος σε μια συμβατική μπαταρία εκκίνησης 12 volt, αλλά αποθηκεύει έως και 1,9 kWh.

Συνδυαστική ισχύς 541 ίππων και 0-100 χλμ./ώρα σε 3,0 δλ.
Συνολικά, η ισχύς του συστήματος είναι 541 ίπποι και 610 Nm ροπής. Η αύξηση ισχύος σε σχέση με τον προκάτοχο είναι 61 ίπποι, ενώ η νέα 911 Carrera GTS κερδίζει επίσης το απερχόμενο μοντέλο και στην επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα που ολοκληρώνεται σε μόλις 3,0 δλ. Η δε τελική ταχύτητα φτάνει στα 312 χλμ./ώρα. Σημαντικό είναι επίσης ότι η αύξηση του βάρους σε σχέση με τον προκάτοχο είναι μόλις 50 κιλά.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

O Keanu Reeves είχε τον τρόπο να "συστήσει" στα supercars τη λέξη "πρακτικότητα"! Όταν κουβαλούσε το χριστουγεννιάτικο δέντρο με την δική του Porsche......
Η Cayenne περνά στην ηλεκτρική εποχή με την παρουσίαση του νέου SUV που είναι το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής στην ιστορία της Porsche....
Δύο δεκαετίες πριν, όταν η Porsche Cayenne "γνώριζε" εμπορική επιτυχία επί ελληνικού εδάφους. Πάμε να δούμε ποια ήταν η τιμή της στην χώρα μας!...
Ο γερμανικός όμιλος κατέγραψε αύξηση στις πωλήσεις του στο 9μηνο με εντυπωσιακή άνοδο στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα του που έφτασε το 78% στην Ευρώπη....
Αν έχεις μπει σε Porsche, τότε θα ξέρεις πως ο διακόπτης της μίζας για το κλειδί είναι στo ταμπλό, αριστερά του τιμονιού. Και υπάρχει λογική...
Η Porsche 911 "μπαίνει" στην υβριδική εποχή! Ο Μάνος Στεφανής οδήγησε την ανανεωμένη 992.2 στους δρόμους της Κρήτης......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

FIAT Grande Panda

Το φθηνότερο FIAT με αυτόματο κιβώτιο – Αυτοκίνητο της Χρονιάς με 20.800 ευρώ

euro-ncap-mercedes-benz-cla

Το ασφαλέστερο αυτοκίνητο για το 2025 – 5άστερο “αστέρι” με 49.550 ευρώ στην Ελλάδα

αλυσίδες

Χειμερινά ελαστικά, χιονοκουβέρτες ή αλυσίδες;