To VW ID.7 είναι η ηλεκτρική ναυαρχίδα του γερμανικού κολοσσού και δείχνει ήδη τα δόντια της στον ανταγωνισμό με την κορυφαία διάκριση που πέτυχε στις δοκιμές της παγκοσμίως γνωστής γερμανικής λέσχης Allgemeiner Deutscher Automobil-Club (ADAC).
Ειδικότερα, το αμιγώς ηλεκτρικό ID.7 έγινε το πρώτο αυτοκίνητο που πέτυχε μέσο όρο βαθμολογίας 1,5 και, συνεπώς, συνολική βαθμολογία “πολύ καλό” στην ανεξάρτητη δοκιμή που διεξήχθη από τους μηχανικούς της μεγαλύτερης αυτοκινητιστικής λέσχης της Ευρώπης.
Κάθε χρόνο, οι εμπειρογνώμονες ADAC αξιολογούν περίπου 100 αυτοκίνητα, δοκιμάζοντάς τα με βάση περισσότερα από 350 κριτήρια σε επτά κύριες κατηγορίες. Το ID.7 έλαβε ιδιαίτερα υψηλή βαθμολογία στις κατηγορίες κινητήρας/κίνηση (1,0), ασφάλεια (1,1), περιβάλλον/οικολογικός έλεγχος (1,2) και άνεση (1,5).
Διαβάστε επίσης: Euro NCAP – Νέες δοκιμές για 8 μικρά επαγγελματικά van
Το ηλεκτρικό liftback εντυπωσίασε και στις άλλες κύριες κατηγορίες που συνέβαλαν στη συνολική βαθμολογία: Για παράδειγμα, οι τομείς των οδηγικών χαρακτηριστικών (2,1), του αμαξώματος/χώρου αποσκευών (2,3) και του εσωτερικού (2,4) αξιολογήθηκαν ως “καλοί”.
Δεδομένου ότι οι δύο κατηγορίες του περιβάλλοντος/οικολογικού ελέγχου και της ασφάλειας έχουν τη μεγαλύτερη βαρύτητα, η συνολική βαθμολογία του ID.7 διαμορφώθηκε στο 1,5, με αποτέλεσμα την ιστορική συνολική αξιολόγηση του “πολύ καλό”.
Η δοκιμή της ADAC πραγματοποιήθηκε με ένα VW ID.7 Pro με ισχύ 286 ίππων. Το συγκεκριμένο μοντέλο κατανάλωσε κατά μέσο όρο 18,1 kWh/100 χλμ. στη συνδυασμένη μέτρηση του ADAC Ecotest (συμπεριλαμβανομένων και των απωλειών κατά τη φόρτισή του), και αναδείχθηκε ως ένα από τα πιο οικονομικά μοντέλα της μεσαίας κατηγορίας.
Έτσι βαθμολογήθηκε με 0,7 για την υποκατηγορία “Κατανάλωση/CO2” και κατά συνέπεια έλαβε αξιολόγηση πέντε αστέρων στο Ecotest, το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της δοκιμής αυτοκινήτων του ADAC για περισσότερα από 20 χρόνια.