Το Peugeot 3008 είναι ένα από τα πιο δημοφιλή SUV στην ελληνική αγορά και μέσα στους πρώτους πέντε μήνες της χρονιάς έχει καταφέρει να βρεθεί στην τέταρτη θέση των C-SUV. Τώρα, η νέα του γενιά ξεκινά την εμπορική της πορεία και έφτασε η ώρα να μάθουμε πόσο κοστίζει.
Δείτε επίσης: To best seller B-SUV της Ευρώπης – Πως να το αποκτήσετε με 218 ευρώ το μήνα
Στη βάση των κινητήρων με τους οποίους είναι διαθέσιμο το νέο Peugeot 3008 βρίσκεται το νέο ήπια υβριδικό σύνολο. Έχει επίκεντρο τον αναβαθμισμένο PureTech των 1,2 λίτρων και 136 ίππων με το ηλεκτρικό μοτέρ να έχει ενσωματωθεί στο αυτόματο 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Η απόδοση του συστήματος ανέρχεται στους 136 ίππους και τα 230 Nm ροπής και προσφέρει 0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δευτερόλεπτα με την τελική να φτάνει τα 201 χλμ./ώρα.
Plug-In Hybrid με 195 ίππους
Ακολουθεί το plug-in υβριδικό σύνολο, το οποίο συνδυάζει 4κύλινδρο κινητήρα 150 ίππων και ηλεκτρικό μοτέρ 125 ίππων με τη συνδυασμένη απόδοση να φτάνει τους 195 ίππους. Η μπαταρία του συστήματος έχει ενεργειακή χωρητικότητα 17,9 kWh και σύμφωνα με την Peugeot μπορεί να προσφέρει μέση ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει έως και τα 87 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP, ενώ μπορεί να ξεπεράσει τα 100 χιλιόμετρα στον αστικό κύκλο.
Το plug-in υβριδικό 3008 που φέρει κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων χρειάζεται 7,8 δλ. για να ολοκληρώσει τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 220 χλμ./ώρα. Για τα πρώτα 100 χιλιόμετρα η κατανάλωση περιορίζεται στο 0,9 λτ. και οι εκπομπές CO2 στα 19 γρ./χλμ.
Αμιγώς ηλεκτρικό με 210 ίππους
Στην κορυφή της γκάμας από πλευράς περιβαλλοντικών επιδόσεων βρίσκεται προς το παρόν η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Peugeot 3008 με τον έναν ηλεκτρικό κινητήρα. Το μοτέρ αποδίδει 210 ίππους και έως 345 Nm ροπής και προσφέρει στο SUV της γαλλικής εταιρίας 0-100 χλμ./ώρα σε 8,8 δl. με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 170 χλμ./ώρα.
Η μπαταρία έχει ενεργειακή ωφέλιμη χωρητικότητα που φτάνει τα 73 kWh και η αυτονομία με αυτή φτάνει έως και τα 527 χλμ. στον συνδυασμένο κύκλο του WLTP, ενώ μπορεί να φτάσει έως και τα 656 χλμ. στον αστικό κύκλο με κατανάλωση 16,7 και 13,4 kWh αντίστοιχα.
Το νέο 3008 θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, ALLURE και GT, με 3 πακέτα προαιρετικού εξοπλισμού, για να είναι απλές οι επιλογές. Στον πίνακα που ακολουθεί μπορείτε να δείτε πως διαμορφώνονται οι τιμές του στην ελληνική αγορά: