Στον κόσμο της αυτοκίνησης έχουμε δει πολλά και διάφορα παράδοξα! Κάτι τέτοιο θα δούμε και στην προκειμένη περίπτωση, μιας και υπάρχει ένα αυτοκίνητο που είναι πιο αεροδυναμικό αν το αγοράσεις στην Ευρώπη, συγκριτικά με την αμερικάνικη αγορά. Πώς συμβαίνει αυτό; Πάμε να δούμε τι ακριβώς ισχύει!
Δείτε επίσης: Οι μάρκες που επιλέγουν οι Ευρωπαίοι – Ποια εταιρεία “σάρωσε” στο 5μηνο
Αναφερόμαστε στη νέα Porsche 911 GTS, την πρώτη υβριδική 911, όπως μπορείτε να δείτε πιο αναλυτικά εδώ, αλλά και στην προηγούμενη γενιά GTS (η πράσινη που βλέπετε πιο κάτω). Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει ενεργή αεροτομή στο πίσω μέρος, η οποία σηκώνεται σε πιο υψηλές ταχύτητες για να εξασφαλίσει καλύτερη κάθετη δύναμη. Επιλέγοντας το Eco Mode, η αεροτομή φτάνει στην πιο χαμηλή θέση, δίνοντας έμφαση στην οικονομία. Κάτι τέτοιο, ωστόσο, δεν ισχύει στην αγορά των Η.Π.Α., μιας και εκεί το αυτοκίνητο προσφέρεται χωρίς Eco Mode.
O λόγος πίσω από αυτό το παράδοξο
Οι άνθρωποι της Porsche επέλεξαν να διαφοροποιήσουν την κατώτατη θέση της πίσω ενεργής πτέρυγας διότι εμπόδιζε το φως του φρένου. Κάτι τέτοιο θα είχε κυρώσεις από την Ομοσπονδία Ασφάλειας Μηχανοκίνητων Οχημάτων (NHTSA).
Το αποτέλεσμα είναι πως η νέα Porsche 911 GTS έρχεται στην ευρωπαϊκή αγορά με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,27 την ώρα που η αντίστοιχη τιμή στην αγορά της Αμερικής είναι 0,29.