Dacia: Επιμένουν στο “value for money” οι Ρουμάνοι

Η Dacia έχει καταφέρει να κατακτήσει σημαντικές πρωτιές στις ευρωπαϊκές της πωλήσεις στηριζόμενη σε μια στρατηγική που αναδεικνύει τις προσιτές τιμές των μοντέλων της.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Σε ένα ευμετάβλητο περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από πληθωριστικές πιέσεις, τα αυτοκίνητα έχουν γίνει πιο ακριβά. Η Dacia έχει ξεκάθαρη στρατηγική για τους οδηγούς που αναζητούν οικονομικά προσιτά αυτοκίνητα, με μια ολοκληρωμένη γκάμα εκδόσεων που συμπληρώνει η μία την άλλη αλλά και τιμές που αντικατοπτρίζουν τις εξελίξεις και στον τομέα της παραγωγής της.

Διαβάστε επίσης: Το SUV που ξεκινά από τα 19.950 ευρώ. Πώς τα πήγε στις δοκιμές πρόσκρουσης

Η Dacia είναι ξεκάθαρα μια επιτυχημένη μάρκα μέσα στο Renault Group, με το 76% των πελατών της να προέρχονται από άλλες μάρκες. Σύμφωνα με τους Ρουμάνους, η πίστη στη μάρκα βρίσκεται στο επίκεντρο του επιχειρηματικού μοντέλου της Dacia, καθώς το 68% των ιδιοκτητών που αλλάζουν το παλιό τους μοντέλο Dacia, αγοράζουν και πάλι ένα καινούργιο Dacia, ενώ το 81% επιλέγει αυτοκίνητο του Renault Group.


Χάρη στην απλότητα της γκάμας των μοντέλων, με υψηλό value for money σε κάθε κατηγορία, η Dacia χρησιμοποιεί ένα μείγμα καναλιών λιανικής 80-85% που έχει ως αποτέλεσμα μια προσέγγιση χωρίς, ή με πολύ χαμηλές εκπτώσεις, που οδηγεί σε υψηλές υπολειμματικές αξίες (+10 μονάδες πάνω από το μέσο όρο της αγοράς).

Διαβάστε επίσης: Το πιο φτηνό μοντέλο με υγραέριο στην αγορά. Η τιμή του στην Ελλάδα

Στα μέσα του 2024, η Dacia βρίσκεται στο σωστό δρόμο ώστε να εδραιώσει για 4η συνεχή χρονιά τη θέση της στο βάθρο των λιανικών πωλήσεων στην Ευρώπη, καθώς προσελκύει όλο και περισσότερους πελάτες σε ένα παγκόσμιο πληθωριστικό περιβάλλον.

Μέχρι και τον Απρίλιο του 2024 στην Ευρώπη το Sandero ήταν το πρώτο στις πωλήσεις και ηγέτης της αγοράς για τις λιανικές πωλήσεις οχημάτων από το 2017. Παράλληλα, το Duster κατείχε την 1η θέση των λιανικών πωλήσεων στην κατηγορία των SUV, ενώ το Jogger ήταν μεταξύ των τριών πρώτων στις λιανικές πωλήσεις στα μικρομεσαία. Επίσης το Spring ήταν 4ο στις πωλήσεις λιανικής στα ηλεκτρικά μοντέλα στις κατηγορίας A και B -πόλης και μικρά.

Αναφορικά με το μοντέλο ανάπτυξης η Dacia έχει επιλέξει το “design-to-cost”, όπου το κόστος γίνεται παράμετρος εξέλιξης ενός αυτοκινήτου. Η τυπική αξιοποίηση της πλατφόρμας και του άνω μέρους του αμαξώματος είναι το κλειδί για την αύξηση της απόδοσης και της πλήρους αξιοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού, την ώρα που μειώνεται το αρχικό και το μεταβλητό κόστος μέσω της οικονομίας κλίμακας. Ως εκ τούτου, η Dacia θα συνεχίσει να μειώνει το κόστος της για θα επωφεληθεί από τον διπλασιασμό της χρήσης της παγκόσμιας πλατφόρμας CMF-B του Renault Group σε όλες τις μάρκες, η οποία θα φτάσει τα δύο εκατ. μονάδες, έως το 2030.

Παράλληλα, η Dacia θα διατηρήσει τις δαπάνες για R&D (έρευνα και εξέλιξη των μοντέλων της) κάτω από τον μέσο όρο του Renault Group, χάρη στα υψηλά ποσοστά κοινής χρήσης των μερών μεταξύ των οχημάτων της, από 40% έως και μέχρι 80%.

Η Dacia, θα αυξήσεις περαιτέρω τις πωλήσεις με πιο δυναμική παρουσία στα μικρομεσαία. Μετά το Jogger, βασικό εκφραστή αυτής της στρατηγικής, από το 2025, θα αποτελέσει το Bigster, ενώ θα ακολουθήσουν άλλα δύο μοντέλα, που θα επιτρέψουν στη ρουμάνικη εταιρεία να διπλασιάσει τα κέρδη της και να φτάσει το ένα εκατομμύριο πωλήσεις το 2030. Από αυτές το 30% εκτιμάται ότι θα αφορά τη μικρομεσαία κατηγορία.

Η Dacia θέλει να μεταβεί στην ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη, προσφέροντας προσιτά μοντέλα αξιοποιώντας το τεχνολογικό υπόβαθρο του Renault Group και της Ampere. Αυτή η προσέγγιση θα βοηθήσει παράλληλα την εταιρεία να μειώσει το δικό της αποτύπωμα άνθρακα κατά 50%, έως το 2035.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.