Το BMW Group μειώνει τις εκπομπές ρύπων σε εργοστάσιά του

Με μια νέα μέθοδο για τον καθαρισμό των καυσαερίων στα βαφεία του ο όμιλος BMW μειώνει ακόμη περισσότερο τον περιβαλλοντικό του αντίκτυπο.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση BMW Group τροφοδοτεί τώρα με ηλεκτρική ενέργεια το σύστημα καθαρισμού καυσαερίων στα πρώτα βαφεία του μειώνοντας έτσι την καύση φυσικού αερίου που χρησιμοποιούσε μέχρι πρότινος.

Διαβάστε επίσης: Νέος κόμβος πληροφορικής στη Ρουμανία για το BMW Group

Συγκεκριμένα, χάρη σε μια νέα μέθοδο, οι υψηλές θερμοκρασίες που απαιτούνται για τον θερμικό καθαρισμό των καυσαερίων από τους θαλάμους βαφής και τους χώρους στεγνώματος μπορούν πλέον να επιτευχθούν με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας. Αυτό σημαίνει ότι μία ακόμα διαδικασία παραγωγής μπορεί πλέον να πραγματοποιείται χωρίς τη χρήση φυσικού αερίου για τους Βαυαρούς.

Στο BMW Group για άλλες ενεργοβόρες διεργασίες του βαφείου, όπως το στέγνωμα των οχημάτων και η θέρμανση του νερού, υπάρχουν ήδη λύσεις που εφαρμόζονται χωρίς τη χρήση φυσικού αερίου. Έτσι, σύμφωνα με τους Βαυαρούς, ο ηλεκτρικός καθαρισμός των καυσαερίων είναι το τελικό βήμα για να λειτουργούν τα βαφεία του BMW Group στο μέλλον με ανανεώσιμη ενέργεια.

Διαβάστε επίσης: Η μάρκα που “σάρωσε” στην πολυτελή κατηγορία – 3.160 ταξινομήσεις το εξάμηνο

Τα πρώτα συστήματα έχουν ήδη δοκιμαστεί στο εργοστάσιο του Regensburg και στην BMW Brilliance στην Κίνα, ενώ το εργοστάσιο του Dingolfing έχει μετατρέψει μια γραμμή βαφής για το νέο σύστημα που θα χρησιμοποιηθεί στη μαζική παραγωγή. Όταν αρχίσει να λειτουργεί το νεότερο εργοστάσιο του BMW Group στο Debrecen το 2025, θα χρησιμοποιεί μόνο τη νέα μέθοδο.

Η διαδικασία που αξιοποιεί η BMW ονομάζεται eRTO (ηλεκτρική αναγεννητική θερμική οξείδωση) και με την εφαρμογή της οι ουσίες που βρίσκονται σε μορφή αερίου ή ατμού καίγονται σε θερμοκρασίες έως και 1.000 βαθμών Κελσίου αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια.

Πριν απελευθερωθούν στην ατμόσφαιρα μέσω των καμινάδων, τα καυσαέρια από τους θαλάμους βαφής και τους χώρους στεγνώματος καθαρίζονται ώστε να αποτρέπεται η επιβάρυνση του περιβάλλοντος από τους διαλύτες του βαφείου. Αυτό επιτυγχάνεται με τη διέλευσή τους από ένα στρώμα κεραμικών υλικών, όπου καίγονται τα υπολείμματα διαλυτών.

Για να γίνει το παραπάνω, ο αέρας πρέπει να θερμανθεί σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες σε σύντομο χρονικό διάστημα. Η ενέργεια που απαιτείται για το σκοπό αυτό μέχρι πρότινος μπορούσε να να προέρθει μόνο από φυσικό αέριο. Όμως, το eRTO καθιστά πλέον δυνατό τον καθαρισμό των καυσαερίων χωρίς ορυκτά καύσιμα χρησιμοποιώντας ηλεκτρική ενέργεια από ΑΠΕ.

Το σύστημα eRTO εγκαθίσταται μεταξύ του θαλάμου βαφής, της διαδικασίας στεγνώματος και της καμινάδας. Η θερμική ενέργεια ανακτάται από μια επίπεδη κεραμική κλίνη βάθους δύο μέτρων που λειτουργεί ως αναγεννητής. Σε αυτή οι θερμοκρασίες φτάνουν έως και τους 1.000° Κελσίου. Οι ηλεκτρικές ράβδοι θέρμανσης θερμαίνουν τα γύρω κεραμικά, και επειδή το μεγαλύτερο μέρος της θερμότητας διατηρείται και μόνο μικρές ποσότητες διαφεύγουν, ένα συνδεδεμένο ηλεκτρικό φορτίο μόλις μερικών εκατοντάδων κιλοβάτ είναι αρκετό για τη λειτουργία του συστήματος.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Πράσινο φως για το Motorway Assistant με λειτουργία "hands-off" και το Active Lane Change με ενεργοποίηση μέσω της κίνησης του ματιού......
To εναλλακτικό καύσιμο ονομάζεται HVO100! Δείτε τι σημαίνει η ονομασία και ποια εταιρεία το έχει ήδη στη γκάμα της......
Εντυπωσιάζει αυτό το van το οποίο ενσωματώνει τεχνολογίες υπερταχείας, αμφίδρομης, φωτοβολταϊκής, επαγωγικής αλλά και αγώγιμης φόρτισης!...
Οι Γερμανοί είναι οι πρώτοι που εντάσσονται στην πρωτοβουλία “Renewable Carbon Initiative” επιταχύνοντας τη μετάβαση από τον ορυκτό στον ανανεώσιμο άνθρακα....
Περίπου 1,8 εκατομμύρια οχήματα από το BMW Group μέσα στο 9μηνο! Δείτε τον απολογισμό της εταιρείας σε παγκόσμιο επίπεδο......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής