Ειδικότερα, το Ford Focus είναι τώρα διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με τιμή που ξεκινά από το πόσο των 24.499 ευρώ. Το μικρομεσαίο της Ford προσφέρεται σε συνδυασμό με 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect και προνομιακή χρηματοδότηση Ford Finance με χαμηλή προκαταβολή και επιτόκιο 3,99%.
Διαβάστε επίσης: Ισχυρό 1000άρι B-SUV με 170 ίππους και αυτόματο κιβώτιο – Η τιμή του στην Ελλάδα
Την ίδια στιγμή, η γκάμα εκδόσεων του Focus προσφέρει τώρα σε όλους τους πελάτες πλούσια εξοπλισμένες εκδόσεις βενζίνης και ντίζελ για εταιρικούς πελάτες, οι οποίες εξασφαλίζουν μηδενικό φόρο για τον τελικό χρήστη, σε συνδυασμό με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
Με κινητήρες βενζίνης και diesel
Διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 125 και 155 ίππων ο πολυβραβευμένος κινητήρας 1.0L EcoBoost Hybrid του Ford Focus φέρει ήπια υβριδική τεχνολογία 48 Volt συνδυαζόμενος στην πρώτη περίπτωση με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και στη δεύτερη με το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Pwoershift.
Διαβάστε επίσης: Έτσι φροντίζει η Ford τα αυτοκίνητά της – Νέα σειρά προϊόντων
Σε αυτόν τον προηγμένο 3κύλινδρο κινητήρα της Ford, στη θέση του στάνταρ εναλλάκτη συναντάμε μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG), η οποία παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα επιτρέποντας την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία συμπαγή μπαταρία ιόντων λιθίου. Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ, παρέχοντας την απαραίτητη υποβοήθηση είτε για την αύξηση της συνολικής διαθέσιμης ροπής από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης για πιο άμεση απόκριση στις επιταχύνσεις εν κινήσει, είτε για μείωση του φόρτου του κινητήρα, προς όφελος της κατανάλωσης.
Για τους οδηγούς εκείνους που διανύουν περισσότερα χιλιόμετρα φροντίζει ο κινητήρας πετρελαίου 1.5L EcoBlue με απόδοση 115 ίππων, σε συνδυασμό με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων.
Η κορυφαία έκδοση του Ford Focus είναι η ST με μοτέρ 2,3 λίτρων που αποδίδει 280 ίππους και 420 Nm. Αυτός ο κινητήρας υποστηρίζεται από έναν twin-scroll υπερσυμπιεστή και τεχνολογία anti-lag, συνδυαζόμενος με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ή με 7τάχυτο αυτόματο. Άλλες τεχνολογίες υψηλών επιδόσεων της έκδοσης ST περιλαμβάνουν το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό, το οποίο βελτιώνει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις στροφές και την ελκτική πρόσφυση κατά την επιτάχυνση, ενώ διαθέσιμο είναι και το Continuously Controlled Damping, που παρακολουθεί με τη σειρά του δεδομένα από τα συστήματα διεύθυνσης, πέδησης, ανάρτησης και αμαξώματος 500 φορές το δευτερόλεπτο προκειμένου να προσαρμόζει την απόσβεση των αμορτισέρ.
Στάνταρ εξοπλισμός στο Focus είναι τα επιλέξιμα προφίλ οδήγησης (Drive Modes), που επιτρέπουν στους οδηγούς να επιλέγουν μεταξύ των προγραμμάτων Normal, Sport και Eco για να προσαρμόζουν την απόκριση του πεντάλ του γκαζιού, του ηλεκτρονικά υποβοηθούμενου συστήματος διεύθυνσης EPAS και του αυτόματου κιβωτίου (εφόσον υπάρχει), ανάλογα με τις απαιτήσεις και το εκάστοτε σενάριο οδήγησης.
Τα μοντέλα Active διαθέτουν επιπλέον τόσο το πρόγραμμα Slippery, που προσφέρει αυξημένη αυτοπεποίθηση σε ολισθηρές επιφάνειες, όσο και το Trail, το οποίο είναι σχεδιασμένο προκειμένου το όχημα να διατηρεί το φόρα του σε κακοτράχαλες επιφάνειες.
Στάνταρ είναι επίσης οι προβολείς LED ενώ στον βασικό εξοπλισμό ανήκει το σύστημα πολυμέσων SYNC 4 που υποστηρίζεται τώρα από μόντεμ 5G καθώς και από μία νέα, κεντρική οθόνη αφής με διαγώνιο 13,2 ιντσών. Η νέα οθόνη αφής περιλαμβάνει επίσης χειριστήρια για λειτουργίες όπως η θέρμανση και ο εξαερισμός, οι οποίες μέχρι πρότινος ενεργοποιούνταν με φυσικά κουμπιά. Το σύστημα προσφέρει επίσης ασύρματη συμβατότητα Apple CarPlay και Android Auto, επιτρέποντας την άριστη ενσωμάτωση μεταξύ των λειτουργιών του smartphone και του SYNC 4.
Παράλληλα, το σύστημα SYNC 4 επιτρέπει επίσης ασύρματες ενημερώσεις λογισμικού (Over The Air) του Ford Power-Up που βελτιώνουν το Focus με την πάροδο του χρόνου. Οι ενημερώσεις αυτές μπορούν να εγκαθιστούν μεγάλο μέρος του νέου λογισμικού στο παρασκήνιο ή σε προκαθορισμένες ώρες, με πολλές από αυτές να απαιτούν ελάχιστες ή και καμία ενέργεια από τους οδηγούς.