Δοκιμάζουμε τη νέα γενιά του γαλλικού Best Seller – Με 1200άρη, τούρμπο βενζινοκινητήρα

Η Citroen προχώρησε πριν λίγο καιρό στην παρουσίαση της τέταρτης γενιάς του C3, το οποίο είναι εξολοκλήρου ανανεωμένο και έτοιμο να πρωταγωνιστήσει και πάλι στην κατηγορία των σουπερμίνι. Μια άκρως ανταγωνιστική κατηγορία. Η ιστορία του Citroen C3 ξεκίνησε το 2002 και συνεχίζεται ακόμη και σήμερα με μεγάλη επιτυχία εμπορικά καθώς οι πωλήσεις του σύντομα θα ξεπεράσουν τις 6 εκ. μονάδες. Πάμε να γνωρίσουμε το Citroen C3 στη θερμική του έκδοση με τον βενζινοκινητήρα των 100 ίππων (θα το δούμε σύντομα και στην αμιγώς ηλεκτρική του αλλά και στην υβριδική του έκδοση).

Το νέο Citroen C3 αν και ανήκει στην κατηγορία των supermini όπως έγραψα και πιο πάνω θα μπορούσα να το χαρακτηρίσω και crossover, καθώς σχεδιαστικά (έντονες ακμές, αυξημένο ύψος οροφής χάρη και στις ράγες οροφής, αλλά και ελαφρώς αυξημένη απόσταση από το έδαφος) παραπέμπει σε τέτοιο όχημα. Το αυτοκίνητο είναι πλήρως ανασχεδιασμένο μέσα έξω και σίγουρα κερδίζει τις εντυπώσεις ακόμη και σε αυτό τον ασπρόμαυρο χρωματικό συνδυασμό που είχαμε στην διάθεσή μας για δοκιμή. Το μαύρο χρώμα μπορεί να μην ευνοεί τη σχεδίαση, όμως σίγουρα το έντονο ανάγλυφο του αμαξώματος και οι “κοφτοί” πρόβολοι εμπρός και πίσω είναι διακριτοί.

Εσωτερικά. στο μεσαίο τμήμα του ταμπλό φιλοξενείται η οθόνη αφής των 10,25 ιντσών, ενώ πιο κάτω είναι τοποθετημένοι οι αεραγωγοί. Ανασχεδιασμένο είναι και το τιμόνι, με τη μικρή πλέον διάμετρο. Η προσθήκη υφασμάτινων επενδύσεων στο εσωτερικό προσδίδει πόντους στην εμφάνιση και στην ποιότητα. Η εργονομία είναι σε καλό επίπεδο χάρη και στους αρκετούς φυσικούς διακόπτες, ενώ η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων συνεπάγεται και ανάλογη αύξηση στους χώρους της καμπίνας. Τα καθίσματα Advanced Comfort είναι άνετα και αναπαυτικά, ενώ στο πορτμπαγκάζ πλέον έχουμε 328 λίτρα και με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος φτάνει στα 1.180 λίτρα.

Κάτω από το καπό του, το νέο Citroen C3 έχει στην συγκεκριμένη έκδοση (υπάρχει και υβριδική αλλά και ηλεκτρική όπως προείπα) τον 1.2 turbo PureTech των με ισχύ 100 ίππων και ροπή 205 Nm, ο οποίος συνεργάζεται με 6τάχυτο, χειροκίνητο κιβώτιο. Χαρακτηριστικά που του προσδίδουν 0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ. και τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα. Για το συγκεκριμένο μοτέρ, την απόδοσή του και τα χαρακτηριστικά λειτουργία του έχουμε γράψει πολλές φορές. Είναι “γεμάτο” από χαμηλά, “τραβάει” μέχρι ψηλά και η κατανάλωσή του είναι σε λογικά πλαίσια. Συγκεκριμένα σε μεικτές, πραγματικές συνθήκες δεν ξεπεράσαμε τα 6,4 λίτρα/100 χλμ.

Οδηγικά το αυτοκίνητο παραμένει πιστό στις αρχές της μάρκας. Άνετη ανάρτηση, που αποτελεί ιδανική συνθήκη για τους κακοτράχαλους δρόμους της χώρας μας. Η Advanced Comfort με Progressive Hydraulic Cushion ισοπεδώνει ακόμη και αλλεπάλληλες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Φυσικά η νέα πλατφόρμα Smart Car Platform, έχει συντελέσει στην κορυφαία οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, το οποίο χαρίζει στον οδηγό αυτοπεποίθηση από τα πρώτα χιλιόμετρα.

Το νέο Citroen C3 είμαι σίγουρος πως θα τα πάει εξαιρετικά εμπορικά, καθώς συνδυάζει με επιτυχία στοιχεία από δημοφιλείς κατηγορίες, ενώ έχει και μια άκρως λογική τιμή εκκίνησης στα 16.900 ευρώ. Σίγουρα όποιος βρίσκεται σε αναζήτηση αγοράς supermini πρέπει να το έχει ψηλά στη λίστα των προτιμήσεών του.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

C-SUV, από Ευρωπαίο κατασκευαστή με τιμή εκκίνησης κάτω από 19.000 ευρώ; Κι όμως υπάρχει και εμείς το δοκιμάζουμε! Πάμε να δούμε ποιο είναι και πως...
Δοκιμάζουμε το γαλλικό best seller suv στην εξοπλιστική έκδοση GT, με 1200άρη κινητήρα βενζίνης και υβριδικό σύστημα, συνολικής απόδοσης 145 ίππων. Ας δούμε πως είναι...
Το best seller της Citroen στην ελληνική αγορά έχει και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, η οποία μάλιστα είναι ότι πιο... γήινο έχουμε οδηγήσει στην συγκεκριμένη κατηγορία....
Στην κατηγορία των B-SUV η Fiat εκπροσωπείται επάξια από το 600e, το οποίο αυτή την στιγμή διατίθεται με προσφορά που μειώνει αισθητά την τιμή του....
Δοκιμάζουμε το μικρομεσαίο μοντέλο της Skoda, στην έκδοση με το 1000άρι μοτέρ τούρμπο των 116 ίππων και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη....
To δημοφιλές C-SUV έφτασε στη δεύτερη γενιά του! Δείτε τους διαθέσιμους κινητήρες, αλλά και τον αναλυτικό τιμοκατάλογο......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής