Πλήρως ανασχεδιασμένη παρουσιάζεται η νέα Ducati Mutlistrada V2, η οποία θα είναι διαθέσιμη στο κοινό σε δύο εκδόσεις, τη στάνταρ και την πλουσιότερα εξοπλισμένη V2 S που φέρει και τις ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις Skyhook της ιταλικής εταιρείας.
Διαβάστε επίσης: Νέα Ducati Streetfighter V4 – Η ισχυρότερη naked των Ιταλών με 214 ίππους
H Ducati άλλαξε τα πάντα στη Multistrada V2 και την “έχτισε” γύρω από τον νέο V2 κινητήρα των 890 κ.εκ., τον ελαφρύτερο υγρόψυκτο δικύλινδρο στην ιστορία της, ο οποίος αποδίδει 115 ίππους και 92 Nm ροπής στις 10.750 και 8.250 σ.α.λ.
Η νέα “μικρή” Multistrada φέρει νέο αλουμινένιο μονοκόκ πλαίσιο στο οποίο έχει ενσωματωθεί και το φιλιτροκούτι, όπως και νέο υποπλαίσιο χωροδικτύωμα, ενώ αφήνει πίσω της το μονόμπρατσο αλουμινένιο ψαλίδι για χάρη του νέου και ελαφρύτερου δίμπρατσου. Έτσι το βάρος πέφτει στα 199 κιλά για τη στάνταρ έκδοση, χωρίς καύσιμο στο 19λιτρο ρεζερβουάρ και στα 202 κιλά για την έκδοση V2 S.
Διαβάστε επίσης: Ducati – Έφτιαξε τον ελαφρύτερο V2 στην ιστορία της
Η στάνταρ Multistrada V2 χρησιμοποιεί ανεστραμμένο πιρούνι της Marzocchi με διάμετρο καλαμιών στα 45 χλστ. και αμορτισέρ της Sachs και τα δύο πλήρως ρυθμιζόμενα, με την S να φέρει το τελευταίας γενιάς σύστημα ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αναρτήσεων Skyhook των Ιταλών. Και στις δύο περιπτώσεις οι διαδρομές των αναρτήσεων βρίσκονται στα 170 χλστ.
Και οι δύο εκδόσεις της ιταλικής μοτοσυκλέτας έχουν τροχούς 19 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα και αξιοποιούν ακτινικά τοποθετημένες 4πίστονες δαγκάνες της Brembo με δίσκους διαμέτρου 320 χλστ. εμπρός.
Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται και νέα TFT οθόνη πέντε ιντσών με ολοκαίνουργιο μενού (τρεις διαφορετικές παραλλαγές παρουσίασης) με τη βοήθεια της οποίας ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ των πέντε διαφορετικών προγραμμάτων λειτουργίας (Sport, Touring, Urban, Enduro και Wet) που επηρεάζουν την απόδοση του κινητήρα αλλά και του πλήρους πακέτου ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης που περιλαμβάνει τα ρυθμιζόμενα cornering ABS, Ducati Traction Control (DTC), Ducati Wheelie Control (DWC), Engine Brake Control (EBC), όπως και το Ducati Quick Shift (DQS) που επιτρέπει αλλαγές χωρίς τη χρήση της μανέτας του συμπλέκτη.
Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει επίσης το cruise control, όπως και μια θύρα USB για τη φόρτιση φορητών ηλεκτρονικών συσκευών, ενώ η σέλα ρυθμίζεται σε δύο ύψη, στα 850 και 830 χλστ., με την Ducati να προσφέρει προαιρετικά ψηλότερη σέλα στα 870 χλστ. αλλά και χαμηλότερη στα 810 χλστ.
Όλο το κοστούμι της Multistrada V2 έχει σχεδιαστεί από την αρχή με στόχο και την προστασία του αναβάτη από τον αέρα (η ζελατίνα ρυθμίζεται σε ύψος), ενώ αναθεωρημένη είναι και η εργονομία της θέσης οδήγησης με το νέο στενότερο πλαίσιο να προσφέρει ευκολότερη πρόσβαση στο έδαφος, περισσότερο έλεγχο, όπως και μεγαλύτερη ελευθερία κίνησης κατά την οδήγηση.
Η νέα Multistrada V2 θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά σε κόκκινο χρώμα, ενώ για τη V2 S υπάρχει και η επιλογή του πράσινου.