Ο κατασκευαστής με το νέο ρεκόρ στη φόρτιση – 400 χλμ. σε 5 λεπτά

Η BYD βάζει τέλος στην αναμονή κατά τη φόρτιση της μπαταρίας με την παρουσίαση της αρχιτεκτονικής Super e-Platform για τα ηλεκτρικά της οχήματα.
BYD Super e-Platform

Ειδικότερα η BYD αποκάλυψε μια επαναστατική νέα πλατφόρμα ηλεκτρικών οχημάτων που επιτυγχάνει ταχύτητες ανεφοδιασμού με ηλεκτρική ενέργεια ίδιες με εκείνες των οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Με την ονομασία Super e-Platform, η νέα αυτή αρχιτεκτονική εισάγει μια σειρά από πρωτοποριακές τεχνολογίες που θέτουν παγκόσμια ρεκόρ στα ηλεκτρικά οχήματα μαζικής παραγωγής.

Διαβάστε επίσης: BYD  Ετοιμάζεται το εργοστάσιο στην Ευρώπη. Τι ψάχνουν οι Κινέζοι στην Ιταλία

Τα βασικά ηλεκτρικά τμήματα της Super e-Platform – κινητήρας, ηλεκτρονικός έλεγχος και μπαταρία – έχουν αναβαθμιστεί πλήρως σε σχέση με τις προηγούμενες εκδόσεις. Η πλατφόρμα επιτυγχάνει ισχύ φόρτισης ενός megawatt (1.000kW), που αποτελεί την υψηλότερη μέγιστη ταχύτητα φόρτισης για οχήματα μαζικής παραγωγής. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι η Super e-Platform μπορεί να προσθέσει δύο χιλιόμετρα αυτονομίας ανά δευτερόλεπτο, προσφέροντας την ταχύτερη φόρτιση σε όχημα μαζικής παραγωγής παγκοσμίως: μόλις πέντε λεπτά φόρτισης αρκούν για να προστεθούν 400 χιλιόμετρα αυτονομίας.

Η αρχιτεκτονική περιλαμβάνει έναν κινητήρα που αποδίδει ισχύ 790 ίππων, εξασφαλίζοντας τελική ταχύτητα άνω των 300 χλμ./ώρα στα δύο πρώτα μοντέλα που την υιοθετούν, και συγκεκριμένα στα HAN L και TANG L, τα οποία προορίζονται για την κινεζική αγορά. Αυτή η εντυπωσιακή τελική ταχύτητα και η γρήγορη επιτάχυνση επιτυγχάνονται χάρη σε έναν νέο ηλεκτροκινητήρα που μπορεί να περιστρέφεται έως και τις 30.000 σ.α.λ., θέτοντας έτσι ένα νέο σημείο αναφοράς για τα οχήματα μαζικής παραγωγής.

Διαβάστε επίσης: BYD Sealion 7 – Άμεσα διαθέσιμο με έως 532 ίππους (+τιμές)

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης στη Σενζέν, ο Wang Chuanfu, πρόεδρος του Ομίλου BYD, ανέφερε ότι η νέα τεχνολογία θα συμβάλει στην εξάλειψη του κυριότερου εναπομείναντος “προβλήματος” που αντιμετωπίζουν οι χρήστες ηλεκτρικών οχημάτων, επισημαίνοντας: “Για να εξαλείψουμε πλήρως το άγχος φόρτισης που διακατέχει τους χρήστες, στόχος μας είναι να καταστήσουμε τη φόρτιση των EV τόσο γρήγορη όσο ο ανεφοδιασμός ενός βενζινοκίνητου αυτοκινήτου – επιτυγχάνοντας ισότητα καυσίμου-ηλεκτρισμού στην ταχύτητα φόρτισης”.

Η Super e-Platform είναι η πρώτη πλατφόρμα μαζικής παραγωγής επιβατικών αυτοκινήτων παγκοσμίως που διαθέτει μια αρχιτεκτονική υψηλής τάσης ενός kilovolt σε όλο το φάσμα, επιτρέποντας την ανάπτυξη μιας τόσο υψηλής τάσης σε όλες τις μονάδες της, όπως η μπαταρία, ο κινητήρας, η παροχή ρεύματος και ο κλιματισμός.

Η νέα αρχιτεκτονική εισάγει επίσης τη “Flash Charging Battery”, η οποία περιλαμβάνει ένα εξαιρετικά γρήγορο κανάλι ιόντων από την άνοδο της μπαταρίας στην κάθοδο για μέγιστο ρεύμα φόρτισης 1.000A και μέγιστο ρυθμό φόρτισης 10C – και τα δύο θέτουν νέα σημεία αναφοράς για τα οχήματα μαζικής παραγωγής.

Για να υποστηρίξει αυτές τις επιδόσεις, η BYD εξέλιξε και παράγει μαζικά μια νέα γενιάς τσιπ ισχύος από καρβίδιο του πυριτίου (SiC) για την αυτοκινητοβιομηχανία, με ονομαστική τάση που φτάνει έως και τα 1.500V. Πρόκειται για το πρώτο στον κλάδο τσιπ ισχύος SiC που παράγεται μαζικά, με την υψηλότερη ονομαστική τάση που έχει καταγραφεί μέχρι σήμερα.

Η φόρτιση ενός MW χρειάζεται και φορτιστές αντίστοιχης ισχύος
Η νέα τεχνολογία υπερταχείας φόρτισης απαιτεί φυσικά και ανάλογους σταθμούς φόρτισης για να αποδίδει στο μέγιστο των δυνατοτήτων της. Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της BYD και πρόεδρος του Ινστιτούτου Έρευνας Μηχανολογίας Αυτοκινήτων, Lian Yubo, ανακοίνωσε στην ίδια εκδήλωση ότι η BYD έχει αναπτύξει το πρώτο στον κλάδο πλήρως υγρόψυκτο τερματικό σύστημα φόρτισης που παρέχει μέγιστη ισχύ 1.360kW.

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, η BYD προγραμματίζει την κατασκευή άνω των 4.000 σταθμών υπερταχείας φόρτισης σε όλη την Κίνα. Εκτός όμως από τους δικούς της σταθμούς, η BYD έχει αναπτύξει την καινοτόμο τεχνολογία φόρτισης “dual-gun”, η οποία επιτρέπει την άμεση αναβάθμιση των γρήγορων φορτιστών σε εξαιρετικά γρήγορους και των υπερφορτιστών σε flash chargers. Αυτή η τεχνολογία αποτελεί μία ακόμα παγκόσμια καινοτομία για την κινέζικη εταιρεία, εξασφαλίζει συμβατότητα με δημόσιους σταθμούς φόρτισης και διευκολύνει τη φόρτιση σε διάφορες τοποθεσίες.

Η BYD πιστεύει ότι αυτή η αλληλεπίδραση με υφιστάμενες υποδομές, σε συνδυασμό με τους τερματικούς σταθμούς αστραπιαίας φόρτισης που έχουν αναπτυχθεί εσωτερικά και την ίδια την καινοτόμο αρχιτεκτονική Super e-Platform, επαναπροσδιορίζει την ηλεκτρική κινητικότητα, ενδυναμώνοντας τη θέση της Κίνας ως ηγετικής δύναμης στην τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης παγκοσμίως.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Deutz-Fahr αποκάλυψε τη νέα Σειρά 8 TTV, μια πρωτοποριακή γκάμα τρακτέρ που συνδυάζει τεχνολογία αιχμής, κορυφαία άνεση και εντελώς νέο σχεδιασμό....
To B-SUV των Γερμανών κερδίζει γρήγορα την εμπιστοσύνη του ελληνικού κοινού και μέσα σε λίγους μήνες από τη αρχική του διάθεση έφτασε σε ορόσημο....
Η αντιπροσωπεία της Omoda & Jaecoo δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να δει από κοντά το plug-in υβριδικό Jaecoo 7 SHS-P χωρίς να επισκεφτεί κάποια...
Η Nissan ανακοίνωσε το πρόγραμμα All Clear Service προσφέροντας δωρεάν χειμερινό έλεγχο για τα μοντέλα της και εκπτώσεις σε ανταλλακτικά και αξεσουάρ....
Μπορεί να μην βρίσκονται στις κορυφαίες θέσεις, αλλά αυτές οι εταιρείες καταγράφουν την μεγαλύτερη αύξηση μέσα στο 2025......
Οι οδηγοί Ford μπορούν να βελτιώσουν το μοντέλο τους αισθητικά και χρηστικά μέσω της νέας ιστοσελίδας που παρουσίασε η ελληνική αντιπροσωπεία....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής