Έρχεται η νέα Mercedes GLS (+mega gallery)

Η νέα γενιά Mercedes GLS είναι πλέον γεγονός και η παγκόσμια παρουσίαση του μοντέλου γίνεται στη Διεθνή Έκθεση της Νέας Υόρκης, στις 19-28 Απριλίου. Την εξερευνούμε χάρη στις πρώτες πληροφορίες και τις, πολλές, εικόνες της!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Όταν δίπλα στο όνομα της Mercedes δείτε τα γράμματα “GL”, αυτό σημαίνει SUV. Εφόσον συμπληρώνονται από την κατάληξη “S”, τότε προετοιμαστείτε για την πιο πολυτελή εκδοχή των SUV της μάρκας. Αυτό ακριβώς αντιπροσωπεύει η νέα Mercedes GLS, το μεγαλύτερο και πιο πολυτελές SUV της γερμανικής μάρκας, που εξοπλίζεται με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε κάθε επίπεδο. Διαβάζοντας τα παραπάνω, εύλογα θα σκεφτεί κανείς πως η Mercedes GLS, εξακολουθεί να αποτελεί τον “SUV κλώνο” της S-Class. Αυτό επιβεβαιώνεται από την ίδια την εταιρεία, οπότε τα δύο αυτοκίνητα είναι λογικό να έχουν πολλά κοινά μεταξύ τους, χαρακτηριστικά.

Η νέα Mercedes GLS είναι ελάχιστα μεγαλύτερη από την προκάτοχό της, με το μήκος να έχει αυξηθεί κατά 77 χιλιοστά και το πλάτος, κατά 22 χιλιοστά. Σημαντικό ρόλο στην αύξηση των διαστάσεων παίζει εκείνη στο μεταξόνιο, το οποίο έχει μεγαλώσει κατά 60 χιλιοστά, φτάνοντας στα 3,135 μέτρα. Αυτό βοηθά και στην ευρυχωρία του εσωτερικού, ειδικά από τη στιγμή που διαθέτει έως 7 θέσεις, με την προσθήκη τρίτης σειράς καθισμάτων.

Με την εξωτερική της εμφάνιση, η νέα Mercedes GLS θέλει να αναδείξει, όπως αναφέρει η Mercedes, “μοντέρνα πολυτέλεια εντός και εκτός δρόμου”. Ο σχεδιασμός στο εμπρός και στο πίσω μέρος, τονίζει τον εκτός δρόμου χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Έμφαση έχει δοθεί και στην αεροδυναμική, με τους μηχανικούς της Mercedes να εστιάζουν σε δύο τομείς. Ο πρώτος αφορά στη διαχείριση του αέρα κάτω από το αυτοκίνητο, καθώς ως SUV η απόσταση από το έδαφος είναι αυξημένη. Ο δεύτερος, έγκειται στη διαχείριση του αέρα στον κινητήρα. Επιπρόσθετα, η βελτίωση της αεροδυναμικής επιδρά στην ποιότητα κύλισης και στη μείωση της κατανάλωσης ή των θορύβων, στο εσωτερικό.


Στο οποίο εσωτερικό της νέας Mercedes GLS, η χρήση δέρματος δίνει τον τόνο. Το πολυτελές SUV εφοδιάζεται με δύο οθόνες αφής 12,3 ιντσών, με την ενιαία χωροταξία που έχουμε ήδη γνωρίσει στην A-Class. Από εκεί γίνεται η διαχείριση του συστήματος συνδεσιμότητας MBUX, όμως οι παροχές της νέας GLS σε αυτό το κομμάτι δε σταματούν εκεί. Στο πίσω μέρος υπάρχουν δύο οθόνες αφής 11,6 ιντσών, για χρήση από τους πίσω επιβάτες. Προαιρετικά διατίθεται επιπλέον tablet με οθόνη 7 ιντσών, για διαχείριση του συστήματος από το πίσω κάθισμα.

Η λειτουργία του συστήματος MBUX της Mercedes GLS γίνεται πιο εύκολη, χάρη στον MBUX Interior Assistant. Πρόκειται για ένα “έξυπνο” σύστημα που λειτουργεί ως “βοηθός” και αναγνωρίζει μέσω κάμερας της κινήσεις των χεριών οδηγού και συνοδηγού. Όταν ένα χέρι πλησιάσει την οθόνη αφής ή το touchpad στην κεντρική κονσόλα, η εικόνα αλλάζει και τονίζει συγκεκριμένα στοιχεία στην οθόνη. Μάλιστα, το σύστημα έχει τη δυνατότητα να αναγνωρίσει το χέρι του οδηγού ή του συνοδηγού. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, μέσω το οποίας το σύστημα δημιουργεί μια “βάση δεδομένων” με τις κινήσεις του καθενός. Αν για παράδειγμα, ο οδηγός καλεί κάθε απόγευμα τη σύζυγό του φεύγοντας από τη δουλειά, μόλις πλησιάσει το χέρι στην οθόνη, το σύστημα θα του εμφανίσει ως προτεινόμενο τηλεφωνικό αριθμό, εκείνον της συζύγου του. Εντυπωσιακό;

Σε επίπεδο τεχνολογικών συστημάτων, η νέα Mercedes GLS διαθέτει το τεχνολογικό state-of-the-art. Για παράδειγμα το σύστημα Distronic, αναλαμβάνει να μειώσει μόνο του την ταχύτητα στα 100 χλμ./ώρα σε εθνική οδό, εφόσον το σύστημα ανιχνεύσει αυξημένη κίνηση και ο οδηγός δεν αντιδράσει αναλόγως. Ακόμη, διαθέτει εξελιγμένη αερανάρτηση AIRMATIC, με σύστημα προσαρμογής των αμορτισέρ (Adaptive Damping System Plus). Ένα προηγμένο σύστημα που, χρησιμοποιώντας πολύπλοκους αισθητήρες και αλγορίθμους, προσαρμόζει τα χαρακτηριστικά της ανάρτησης ανάλογα με το οδόστρωμα και την οδηγική κατάσταση, ανά πάσα στιγμή σε πραγματικό χρόνο.

Όσον αφορά στους κινητήρες, η Mercedes GLS εφοδιάζεται με βενζινοκινητήρες ή πετρελαιοκινητήρες, 6 ή 8 κυλίνδρων. Οι βενζινοκινητήρες διαθέτουν και EQ Boost, δηλαδή ηλεκτρική υποβοήθηση για επίτευξη μεγαλύτερης ισχύος, με μικρότερη εκπομπή ρύπων με μειωμένη κατανάλωση, λόγω του ηλεκτρικού συστήματος. Από την άλλη, κορυφαία πετρελαιοκίνητη έκδοση είναι η GLS 400 d με τετρακίνηση 4MATIC. Ο V6 πετρελαιοκινητήρας 2,9 λίτρων, αποδίδει 330 ίππους και 700 Nm ροπής. Το αυτοκίνητο εφοδιάζει με το γνωστό, αυτόματο κιβώτιο 9G-Tronic της Mercedes-Benz. Ακόμη, ένας ηλεκτρονικά ελεγχόμενος πολύδισκος συμπλέκτης θα προσφέρει μεταβλητή κατανομή ροπής 0-100%, σε εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα.

Κλείνοντας, κερασάκι στην τούρτα της πολυτέλειας που προσφέρει η νέα Mercedes GLS, είναι η νέα λειτουργία Carwash. Όταν ο οδηγός επιλέξει τη συγκεκριμένη λειτουργία, λίγες στιγμές πριν την έναρξη του πλυσίματος του αυτοκινήτου, η ανάρτηση ανεβαίνει στο υψηλότερο σημείο, για πιο εύκολο καθάρισμα σε σημείο όπως θόλοι των τροχών. Ακόμη, η λειτουργία Carwash κλείνει τους εξωτερικούς καθρέπτες, τα πλαϊνά παράθυρα και την ηλιοροφή, απενεργοποιεί τον αισθητήρα αναγνώρισης βροχής ώστε να μην λειτουργήσουν οι υαλοκαθαριστήρες. Τέλος, ενεργοποιεί την εμπρός κάμερα για να βοηθήσει τον οδηγό στην κατεύθυνση προς το πλυντήριο, ενώ απενεργοποιείται μόλις εκείνης επιταχύνει σε ταχύτητα άνω των 20 χλμ./ώρα.

Η νέα Mercedes GLS, θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στις Η.Π.Α., ενώ θα κάνει την πρώτη της εμφάνιση στην αγορά της Ευρώπης, το φθινόπωρο του 2019.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]