Αθήνα – Πύργος πλέον σε 2 ώρες και 45 λεπτά: Πόσο κόστισε ο νέος αυτοκινητόδρομος

Πάτρα – Πύργος σε μόλις 45 λεπτά και Αθήνα - Πύργος σε 2 ώρες και 45 λεπτά! Δείτε πόσο κόστισε ο νέος αυτοκινητόδρομος...
νέος αυτοκινητόδρομος

Στην κυκλοφορία παραδόθηκαν την Παρασκευή 1 Αυγούστου 2025, τα 65 χλμ. από τα 74,8 χλμ. που αφορά το συνολικό έργο και συγκεκριμένα το τμήμα από τον Πύργο μέχρι τον Αλισσό, κοντά στην Πάτρα. Τα υπόλοιπα 10 χιλιόμετρα μέχρι το Μιντιλόγλι θα ολοκληρωθούν και θα παραδοθούν στην κυκλοφορία έως το τέλος Νοεμβρίου, με βάση το χρονοδιάγραμμα.

Δείτε επίσης: Μηδενική ανοχή στη μη χρήση κράνους – Πόσοι θα πληρώσουν 350 ευρώ

Μέσω της Ολυμπίας Οδού, η διαδρομή Πάτρα – Πύργος θα καλύπτεται σε μόλις 45 λεπτά, ενώ το ταξίδι από την Αθήνα μέχρι τον Πύργο θα διαρκεί περίπου 2 ώρες και 45 λεπτά, με ασφάλεια και άνεση. Το συνολικό έργο αφορά στην κατασκευή του τμήματος Πάτρα – Πύργος μήκους 74,8 χιλιομέτρων, με διαπλάτυνση της υφιστάμενης Εθνικής Οδού (ΝΕΟ) στα πρώτα 13 χιλιόμετρα, ενώ στα υπόλοιπα περίπου 62 χιλιόμετρα κατασκευάστηκε σε νέα χάραξη. Είναι ένα αυτοκινητόδρομος υψηλών προδιαγραφών, με διαχωρισμένο οδόστρωμα και ελεγχόμενη πρόσβαση σε όλο το μήκος του, με 9 κόμβους και στόχο την ενίσχυση του επιπέδου οδικής ασφάλειας και την ομαλή ροή κυκλοφορίας. Ο αυτοκινητόδρομος αποτελείται από 2 λωρίδες πλάτους 3,50μ. και λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ) ανά κατεύθυνση, που χωρίζονται από ένα μεσαίο στηθαίο ασφαλείας από σκυρόδεμα.

Το έργο περιλαμβάνει: 11 γέφυρες, 41 κάτω διαβάσεις, 28 άνω διαβάσεις, 1 τεχνική βάση στον Πύργο, 4 Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ), 2 Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών (ΣΕΠ), καθώς και τους ακόλουθους 9 κόμβους:
H/K Μιντιλόγλι (Χ.Θ. 0+000)
Α/Κ ΒΙΠΕ (Χ.Θ. 6+942)
Η/Κ ΑΛΙΣΣΟΥ (Χ.Θ. 12+725)
Α/Κ Κάτω Αχαΐα (Χ.Θ. 17+733)
Α/Κ Βάρδα (Χ.Θ. 33+036)
Α/Κ Κυλλήνη (Χ.Θ. 46+016)
Α/Κ Γαστούνη (Χ.Θ. 53+675)
Α/Κ Αμαλιάδα (Χ.Θ. 62+680)
Α/Κ Πύργος (Χ.Θ. 73+843)

Συνολική δαπάνη ύψους 385 εκατ. ευρώ
Ο προϋπολογισμός του έργου ήταν 295 εκατ. ευρώ και μαζί με τις συμπληρωματικές εργασίες, η συνολική δαπάνη ανήλθε σε 385 εκατ. ευρώ. Το έργο συγχρηματοδοτήθηκε από το ΕΣΠΑ με 143 εκατ. ευρώ. Υπενθυμίζεται ότι το έργο επανεντάχθηκε στον αυτοκινητόδρομο Παραχώρηση Ολυμπία Οδός το 2021 και τον Μάρτιο του 2022 υπεγράφη η νέα σύμβαση κατασκευής.

Πηγή: yme.gr

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Ολυμπία Οδός δημοσίευσε τις τιμές διοδίων που θα ισχύουν με το νέο έτος! Δείτε πόσο θα κοστίζουν οι διελεύσεις στο ταξίδι Αθήνα - Πάτρα......
Μια πρωτοβουλία που ενισχύει τη δυναμική ανάπτυξη του τομέα των logistics στην Ελλάδα! Δείτε τις νέες εγκαταστάσεις......
"Ο Αυτοκινητόδρομος είναι σχεδόν έτοιμος, στις 4 Δεκεμβρίου παραδίδεται στην κυκλοφορία", ανέφερε ο Υπουργός Υποδομών......
Ένα έργο προϋπολογισμού 70 εκατ. ευρώ αναβαθμίζει ριζικά τον οδικό χάρτη της Αττικής! Τα οφέλη που θα φέρει ο τριπλός κόμβος Σκαραμαγκά......
Εξοικονόμηση ενέργειας άνω του 55% σε σύγκριση με τον συμβατικό φωτισμό νατρίου! Με 18.800 νέα φωτιστικά LED η Ολυμπία Οδός......
Σημαντικές αναβαθμίσεις είχαν ως αποτέλεσμα να δημιουργηθεί η πιο σύγχρονη σήραγγα της Ελλάδας. Δείτε το video και το σύνολο της επένδυσης!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα