Δοκιμάζουμε το SUV με πορτμπαγκάζ που φτάνει στα 1.600 λίτρα

Δοκιμάζουμε το SUV που κάνει τη μεγάλη επιστροφή του στην αυτοκινητοβιομηχανία, αυτή τη φορά... εξημερωμένο και με πρακτικότητα από μεγαλύτερη κατηγορία.

Το νέο Opel Frontera, για το οποίο ο λόγος, αποτέλεσε τον συνοδοιπόρο μου για δύο ολόκληρες εβδομάδες, στην έκδοση Hybrid με ισχύ 145 ίππων, και μπορώ να πω ότι η εμπειρία μαζί του ήταν ολοκληρωμένη. Μέσα σε αυτό το διάστημα διένυσα περισσότερα από 1.200 χιλιόμετρα, καλύπτοντας κάθε πιθανό σενάριο: από την κίνηση στην πόλη, την άνεση στον αυτοκινητόδρομο και τις διαδρομές στον επαρχιακό, μέχρι πιο απαιτητικές εκτός δρόμου περιηγήσεις.

Κάτω από το καπό συναντάμε τον 1.2 turbo βενζινοκινητήρα, ο οποίος σε συνεργασία με το υβριδικό σύστημα προσφέρει συνολικά 145 ίππους και 230 Nm ροπής. Το σύνολο συνδυάζεται με το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, που αναδεικνύει την πολιτισμένη λειτουργία του αυτοκινήτου, χωρίς απότομα «τινάγματα» και με ομαλές αλλαγές. Χάρη και σε αυτό το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9,1 δλ.

Η μέση κατανάλωση που κατέγραψα, κινούμενος μάλιστα με γεμάτη καμπίνα και χώρο αποσκευών, ήταν 6,3 λίτρα/100 χλμ., μόλις ένα λίτρο υψηλότερη από την επίσημη εργοστασιακή μέτρηση – στοιχείο που αποδεικνύει την αποδοτικότητα του συνόλου, ακόμα και σε μεικτές συνθήκες οδήγησης.

Στην πράξη, το νέο SUV της Opel αποδεικνύεται ευχάριστο στην οδήγηση. Η ανάρτηση είναι ρυθμισμένη έτσι ώστε να απορροφά με ευκολία τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, χωρίς να θυσιάζει την αίσθηση ασφάλειας στις στροφές. Στον αυτοκινητόδρομο ταξιδεύει ήσυχα και σταθερά, ενώ στον επαρχιακό δρόμο δείχνει ζωντανό και ευέλικτο, με τιμόνι που εμπνέει σιγουριά. Εκτός δρόμου, το Frontera απέδειξε πως έχει περισσότερες δυνατότητες απ’ όσες περιμένει κανείς από ένα αστικό SUV. Η ανάρτηση ικανοποίησε πλήρως, κρατώντας τους επιβάτες άνετους ακόμη και σε ανώμαλο τερέν. Ωστόσο χρειάζεται προσοχή στις 17άρες ζάντες, παρότι το 60άρι προφίλ των ελαστικών σώζει κάπως την κατάσταση, προσφέροντας έναν επιπλέον «μαξιλάρι» ασφάλειας.

Η καλή ορατότητα από τη θέση οδήγησης, η πρακτικότητα της καμπίνας και ο μεγάλος χώρος αποσκευών (ξεκινά από τα 460 λίτρα και φτάνει στα 1.600 με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων – αυτός είναι και ο λόγος που οι μηχανικοί της Opel κατάφεραν να χωρέσουν και τρίτη σειρά καθισμάτων στην 7θέσια έκδοση). βοήθησαν ώστε κάθε μετακίνηση να γίνει ευχάριστη και λειτουργική.

Συνολικά, το νέο Opel Frontera Hybrid με τους 145 ίππους αφήνει την αίσθηση ενός σύγχρονου, ευέλικτου και άνετου SUV, που δεν περιορίζεται σε ένα μόνο ρόλο. Είναι άνετο στην πόλη, αποδοτικό στα ταξίδια και έτοιμο να σε ακολουθήσει σε εξορμήσεις στη φύση. Ένα αυτοκίνητο που με έπεισε ότι ξέρει να καλύπτει διαφορετικές ανάγκες, χωρίς συμβιβασμούς.

Μετά από αυτή την συνύπαρξή μας… είμαι σίγουρος πως το νέο C-SUV της Opel με την τιμή εκκίνησης στα 22.900 ευρώ θα έχει μια λαμπρή εμπορική πορεία!

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όνομα και... πράγμα η νέα έκδοση του T-Roc, καθώς προσφέρεται πλέον με εμπλουτισμένο εξοπλισμό αλλά και όφελος 5.000 ευρώ!...
C-SUV, από Ευρωπαίο κατασκευαστή με τιμή εκκίνησης κάτω από 19.000 ευρώ; Κι όμως υπάρχει και εμείς το δοκιμάζουμε! Πάμε να δούμε ποιο είναι και πως...
To B-SUV των Γερμανών κερδίζει γρήγορα την εμπιστοσύνη του ελληνικού κοινού και μέσα σε λίγους μήνες από τη αρχική του διάθεση έφτασε σε ορόσημο....
Δοκιμάζουμε το γαλλικό best seller suv στην εξοπλιστική έκδοση GT, με 1200άρη κινητήρα βενζίνης και υβριδικό σύστημα, συνολικής απόδοσης 145 ίππων. Ας δούμε πως είναι...
Υπάρχει ένα κινέζικο που κατασκευάζεται στην Αυστρία, στο εργοστάσιο της Magna Steyr και έχει 5 αστέρια στον Euro NCAP ήρθε Ελλάδα. Ας μάθουμε περισσότερα για...
Το υβριδικό B-SUV της κινέζικης εταιρείας ξεχώρισε στην ελληνική αγορά από την επιτροπή του θεσμού “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026” και είναι υποψήφιο για τον τίτλο....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής