Διαθέσιμο το 4κίνητο γαλλικό SUV των 325 ίππων – Τιμή στην Ελλάδα

Η αντιπροσωπεία των Γάλλων ανακοίνωσε τη διαθεσιμότητα του μικρομεσαίου SUV των 325 ίππων με τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες και αυτονομία έως 497 χλμ.
Peugeot E-3008 τιμή στην Ελλάδα 2025

Το Peugeot 3008 έχει καταγράψει πάνω από 200.000 παραγγελίες μέχρι τον Σεπτέμβριο 2025 και η γκάμα του επεκτείνεται με το αμιγώς ηλεκτρικό E-3008 Dual Motor, το οποίο έρχεται να προστεθεί στα αποδοτικά E-3008 210 και E-3008 230 Long Range.

Διαβάστε επίσης: Ο απόλυτος οδηγός αγοράς νέου αυτοκινήτου – Τι πρέπει να προσέξεις, πώς να επιλέξεις – Όλα τα best sellers

Το E-3008 ξεχωρίζει για την fastback SUV σχεδίαση και τη μοναδική απόλαυση που προσφέρει το Panoramic i-Cockpit σε συνδυασμό με το μικρό και ευέλικτο τιμόνι, ενώ είναι ιδιαίτερα φιλόξενο με πολυτελές εσωτερικό φινίρισμα, ευρύχωρη καμπίνα και γενναιόδωρο όγκο αποσκευών που κυμαίνεται από 544 έως 1.619 λίτρα στην έκδοση Dual Motor AWD 325.

Το E-3008 Dual Motor AWD 325 συνδυάζει έναν ηλεκτρικό κινητήρα 213 ίππων στους εμπρόσθιους τροχούς με έναν ακόμη 112 ίππων στους πίσω για συνολική ισχύ 325 ίππων και μέγιστη ροπή 509 Nm. Η απόδοση των ηλεκτρικών κινητήρων εξασφαλίζει δυναμική επιτάχυνση και άμεση απόκριση με τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε μόλις 6 δευτερόλεπτα και τα 80-120 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα.

Διαβάστε επίσης: Αυτόματο, υβριδικό C-SUV με ισχύ 145 ίππων – Νέα έκδοση που ξεκινά από τα 33.900 ευρώ

Για να αξιοποιήσουν πλήρως αυτές τις δυνατότητες, οι μηχανικοί της Peugeot έχουν δώσει ιδιαίτερη προσοχή στην εξέλιξη του πλαισίου. Η ακαμψία των αντιστρεπτικών ράβδων, το set-up των ελατηρίων και των αμορτισέρ έχουν ειδικές ρυθμίσεις, όπως και η βαθμονόμηση του συστήματος διεύθυνσης, παρέχοντας αυξημένο δυναμισμό και απόκριση.

Η τετρακίνηση του E-3008 Dual Motor 325 εξασφαλίζει μέγιστη αποδοτικότητα και ασφάλεια σε κάθε συνθήκη με τέσσερα προφίλ οδήγησης:

-Normal: Για βέλτιστη καθημερινή αποδοτικότητα, προτεραιότητα έχει ο εμπρός κινητήρας και οι τροχοί. Η μέγιστη ισχύς περιορίζεται σε 313 ίππους και η μέγιστη ροπή σε 450 Nm. Ανάλογα με τις απαιτήσεις του οδηγού, ο πίσω κινητήρας και οι τροχοί ενεργοποιούνται αυτόματα. Σε ισχυρή επιτάχυνση (kick-down), και οι δύο κινητήρες εμπλέκονται πλήρως.

-4WD: Οι δύο κινητήρες λειτουργούν συνεχώς, με κατανομή ισχύος 50/50 μεταξύ εμπρός και πίσω αξόνων για βέλτιστη πρόσφυση, ιδιαίτερα σε ολισθηρές επιφάνειες. Τα συστήματα ESP και Traction Control υιοθετούν ειδικές ρυθμίσεις για αύξηση της πρόσφυσης. Σε αυτό το προφίλ διατίθενται η μέγιστη ισχύς και ροπή.

-Sport: Οι δύο κινητήρες λειτουργούν συνεχώς, με την ισχύ να κατανέμεται 60/40 μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα για δυναμική και αποτελεσματική απόδοση. Η μέγιστη ισχύς και ροπή είναι πλήρως διαθέσιμες, ενώ το σύστημα διεύθυνσης και το πεντάλ γκαζιού υιοθετούν σπορ ρυθμίσεις, παρέχοντας αυξημένη απόκριση.

-Eco: Προτεραιότητα έχει ο εμπρός κινητήρας και τροχοί, με μέγιστη ισχύ 213 ίππων και μέγιστη ροπή 343 Nm. Σε ισχυρή επιτάχυνση (kick-down), ενεργοποιείται και ο πίσω κινητήρας και ταυτόχρονα οι δύο κινητήρες αποδίδουν πλήρη ισχύ. Η ρύθμιση του κλιματισμού και του πεντάλ γκαζιού προσαρμόζονται στο ήπιο προφίλ Eco mode.

Το γαλλικό SUV χρησιμοποιεί μπαταρία ιόντων λιθίου NMC καθαρής χωρητικότητας 73 kWh που προσφέρει αυτονομία έως και 497 χλμ. (συνδυασμένος κύκλος WLTP σε λειτουργία Normal). Ο χρόνος φόρτισης από 20% έως 80% σε υπερ-ταχυφορτιστές (min 160kW) είναι λίγο λιγότερο από 30 λεπτά.

Το E-3008 Dual Motor 325 παίρνει ως εξοπλιστική βάση την κορυφαίας έκδοσης GT και φέρει στάνταρ: διχρωμία αμαξώματος με μαύρη οροφή, ζάντες αλουμινίου 20”, προβολείς Pixel LED, ηλεκτρικό άνοιγμα πόρτας χώρου αποσκευών με λειτουργία Hands-Free, επενδύσεις σε Alcantara, εμπρός καθίσματα ηλεκτρικά και θερμαινόμενα, θερμαινόμενο τιμόνι, εργοστασιακό συναγερμό, σύστημα συνδεσιμότητας i-Connect Advanced, VisioPark 360° με 4 κάμερες HD, Drive Assist Plus 2.0 (ημιαυτόνομη οδήγηση), ανίχνευση οπίσθιας κυκλοφορίας, φωτιζόμενα μαρσπιέ θυρών, ασύρματη φόρτιση smartphone, κ.ά.

Το ισχυρότερο ηλεκτρικό E-3008 Dual Motor AWD 325 είναι διαθέσιμο στην τιμή των 48.900 ευρώ, στην οποία περιλαμβάνονται η κρατική επιδότηση και η επιδότηση Peugeot e-Move.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Deutz-Fahr αποκάλυψε τη νέα Σειρά 8 TTV, μια πρωτοποριακή γκάμα τρακτέρ που συνδυάζει τεχνολογία αιχμής, κορυφαία άνεση και εντελώς νέο σχεδιασμό....
To B-SUV των Γερμανών κερδίζει γρήγορα την εμπιστοσύνη του ελληνικού κοινού και μέσα σε λίγους μήνες από τη αρχική του διάθεση έφτασε σε ορόσημο....
Δοκιμάζουμε το γαλλικό best seller suv στην εξοπλιστική έκδοση GT, με 1200άρη κινητήρα βενζίνης και υβριδικό σύστημα, συνολικής απόδοσης 145 ίππων. Ας δούμε πως είναι...
Η αντιπροσωπεία της Omoda & Jaecoo δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να δει από κοντά το plug-in υβριδικό Jaecoo 7 SHS-P χωρίς να επισκεφτεί κάποια...
Η Nissan ανακοίνωσε το πρόγραμμα All Clear Service προσφέροντας δωρεάν χειμερινό έλεγχο για τα μοντέλα της και εκπτώσεις σε ανταλλακτικά και αξεσουάρ....
Οι οδηγοί Ford μπορούν να βελτιώσουν το μοντέλο τους αισθητικά και χρηστικά μέσω της νέας ιστοσελίδας που παρουσίασε η ελληνική αντιπροσωπεία....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής