Δοκιμή Hyundai i20 1.0 T-GDi 100 PS

To Hyundai i20 εξοπλίζεται πια και με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.0 T-GDi τον οποίο γνωρίσαμε στην έκδοση με ισχύ 100 ίππων

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

To Hyundai i20 αποτελεί, από το 2008 όταν και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά, ένα κομβικό μοντέλο για την κορεατική μάρκα. Ακολουθώντας την τάση της εποχής, ειδικά για την κατηγορία των supermini που εντάσσεται το i20, οι Κορεάτες προχώρησαν σε downsizing όσον αφορά στους κινητήρες. Τέτοια περίπτωση είναι ο 3κύλινδρος 1000άρης τούρμπο βενζινοκινητήρας T-GDi, με ισχύ 100 και 120 ίππων. Στη δοκιμή μας, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε τον νέο κινητήρα, στην έκδοση των 100 ίππων και με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων.

Με φόντο τον ανταγωνισμό
Η Hyundai έχει δώσει αρκετά διαπιστευτήρια ώστε να θεωρείται ανάμεσα στις κορυφαίες δυνάμεις της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Ειδικά την τελευταία δεκαετία, τα μοντέλα της δεν έχουν να ζηλέψουν κάτι έναντι του ανταγωνισμού. Τo Hyundai i20, είναι η πρότασή της στη δημοφιλή κατηγορία των supermini. Μιας κατηγορίας που ο πήχης βρίσκεται πολύ ψηλά, οπότε η Hyundai έπρεπε να ανταποκριθεί αναλόγως. Ο σύγχρονος και σπορ χαρακτήρας γίνεται αντιληπτός με την πρώτη ματιά, χάρη στο σχεδιασμό του i20. Το αυτοκίνητο που οδηγήσαμε ήταν λευκό με μαύρες αντιθέσεις στην πίσω κολόνα και τον προφυλακτήρα. Πάντως, έμφαση έχει δοθεί στην εξατομίκευση, οπότε το αυτοκίνητο προσφέρεται και με διχρωμία αμαξώματος, δυνατότητα που αρέσει ειδικά σε όσους, ή όσες, δίνουν έμφαση στον τομέα της εμφάνισης. Το εσωτερικό είναι εργονομικό και διαθέτει όλη την απαραίτητη τεχνολογία. Όπως είχαμε παρατηρήσει και στην περίπτωση του μικρότερου Hyundai i10, οι Κορεάτες δίνουν έμφαση στην πρακτικότητα. Τα πάντα είναι τοποθετημένα σωστά, ενώ ιδιαίτερα ικανοποιητική είναι η πλειάδα αποθηκευτικών χώρων. Αντίστοιχα ικανοποιητική για τα δεδομένα της κατηγορίας είναι και η χωρητικότητα αποσκευών, η οποία φτάνει στα 326 λίτρα και μπορεί να γίνει έως 1042 λίτρα, αν πέσουν τα καθίσματα.

Εστιάζοντας στην τεχνολογία
Η Hyundai έχει δώσει έμφαση στην τεχνολογία, οπότε και το i20 εξοπλίζεται με συστήματα τελευταίας γενιάς, από κάθε άποψη. Ξεκινώντας από τη συνδεσιμότητα, ο έλεγχος γίνεται μέσω μιας οθόνης αφής 7 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, που προσφέρει και ορατότητα στο πίσω μέρος, χάρη στην κάμερα οπισθοπορείας. Αρκετά είναι και τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, από αισθητήρες παρκαρίσματος μέχρι στατικά φώτα στροφής. Ανάλογα με την έκδοση, το i20 εφοδιάζεται ακόμη με επιπλέον συστήματα, τα οποία εντάσσονται στην ομπρέλα “Hyundai SmartSense”. Στην έκδοση Premium που οδηγήσαμε, το αυτοκίνητο εφοδιαζόταν με υποβοήθηση εκκίνησης στην ανηφόρα και περιοριστή ταχύτητας. Πάντως, η Hyundai έχει κάνει σημαντικά βήματα, στην τεχνολογική εξέλιξη των κινητήρων της. Θέλοντας να προσφέρει επιλογές στο αγοραστικό κοινό, πλαισίωσε τον ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1.2 λίτρων, με τον 3κύλινδρο 1000άρη τούρμπο. Με αυτόν τον τρόπο, ακολούθησε την τάση για downsizing, που ειδικά στα supermini είναι πολύ διαδεδομένη. Ο συγκεκριμένος κινητήρας, εξασφαλίζει καλύτερη ροπή από χαμηλές στροφές, γεγονός που έχει άμεση επίδραση όχι μόνο στην οδική συμπεριφορά, αλλά και στην κατανάλωση-εκπομπή ρύπων. Παράλληλα, το i20 διαθέτει 2 επιλογές μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων, 5 ή 6 σχέσεων, και ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7-DCT. Σε επίπεδο επιδόσεων, η έκδοση της δοκιμής μας επιταχύνει 0-100 σε 10,8” και έχει τελική ταχύτητα 188 χλμ./ώρα.


Με τον 1000άρη τούρμπο κινητήρα στο δρόμο
Στο δρόμο, το Hyundai i20 1.0 T-GDi των 100 ίππων, δείχνει από την πρώτη στιγμή την ευελιξία και την ομαλή του συμπεριφορά. Σε αυτό συμβάλλει η ροπή των 17,5 κιλών, η οποία είναι διαθέσιμη μεταξύ 1500 και 4000 στροφών. Η αυξημένη ροπή σε τέτοιες στροφές συνεπάγεται καλύτερες ρεπρίζ (επιτάχυνση εν κινήσει). Αυτό δεν αφορά μόνο την οδηγική ευχαρίστηση, αλλά -κυρίως- την ασφάλεια, αφού οι προσπεράσεις γίνονται πιο άμεσες. Επιπλέον, ο μικρής χωρητικότητας υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης και εκπομπής ρύπων. Αν ο οδηγός επιδιώξει να ανακαλύψει την “fun to drive” πλευρά του i20, καλό είναι να θυμάται πως οι ρυθμίσεις του βασίζονται σε πιο “νορμάλ” χρήση. Είτε αναφερόμαστε στις αναρτήσεις, είτε στο σύστημα διεύθυνσης, οι επιλογές έχουν γίνει με βασικό κριτήριο την άνεση. Οι αναρτήσεις είναι αρκετά μαλακές, απορροφώντας μεγάλο μέρος των ανωμαλιών του οδοστρώματος. Πάντως, το αμάξωμα δεν παίρνει περιττές κλίσεις, οπότε το i20 παρουσιάζει προβλέψιμη οδική συμπεριφορά ακόμη και αν κάποιος επιδιώξει να κινηθεί λίγο πιο σβέλτα.

Από την άλλη, το τιμόνι είναι ιδιαίτερα ελαφρύ, γεγονός ιδανικό για κίνηση εντός πόλης ή το παρκάρισμα. Αυτό πάντως, δυσχεραίνει λίγο την πληροφόρηση που φτάνει στον οδηγό από το σύστημα διεύθυνσης, αν η ταχύτητα αυξηθεί. Όπως προαναφέραμε, η έκδοση που οδηγήσαμε διέθετε μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων. Η κλιμάκωση ήταν αρκετά πυκνή ώστε, παρά τα όσα αναφέραμε παραπάνω για τις αναρτήσεις και σύστημα διεύθυνσης, να προσδώσει σπορ τόνο στην οδήγηση. Μάλιστα, φαίνεται πως οι Κορεάτες βρήκαν τη χρυσή τομή, ώστε η κατανάλωση να μην επηρεάζεται και ο οδηγός να μη νιώθει πως θα ήθελε ακόμη μια σχέση στο κιβώτιο. Η οποία προσφέρεται στη μεγαλύτερη έκδοση, που αποδίδει 120 ίππους και εφοδιάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Το Hyundai i20 1.0 T-GDi διαθέτει σε αμφότερες τις εκδόσεις του και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.

Η τιμή του Hyundai i20 1.0 T-GDi Premium της δοκιμής μας, είναι 14.790 ευρώ. Εφόσον ο αγοραστής επιλέξει αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, η επιβάρυνση θα είναι επιπλέον 1.400 ευρώ.

Εν κατακλείδι, το Hyundai i20 αποτελεί μια συνεπή πρόταση στα supermini. Η εξατομίκευση είναι βοηθητική για τον υποψήφιο αγοραστή, που έχει τη δυνατότητα να το διαμορφώσει όπως επιθυμεί. Άλλωστε, είτε πρόκειται για επιλογές χρωμάτων, είτε διακόσμου στο εσωτερικό ή ακόμη και κινητήρων, το Hyundai i20 προσφέρει πολλές επιλογές.

 

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]