GP Αζερμπαϊτζάν: Νικητής ο Bottas στο 1-2 της Mercedes (+video)

Η κυριαρχία της Mercedes συνεχίστηκε με το 4ο συνεχόμενο 1-2 και τον Valtteri Bottas να σημειώνει τη δεύτερη φετινή του νίκη, εμπρός από τους Lewis Hamilton και Sebastian Vettel. Δείτε το video του αγώνα...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα F1 συνεχίστηκε στις 26-28 Απριλίου, με το GP Αζερμπαϊτζάν. Ο αγώνας που πραγματοποιήθηκε στους δρόμους του Μπακού, αποτέλεσε τον 4ο γύρο της φετινής σεζόν. Για ακόμη μια φορά, η Mercedes απέδειξε την κυριαρχία της, σημειώνοντας τον 4ο συνεχόμενο φετινό 1-2.

Valtteri Bottas

Αυτή τη φορά, ήταν η σειρά του Valtteri Bottas να φτάσει στη νίκη, εμπρός από τον Lewis Hamilton. Ο Φινλανδός ξεκίνησε από την pole position, φτάνοντας στην 5η νίκη της καριέρας του και δεύτερη φετινή, που τον έφερε επικεφαλής στη βαθμολογία για έναν βαθμό. Ο Βρετανός 5 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής ολοκλήρωσε στη δεύτερη θέση, παραμένοντας κοντά στον teammate του χωρίς να τον απειλήσει.

Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Sebastian Vettel (Ferrari), ο οποίος προσπάθησε να μείνει όσο πιο κοντά μπορούσε στα ασημί μονοθέσια της Mercedes. Η Ferrari έδειξε να έχει την ταχύτητα στις διαδικασίες ελεύθερων και χρονομετρημένων δοκιμαστικών, κυρίως δια χειρών Leclerc. Στον αγώνα, ο Γερμανός της Ferrari δεν έχασε την επαφή του με την κορυφή, ωστόσο δεν κατάφερε να σταθεί απειλητικά απέναντι στους αντιπάλους του.


Τελική κατάταξη

Στην 4η θέση ολοκλήρωσε την προσπάθειά του ο Max Verstappen (Red Bull-Honda), ο οποίος συμπλήρωσε 4 αγώνες στην πρώτη τετράδα, ενώ μια θέση πιο πίσω τερμάτισε ο Charles Leclerc (Ferrari). Ο νεαρός Μονεγάσκος είχε την ταχύτητα για pole position, ωστόσο ενώ βρισκόταν εντός δεκάδας κατά το Q2, είχε έξοδο στο στενό κομμάτι της πίστας, που δεν του επέτρεψε να αγωνιστεί στο Q3. Έτσι, ξεκίνησε από την 8η θέση και ολοκλήρωσε 5ος, αν και δεν έμεινε ικανοποιημένος από τη στρατηγική του. Ο λόγος ήταν πως κάνοντας ένα μεγάλο πρώτο stint βρέθηκε προσωρινά επικεφαλής, όμως έμεινε μάλλον υπερβολικά μέσα στην πίστα, φθείροντας υπέρμετρα τα ελαστικά του. Πάντως, ο Leclerc πέτυχε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, αποκομίζοντας ακόμη έναν βαθμό για αυτή του την επίδοση.

Στην πρώτη εξάδα πλασαρίστηκε ο Sergio Perez (Racing Point-Mercedes), που συνέχισε το σερί των εξαιρετικών εμφανίσεων στο Baku. Θυμίζουμε, πως πέρυσι ο Μεξικανός είχε ανέβει στο βάθρο, στο καλύτερό του αποτέλεσμα με την Force India. Στις επόμενες δύο θέσεις, βρέθηκαν οι Carlos Sainz και Lando Norris, στην καλύτερη εμφάνιση της McLaren-Renault, η οποία δείχνει φέτος σαφή σημάδια ανάκαμψης σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα, συμπλήρωσαν οι Lance Stroll (Racing Point-Mercedes) και Kimi Raikkonen (Alfa Romeo-Ferrari). Ο νεαρός Καναδός πιστοποίησε την φόρμα της ομάδας στη συγκεκριμένη πίστα, ενώ ο έμπειρος Φινλανδός ξεκίνησε από το pit lane, πετυχαίνοντας εντέλει μια καλή επίδοση.

Ως συμβάν του αγώνα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η σύγκρουση μεταξύ Daniel Ricciardo (Renault) και Daniil Kvyat (Toro Rosso-Honda). Ο Αυστραλός προσπάθησε να περάσει τον Ρώσο, μπαίνοντας στην εσωτερική και χάνοντας τα φρένα. Οι δύο τους βρέθηκαν προσωρινά εκτός διαδρομής, με τον Ricciardo να επιχειρεί να επιστρέψει στη διαδρομή με την όπισθεν. Όμως δεν είδε πως πίσω του βρισκόταν το μονοθέσιο του Kvyat, με αποτέλεσμα μια σύγκρουση που θύμισε… ελληνική διασταύρωση!

Στη συνέχεια, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα F1 θα επιστρέψει για πολλούς μήνες και αρκετά GP, στην Ευρώπη. Ο πρώτος από αυτή τη σειρά αγώνων έχει προγραμματιστεί για τις 10-12 Μαΐου, με το GP Ισπανίας στη Βαρκελώνη.

Δείτε την ανασκόπηση του αγώνα

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]