Ξεκινούν οι πωλήσεις της Mercedes EQC (+video)

Η έναρξη παραγωγής και πωλήσεων για την EQC, που αποτελεί το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Mercedes-Benz, είναι γεγονός. Δείτε το βίντεο που ετοίμασε η γερμανική εταιρεία για να το γιορτάσει!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Όπως ανακοίνωσε η Mercedes-Benz, η στιγμή της παραγωγής, καθώς και της έναρξης πωλήσεων για την ηλεκτρική EQC, έφτασε. Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο -που διόλου τυχαία ανήκει στα SUV- της Mercedes-Benz, θα παράγεται στο εργοστάσιο της μάρκας στη Βρέμη της Γερμανίας. Από την ίδια γραμμή παραγωγής, προέρχονται οι Mercedes C-Class Saloon και Estate, καθώς και οι Mercedes GLC και GLC Coupe. Αργότερα μέσα στη χρονιά, θα ξεκινήσει και η παραγωγή της EQC για την Κίνα, η οποία έχει αναδειχθεί στη μεγαλύτερη αγορά παγκοσμίως.

Οι μπαταρίες της EQC παράγονται από τη θυγατρική της Daimler, Accumotive, η οποία εδρεύει κοντά στη Δρέσδη και η χρήση τους γίνεται μέσω εξεζητημένης τεχνολογίας. Συγκεκριμένα, διατηρούνται κοντά στη γραμμή παραγωγής και έπειτα διανέμονται ανάλογα με τις ανάγκες, μέσω αυτόνομων (χωρίς οδηγό) συστημάτων μεταφοράς. Η γερμανική μάρκα θα επενδύσει πάνω από 1 δις ευρώ στην παγκόσμια παραγωγή μπαταριών, έναν πολύ σημαντικό τομέα για το μέλλον της ηλεκτροκίνησης.


Όπως ήταν αναμενόμενο, σε επίπεδο συστημάτων η Mercedes EQC εξοπλίζεται με την τελευταία -κυριολεκτικά- λέξη της τεχνολογίας. Ο λόγος για την στρατηγική ψηφιοποίησης που έχει αναπτύξει η εταιρεία και ονομάζεται “CASE”. Πρόκειται για ακρωνύμιο των λέξεων “Connected”, “Autonomous”, “Shared & Services” και “Electric Drive”. Το σύστημα συνδεσιμότητας MBUX (Mercedes-Benz User Experience) διατίθεται στο βασικό εξοπλισμό της EQC και έρχεται σε επαφή με τους επιβάτες, χάρη σε δύο συνεχόμενες οθόνες 10,25 ιντσών. Χρησιμοποιώντας την οθόνη αφής ή το touchpad στην κεντρική κονσόλα, οι επιβάτες μπορούν να επικοινωνήσουν απευθείας με το σύστημα. Μέσω του MBUX, οι επιβάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν φυσική γλώσσα, χάρη στο γνωστό και από άλλα μοντέλα όπως η A-Class, “Hey Mercedes”.

Πάντως, το εν λόγω σύστημα διαθέτει και στοιχεία που έχουν αναπτυχθεί ειδικά για την EQC. Ως ηλεκτροκίνητο όχημα, η EQC έχει ξεχωριστές “ανάγκες” μετρήσεων, για τις ηλεκτρικές λειτουργίες της. Για παράδειγμα, το σύστημα πλοήγησης προτείνει διαδρομές με κριτήριο τη μικρότερη κατανάλωση ρεύματος. Επιπλέον, τα έξυπνα συστήματα υποβοήθησης οδηγού διαθέτουν 5 διαφορετικά προφίλ οδήγησης και 5 επίπεδα ανάκτησης, ανάλογα με την ταχύτητα ή τη διαδρομή που ακολουθεί το όχημα.

Υπενθυμίζεται, πως η Mercedes EQC έχει ισχύ 300 kW, δηλαδή 408 ίππων και διαθέτει τετρακίνηση 4MATIC. Ένας ηλεκτροκινητήρας σε κάθε άξονα μετατρέπει την ηλεκτρική σε μηχανική ενέργεια, με ροπή 760 Nm. Χάρη σε μια έξυπνη στρατηγική λειτουργίας, το σύστημα ανιχνεύει τις ανάγκες κίνησης ανά πάσα στιγμή, παρέχοντας την απαιτούμενη δύναμη ακριβώς τη στιγμή και με τον τρόπο που χρειάζεται. Η EQC εφοδιάζεται με μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης, χωρητικότητας 80 kWh. Σύμφωνα με τη Mercedes, η αυτονομία υπολογίζεται μταξύ 445-471 χιλιομέτρων, ενώ η κατανάλωση είναι μεταξύ 19,7-20,8 kWh/100 χλμ. Προφανώς, η εκπομπή CO2 είναι μηδενική, καθώς πρόκειται για ηλεκτρικό όχημα. Η φόρτιση της Mercedes EQC γίνεται τόσο σε πρίζα, όσο και σε Wallbox.

Η τιμή της EQC στη Γερμανία, ξεκινά από 71.281 ευρώ και ανεβαίνει ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, καθώς η πιο “πλούσια” έκδοση ξεπερνά τις 80.000 ευρώ. Καθώς η αρχική της τιμή είναι κάτω από 60.000 ευρώ, η Mercedes EQC υπόκειται στην κατηγορία οχημάτων που “πριμοδοτούνται” λόγω χρήσης πράσινης ενέργειας.

Με μια ματιά- Mercedes EQC
Διαστάσεις: 4,761 (μήκος) Χ 2,096 (πλάτος με καθρέφτες) Χ 1,623 ύψος
Μεταξόνιο: 2,873 μέτρα
Κινητήρας: 2 ηλεκτροκινητήρες, τετρακίνηση 4MATIC
Ισχύς: 300 kW (408 ίπποι)
Ροπή: 760 Nm
Τελική ταχύτητα: 180 χλμ./ώρα
Επιτάχυνση 0-100: 5,1”
Μπαταρία: Ιόντων λιθίου
Χωρητικότητα: 80 kWh
Βάρος μπαταρίας: 652 κιλά
Χωρητικότητα αποσκευών: 550 λίτρα
Κατανάλωση: 20.8 – 19.7 kWh/100 χλμ.
Αυτονομία (NEDC): 445-471 χλμ.
Ταχεία φόρτιση (DC): Περίπου 40 λεπτά
Πλήρης φόρτιση (Wallbox ή σταθμός φόρτισης): 11 ώρες
Βάρος: 2.495 κιλά
Ρυμούλκηση trailer σε κλίση έως 12%: 1,800 κιλά

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]